|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: F.U.C.K.W.A.S.P. |
|
Mensen die zeiken over WASP moeten direct stoppen met naar metal te luisteren en zich ophangen, vuile nepmetals, metal is niet bedoeld voor zeikerige huilerige kutnichten die graag de starfucker uit willen hangen! Of course gaat Blackie niet door de zaal lopen om met iedereen gezellig een praatje te maken, die vent is godverdomme wel 1 van de grootste metalmuzikanten die er op deze aarde rondlopen, die zit echt niet te wachten al die "nice show"-complimenten. Het is bovendien zuivere zuiptijd die je daarmee verdoet, Blackie deed zich beter tegoed aan een goede fles jonge klare van Nederlandse bodem. WASP HEERST [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 14-05-2004 16:58] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: hij is een eikel! Als ik de show niet goed vond, en ik kom hem tegen, ga ik echt niet lopen aarschkussen door "Nice Show" te zeggen! dan zeg ik dat ik het kut vond! Misschien dat jij zo'n suck-up bent, maar ik niet dude! Bruce Banner |
|
inderdaad behoorlijk triest al die kneuzen hier "wasp was arrogant, want ze liepen neit ind e zaal en hadden emt niemand contact" godver man, stelletje huilebalken.. wat verwacht je dan??? die gasten zijn al 20 jaar op tour... ze geven vaker shows dan dat ze aan hun lul trekken.... denk je inderdaad dat die gasten elke avond ehtzelfde gezeik willen hebben? dronken mongolen die komen slijmen, een handtekening willen en weet ik nog wat... "Great show man, I love your band" man, dat weet mister blacky lawless zelf ook wel, anders kwamen de mensne neit naar zijn show kijken... die gasten zijn fucking oud en verdienen het om gewoon in de backstage te zuipen en daar wat cheap ass sletten te neuken...... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Inderdaad, meer kan ik hier niet aan toevoegen, behalve dat ik zelf later ook zo wil worden als Blackie Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: hulde! [Dit bericht is gewijzigd door testement op 17-05-2004 16:20] zzz |
|
quote: Dus iedere metal liefhebber moet WASP goed vinden? quote: Bepaal jij voor wie metal bedoeld is? |
|
hahaha 't was gewoon allemaal kut! okok Wasp ging nog wel maar van die powermetal homos kreeg je jeuk en bultjes! |
|
quote: quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben geweest, 't kwam door de powermetal allergische reactie enzo |
|
quote: Neen, maar er zijn nu eenmaal bands die de heavy metal groot hebben gemaakt en tot die orde van bands hoort onder andere ook WASP, dus ik vind dat ze wel het nodige respect verdiend hebben. Als je zo bekrompen bent dat je alleen van een bepaalde nieuwerwetse stroming in de metal houdt en de roots van de metal verloochend, ben je zeer bekrompen van geest en kun je dus net zo goed TMF-slut worden! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: hohoho! niemand heeft gezegd dat die helden van jou "verloochend" worden. (mooi scrabblewoord trouwens!! ) Ik vind de muziek die ze maken niet tof genoeg om er een hele set naar te luisteren. Daarbij komt ook nog dat ik speciaal voor Dragonforce heen ben gegaan...8 fucking uur onderweg voor 22 minuten DF ofzo... al speelden ze in het voorprogramma van Frans Bauer, dan ging ik nog wel heen (en natuurlijk METEEN pleite na DF ) WASP kan me simpelweg niet zo boeien, en dat heeft NIKS met geen "respect voor bands die metal groot hebben gemaakt" hebben te maken ik heb juist een hekel aan lui die een band zonder enige reden als Gay bestempelen, omdat iedereen dat zegt. [edit: "Scrabblewoord" is een mooi scrabblewoord!!! ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-05-2004 18:22] Bruce Banner |
|
Die andere bands waren een mooie opener, maar WASP heerste ze er gewoon honderd keer uit Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
WASP was voor mij een leuk toetje voor op de achtergrond... Al was het hoofdgerecht(Dragonforce) een beetje slecht gemixt en aan de karige kant [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 19-05-2004 16:55] |
|
quote: |
|
Maar, het kan natuurlijk ook een vaststaand feit zijn dat die band gewoon gay is, op dezelfde manier dat iedereen het erover eens is dat de Eiffeltoren hoog is, of dat Bin Laden rijk is Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Onee he! Ben je weer op de foute tour geweest met Jim.. eheh WASP is gay! Bin laden heerscht! |
|
quote: geweldige beargumentering, echt waar!!! Bruce Banner |
|
|
|
quote:Hij zei blijkbaar niks... |
|
Wat een triest gezeik op de andere bands zeg, maar goed, ik heb een leuk avondje gehad, kwam voor DragonForce, bleef voor W.A.S.P.. Dyecrest wist mij niet te boeien (en waarom ze in vredesnaam drie gitaren gebruikten vraag ik me ook af), DragonForce was leuk maar veel korter dan me lief was (ik had eigenlijk meer iets van 45 minuten verwacht ofzo). W.A.S.P. was ook gaaf, tsja, die Blackie is dan misschien arrogant maar ja, de muziek is er niet echt minder om. Verder ben ik niet echt bekend met hun repertoire maar ik vond het wel goed te doen. Verder nog een beetje met de lui van DF gepraat en een shirt van ze gekregen, en al met al toch een zeer geslaagde avond gehad. Ook al mogen ze van mij volgende keer ook wel wat dichter bij huis (Groningen) spelen Natuurlijk gaat dank ook uit naar onze trouwe chauffeur FlipdeLuxe (heersch), en medepassagiers Lain en Nameless Shadow (en't broertje van Flip) Verder nog wat Zetemmers gezien, maar dat was onvermijdelijk For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
[quote]Op 22 mei 2004 17:26 schreef Lainedil Naleanor het volgende: geweldige beargumentering, echt waar!!! Dank u voor het compliment, maar je hoeft echt niet met je hoofd tegen de muur te bonken uit nederigheid Ik heb overigens niets tegen Dragonforce, ik vond het wel stoer dat die gitarist 95% van de tijd zijn gitaar in de lucht wist te bespelen [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 24-05-2004 18:38] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |