![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben er mee bezig, heb hem gedownload in pdf op de pc, zodra de nederlands versie uit is kopen ![]() Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
quote: Ik denk dat als Mijnheer Nico naast mij zou zitten in de bioscoop en op het moment supreme dat geintje uit zou halen, hij gedwongen is om de rest van zijn leven door een buisje te moeten ademen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2007 8:08] ![]() |
|
het laatste deel was zeer bevredigend. jammer dat het nu over is. ![]() |
|
Oeh, ik ben pas halverwege. Nog driehonderd bladzijden genieten, hoera! Maar wat doe ik hier nog? Ik moet lezen! ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Altijd HP ontlopen omdat ik dacht dat het toch niks voor mij was. Afgelopen week het eerste boek maar eens meegenomen op vakantie, die was na 1.5 dag uit. Deel 2 maar gekocht, die ging snel uit, uiteindelijk deel 3 en 4 ook nog op vakantie gekocht en uit gelezen :D Nu de rest van de week maar even ergens vandaan halen want het is best verslavend ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Ach, al die doden; in de toch nog volgende delen (cash levert inspiratie op) tovert Harry ze weer allemaal tot leven vermoed ik... En nee, ik ben niet zo'n HP-fan Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ik vind HP geweldig, ze tot leven toveren zal ze niet doen, dan verliest het laatste deel teveel impact. ik vind het zelfs jammer dat het voorbij is na 7 boeken, kon er na deel 7 een traantje over wegpinken. maarja ik had gelijk over snape, daar ben ik allang tevreden over, daar had ik nog zware ruzie over ooit met een meisje, dus speciaal voor haar : ![]() niet dat ze het ooit zal lezen, maar ik ben het kwijt ![]() Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool... ![]() |
|
Heerschend boek, in 1 ruk uitgelezen. Had gelijk over het R.A.B. persoon (R.A.S. in NL versie) vond het midden stuk soms een tikkeltje langzaam gaan, vooral gezien het begin een sneltrein is die binnen 4 pag. op 140 km/u zit. Ben nu aan het herlezen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 07-08-2007 16:48] ![]() |
|
Vond er altijd maar weinig aan, totdat ik de audioboeken ging luisteren. Stephen Fry is echt een vette verteller, waardoor het verhaal meer tot leven komt. Ben dankzij die vent al bijna toe aan boek 5. ![]() "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
quote: Leuk idee! Waar heb je die gevonden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Internet. ![]() Hier kan je de torrent downloaden, daar staan alle boeken(bhv de laatste) bij gelezen door Stephen Fry. Wel in het Engels trouwens, maar dat is alleen maar een voordeel, klinkt veel mooier dan het NL's. [Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 07-08-2007 18:56] "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
Boefje! Ja, das verboden heh ![]() |
|
Daarom fluisterde ik het ook.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 07-08-2007 19:23] "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
haha, slim, laat ze het maar niet horen dat je download XD het boek ging idd langzaam in het midden, maarja R.A.B klopt inderdaad, moest er wel 3 oudere boeken weer voor openslaan voor ik die als mogelijke verdachte had gevonden... ![]() ![]() Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool... ![]() |
|
Op zondag 2 september is het zover! Dan wordt het omslag van het zevende deel uit de serie onthuld: Harry Potter en de Relieken van de Dood. Dat gebeurt tijdens Manuscripta, de nieuwe opening van het boekenseizoen, op het Westergasfabriekterrein in Amsterdam. Uitgeverij De Harmonie nodigt voor deze feestelijke gebeurtenis 350 Harry Potterfans uit om hierbij aanwezig te zijn. Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Aanschouw de nederlandstalige kaft van het 7e en laatste deel van Harry Potter, Harry Potter en de relieken des doods! ![]() Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Jeuj!! Draakje!!! Zie het ding vanzelf wel verschijnen, heb het boek vorig jaar december al besteld. ![]() ![]() |
|
Nou, poehé, en nu? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
De kaft aaien en vervolgens als onderzetter gebruiken natuurlijk, d0h! ![]() |
|
quote: Hehehe, ik snap niet waarom er zo'n poeha is over een kaft van een boek... Alsof minder mensen hem zouden kopen als het een teringlelijke kaft is... maarja, Potterse maar verder, ik heb er niets mee. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
In Utrecht de eerste Harry Potterstraat ter wereld? De Harry Potter Fanclub heeft het initiatief tot een Potterpetitie genomen en roept alle fans op een verzoekschrift te ondertekenen om de bestaande Utrechtse “Potterstraat” officieel te laten omdopen tot “Harry Potterstraat”, voor zover bekend de eerste ter wereld. De Harry Potterfanclub heeft uiteraard eerst onderzoek gedaan in de archieven om de herkomst van de Potterstraat na te gaan. Deze is onduidelijk: de naam zou kunnen komen van een middeleeuwse familie De Potter of kunnen duiden op een potten-en pannenmarkt of te maken kunnen hebben met een reeds lang geleden afgebroken huis dat De Pot zou hebben geheten. Van de Harry Potterserie verschijnt in de nacht van 16 op 17 november a.s. het zevende en laatste deel in Nederlandse vertaling. Joanne K.Rowling heeft een geweldig werk afgesloten dat miljoenen kinderen én volwassenen over de hele wereld tot lezen heeft aangespoord en dat daarmee tevens iets is wat behoort tot het gemeenschappelijk cultuurbezit van alle kinderen over de hele wereld. Deze aspecten zouden zwaar moeten wegen bij de beslissing of het verzoek zal worden ingewilligd door de Gemeente Utrecht. Men kan meedoen aan deze petitie door het formulier op www.kinderboekwinkel.net in te vullen of persoonlijk in de Kinderboekhandel, Ganzenmarkt 10 te Utrecht vóór 16 november 2007. De (Nederlandse) Harry Potterfanclub werd in 1999 bij het verschijnen van het tweede deel in Utrecht opgericht door Lia Reedijk en Brigitte Plasmans van de Utrechtse Kinderboekhandel. De fanclub heeft ruim 10.000 leden van alle leeftijden. Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Homofiel ende kansloos ![]() ![]() |
|
quote: quote: Ja, ja. Dumbledore is gay. lol IMHO is dit gewoon een goedkope publiciteitsstunt aangezien bij mijn weten in de boeken niks over Dumbledore's heameausexualiteit staat. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-10-2007 17:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |