|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: juischt ende heerschpartij!! haal die kaart nou dan! ze zijn niet duur!! Bruce Banner |
|
Ik heb hier de promo van W.A.S.P "The Neon God: part 1 -The Rise" liggen. En persoonlijk vindt ik hem tegenvallen, had een heel stuk bombastischer gemogen voor een "rock-opera" zoals Blackie hetzelf noemde... Het is niet slecht, maar iets te gewoontjes. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Over enkele dagen salaris. gelijk Sonic Firestorm en valley Of The Damned halen... die laatste heb ik 2x toe kapot gedraait op een gebrand ceedeetje. Echt een van de gaafste bands van het moment. Dikke heerscht ps: de blastbeats op het nieuwe album zijn gaaaaaaaaaf |
|
*schopt keihard* Bruce Banner |
|
Hehe dank! Ik kon hem niet vinden met de search?! Maargoed, ik ben er aanwezig! [edit] hehe, ik had zelfs hier al in gepost, domdom [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 08-05-2004 18:33] |
|
Aanvang is helaas pas om 20:30, dus ik ben bang dat het heel krap gaat worden met de trein I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ligt tilburg op de route Eindhoven-Groningen? Bruce Banner |
|
quote:Helaasch, dat is een beetje om. Ik vermoed dat jullie via 's Hertogenbosch naar Utrecht kachelen... via Tilburg is een hoek van een half uur extra. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Twan welke trein neem jij heen? |
|
Hoewel ik W.A.S.P. echt onwijs vind heerschen kan ik er niet bij zijn. iedereen veel plezier! L.O.V.E. |
|
Ik kan er wel bij zijn. Oh ja... sterker nog ik ben er gewoon. |
|
haha dat zal Quinz leuk vinden, kijk maar uit |
|
Ik ben er ook zeker bij. Ik hoop dat de kaartverkoop niet te snel gaat komende dagen. np: Aria - What have you done to your dreams? |
|
quote: Oh oh....komt ie ook dan? |
|
quote: ahah stom toevallig, luister naar hetzelfde nummer. Maarre, ik mag ook hopen dat het niet te snel gaat.. |
|
Net even wat van dat Dragonforce opgezocht. Wat is dat Irritante muziek met de hoofdletter I. Maarja, WASP he... |
|
quote: jep, hij blijft in mijn huis slapen (dat is dichterbij dan deventerror) dus vandaar dat ik dat weet |
|
ARIA!! hehe ja ik ga hier ook heen (als het goed is) zzz |
|
Misschien ben ik wel gek genoeg om de 12de naar Eindhoven te rijden (11de Mayhem), ik bekijk het nog wel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik ben er! |
|
Ik ga vanmiddag mijn kaartje halen Laatst ook Sonic Firestorm gehaald, kende hem al wel, maar toch een prima album For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Is de Effenaar uitverkocht woensdag a.s.? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nope, komen dus IG http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
super, dan is de kans idd groot dat mn sleazechick en ik nog eens komen kijken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |