|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha |
|
quote: *schaamt zich diep* W.A.S.P. kwam erg arrogant op me over... terwijl Dragonforce en Dyecrest gewoon rondliepen, en met iedereen zaten te kloten, en niet te beroerd waren om een praatje te maken, (of meiden *proberen * op te pikken) kwam een van die wasp-bastards net voor het toegift half uit de backstage-area. ik brul: "plaaaaaaaaay", komt hij met een chagrijnige kutkop die deur ff keihard dichtschoppen....de lompe hoer klootzakken zijn het! met hun 45 euro voor een gesigneerde pet achterlijke acties vind ik dat! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-05-2004 11:24] Bruce Banner |
|
T WAS RRRUIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGG!!!! super gezellig !!!! wat n hoop zmmers en k werd helemaal blij toen ze WILD CHILD speelden en daar na werd ik nog blijer !!!!! to all!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hebben ze harder faster ook gespeeld? |
|
geniaal was het ja.. wasp heeft goed, maar te kort gespeelt... maar vet was eht zeker.. het bier smaakte ook weer veel te goed.. fucking hang overs... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hey heb jij Quinz nog gezien, hijzou blijven slapen maar volgens mij is hij met een chickie naar huisgegaan ofzo |
|
ik heb hem wel gezien.. 1 seconden ofzo... ik weet niet wat hij heeft uitgespookt.. heeft ie je in de steek gelaten voor een ander? waar was jij dan bij wasp? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
haha ik was er niet, maar ik was ook niet thuis, ik vroeg me gewoon af of hij veilig thuis was gekomen. |
|
quote: plaaaaaaaaaaay? hehe, juist. niet zeiken op Weps |
|
Hehe irritante klootzak, wat heb jij voor terror-enter! Heb ook een hoop volk gezien, ook hier van ZM.. Frikandelleman, ijlen-front, lileanord dinges, en nog wat. Die jongen in de rolstoel was echt een gave gast (hij kon niet zo goed praten maar bier drinken des te beter ) |
|
hopelijk hoeft ie neit te blazen dan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: haha klopt!, vanochtend om 8 uur de wekker weer |
|
Wat is Dragonforce een heerschende band zeg beetje met die lui staan lullen tijdens wasp heb verdomme maar 1 foto kunnen maken want hij werd gelijk ingenomen door die bastards van de effenaar . en als er iemand nog een leuke poolse man weet??.. Ben Franklin is the devil!! I invented elecrticity! |
|
quote: HEERSCH!!! vlnr: Pil (boven), Lain (onder), Sam Totman (DF) ,FlipDeluXe, Vadim (DF), Nameless Shadow (onder) quote: MUHAHAHAHRGH!!!! @Chelman [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-05-2004 15:09] Bruce Banner |
|
quote:Ja kerel, ik hoorde het al. Klote man.. had dat ff gezegd, ik ben wat bekende gezichten van de Effenaar tegengekomen in de loop van de avond... hadden vast wel wat kunnen regelen. Maar ja, uiteindeiljk is dat nu ook gelukt. quote:Geweldig!! quote:Nou, toevallig schreef Chelman het volgende vanochtend: quote:Komt dat ff goed uit I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nou ik vond het erg gezellig! Dragonforce speelde geweldig, maar verdorie maar 4 nummers! Daar baalde ik echt van! Ook nog wat problemen gehad met security aangezien ik foto's maakte, terwijl ik op de gastenlijst stond om foto's te maken, maar zij waren zo dom me geen armbandje te geven. Dus ik het rustig proberen uit te leggen, een zij gebruikten geweld. Maar goed, toen gingen we toch net weg. Helaas van Wasp geen goede foto's kunnen maken aangezien ik niet meer door de drukte kon komen. Veel zm-ers gezien. Helmet Tormented Soul FlipDeluXe Nameless Shadow Lain She Devil Pil Ouwe En misschien wel meer die ik ben vergeten? [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 13-05-2004 15:31] |
|
soepkoeltoer heeft nog mwel een hele zooi foto's gemaakt van wasp... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik hoop dat Dragonforce de headliner is op de volgende tour, 30 minuten is toch echt te kort maar het optreden was wel goed, maar het volume van de gitaren stond echt te laag leek het wel en ik heb nu een shirt met handtekeningen etcetera |
|
owja.. dragonforce en die eerste band waren zwaar klote zeg... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hehe, ik heb ook iemand met staartjes majo en rok zien rondlopen die op je leek Morgil. *grin* |
|
quote: Dat was ik waarschijnlijk.. was de enige die niet de haren los had voor zover ik weet |
|
Speciaal voor DragonForce gekomen en... wat HEEEERSCHTEN ze! Mooi! Jammer dat ze zo kort mochten spelen! Die signing session was ook helemaal top! Relaxte gasten! ZP en Herman verzekerde me dat de 3e CD nog extremer en sneller zal worden! Sam was he-le-maal lam haha |
|
Jammer dat het geluid bij DF zwaar bagger was. Hopelijk komen ze snel terug om dan ook wat langer te spelen. |
|
't was hevig in de Effenaar, maar nog niet half zo hevig als dinsdag... in HTL hebben we er een hele Blackie solo show met UV-lampen en reflecterende verftoestanden op zn kop etc etc gekregen, cult in't kwadraat! SHow was gister ook aanzienlijk korter, tot 15-20 min toe zelfs. Nuja de ingangsprijs was ook een derde minder ik ken nu wel de twee grootste homo/watjes/poser/noemmaarop-bands op't schurft van deze aardbol: yecrest en Dragonfarts. Godverdomme zeg zelden heb ik me zo aan bands geƫrgerd... FUCK OFF! (and die ) ED: Het geluid klonk bij de (aars)openers behoorlijk minder... op een manier die ik uit ervaring niet als 'toevallig' of 'onkunde' kan benoemen. [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 13-05-2004 19:34] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |