IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : W.A.S.P. +DragonForce + Dyecrest 12/05/04 Effenaar - Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-05-2004 10:06 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 mei 2004 9:26 schreef Kriegshammer het volgende:
2e band, JEUKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ga naar de dokter, SOA zijn nasty...

Dragonforce heerschte enorm! Eeuwig zonde van het brakke geluid, maar damn, wat een interactie met het publiek en wat een muziek!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-05-2004 10:12 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Wat was WASP gaaf! Geweldige nummers gespeeld; I Want to be Somebody, L.O.V.E Machine, Wild Child uiteraard en Blind in Texas was echt geweldig. Ik ben echt brak en tis lang geleden dat mijn nek weer 's tegenwerkt, good sign

DF; hmm..4 nummers! Twee nieuwe, tja dat hoeft voor mij niet. Leuk Black Fire en Valley of the Damned to horen verder ligt powermetal niet meer zo in m'n straatje. Ik zag wel enkele Zm-ers vooraan die ik even niet bij naam ken uit hun dak gaan, die balen vast dat het zo kort was
Dyecrest was saai btw.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 13-05-2004 10:16 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Eerste 2 bands waren bagger, WASP heerste!
Nu ff chaos enzo stinken bahbah... eerst even golden shower nemen

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-05-2004 10:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:12 schreef Griffin het volgende:

DF; hmm..4 nummers! Twee nieuwe, tja dat hoeft voor mij niet. Leuk Black Fire en Valley of the Damned to horen verder ligt powermetal niet meer zo in m'n straatje. Ik zag wel enkele Zm-ers vooraan die ik even niet bij naam ken uit hun dak gaan, die balen vast dat het zo kort was
Dyecrest was saai btw.

Volgens mij heb je mij wel gezien... ben de langste van hget stel en blérde elk nummer uit volle borst mee . Helaas erg kort ja, ze hebben alleen Black Fire, My Spirit Will Go On, Fury of the storm en Valley Of The Damned gespeeld maar dat was wel een half uur dik genieten .

Eline waar blijven die foto's!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-05-2004 10:51 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

ahja, jij was dat.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-05-2004 10:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

gaaf avondje eindhoven weer, het was verdomd druk zeg! lui uit alle windstreken...
oja en fuck het crowdsurf verbod

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-05-2004 10:55 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

haha ja, fuck dat vooral onder Blind in Texas

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 13-05-2004 10:55 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

haha heersch hanzel

twas gaaf ja! erg genoten van wasp ookal was ik zo lame als iets

zzz

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-05-2004 10:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe gefeliciteerd!
we waren je opeens kwijt, toen is ouwe maar bij mij blijven maffen hahah

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-05-2004 10:57 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

GEFELICITEERD RUUDJUH!!!

Nog kusjes gekregen van Hanneke gisteren bij WASP?

LAI LAI HEI

Tormented soul
Posted 13-05-2004 10:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:55 schreef testement het volgende:
haha heersch hanzel

twas gaaf ja! erg genoten van wasp ookal was ik zo lame als iets

wanneer ben jij NIET lame

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 13-05-2004 11:02 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Dank mensen! Ja ik ben meestal wel actief als ik wat biertjes op heb hoor!
Hans bedankt voor h bomb hehe! Enne die pa van erik reed opeens terug, dus ben ik maar met hem meegereden, scheelt weer geld he

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 13-05-2004 11:02]

zzz

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-05-2004 11:03 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 mei 2004 10:12 schreef Griffin het volgende:

Ik zag wel enkele Zm-ers vooraan die ik even niet bij naam ken uit hun dak gaan, die balen vast dat het zo kort was

Lai-ne-dil Na-le-a-nor lastige naam he

en ja ik BAAL dat het zo kort was!! DF zelf ook, mar dat komt door die
quote:
Op 12 mei 2004 zei Sam Evil Totman het volgende: Wasp Fucking cunts

heb echt de hele avond met DF staan ouwehoeren, echt quality time, wat een HEERSCHLUI! en gelukkig niet arrogant zoals fucking wasp . backstage een halve fruitmand leegegeten (had honger!) en met dyecrest iets geprobeerd te regelen om alsnog naar Tuska Festival te gaan deze zomer. Tip: koop shirts bij Sam als je geld wil besparen! 30 euro voor 4 shirts, ipv de gebruikelijke (door WASP opgelegde) prijs van 25 euro per stuk

Zm'ers gezien:

- She_Devil
- Morgil
- RdP
- Helmet
- Nameless Shadow
- FlipDeluXe
- Pil
- Tormented Soul
- Ouwe
- Griffin
- Testement
- Sargoth de Balzak

wat een dikke vette H.E.E.R.S.C.H.partij gisteren!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-05-2004 11:05]

Bruce Banner

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-05-2004 11:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 mei 2004 11:03 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Zm'ers gezien:

Kerel! Je vergeet een heel belangrijk iemand! En nee, niet mij

Da's beter

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-05-2004 11:05]

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-05-2004 11:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 mei 2004 11:04 schreef helmet het volgende:
Kerel! Je vergeet een heel belangrijk iemand! En nee, niet mij

Da's beter

geregeld *schaam* hoe kon ik haar vergeten?

Bruce Banner

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-05-2004 11:06 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Heb je niet met Hanneke geknuffeld LAIN???

LAI LAI HEI

Tormented soul
Posted 13-05-2004 11:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 11:03 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Tip: koop shirts bij Sam als je geld wil besparen! 30 euro voor 4 shirts, ipv de gebruikelijke (door WASP opgelegde) prijs van 25 euro per stuk

ik heb jou godverdomme 20 euro gegeven voor één shirt naaibal

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-05-2004 11:06 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 13-05-2004 11:09 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

hahah en je bent al zo arm he :D
he pssst sonata shirt kopen?

zzz

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 13-05-2004 11:10 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:57 schreef Sarah het volgende:
GEFELICITEERD RUUDJUH!!!

Nog kusjes gekregen van Hanneke gisteren bij WASP?

zzz

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-05-2004 11:11 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 11:10 schreef testement het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 13-05-2004 11:12]

LAI LAI HEI

Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 13-05-2004 11:14 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

haha chaoten!

Gefeliciteerd ruud
Vrijdag pilsch

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-05-2004 11:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 mei 2004 11:06 schreef Sarah het volgende:
Heb je niet met Hanneke geknuffeld LAIN???

oh yeah! ...heb nog geprobeerd haar aan Sam en ZP voor te stellen, maar Sam had zelf al een knap beroerde indruk op haar gemaakt geloof ik

Bruce Banner

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-05-2004 11:16 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 11:15 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
oh yeah! ...heb nog geprobeerd haar aan Sam en ZP voor te stellen, maar Sam had zelf al een knap beroerde indruk op haar gemaakt geloof ik

Hahahahaha, volgens mij heeft ze maar oog op 1 iemand

LAI LAI HEI

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-05-2004 11:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Eh, mensen en moderators, iets minder slowchatten gaarne.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com