IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : buitenaards leven Vorige pagina | Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 31-10-2001 22:32 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

ja, ik had gezien het zonnenstelsel wat een beetje interessant is is 60 miljoen lichtjaar verwijderd.

dus de afstand die het licht in een jaar aflegt. Makkelijker : Ik zet nu een super-laser straal aan, en over 60 milj. jaar kijken we hoe ver ie is.

En dan moet je nog met de snelheid van het licht 320.000 km/u ??? meen ik..



Hey, maar eigenlijk is het leven hier op aarde ZO'N unieke situatie, de rest van de planeten zijn gewoon rots of water, terwijl hier op aarde in de moeilijkste omstandigeheden nog leven is, kilometers onder de zee zonder licht enz enz. en daar is niks. toch vreemd,



aan de ene kant geloof ik dan echtwel dat dit de enigste planeet is
aan de andere kant, het heelal is (oneindig??) of iig, onmenselijk groot, dus er zijn miljoenen verschillende combinaties mogelijk, (lees mijn vorige bericht)

Ik blijf overigens bij mijn vorige bericht. Ik denk niet dat er ergens zo'n intelligent leven is als ons. De meeste dingen van ons zijn bij toeval ontdekt, en je planeet moet er ook in voorzien (brandstof bijvoorbeeld) enz. enz. grondstoffen. bijvoorbeeld ;] (hey, het zet je wel aan het denken!)

Ik weet het niet, ik denk echter wel, dat de technologie op dit moment hard vooruitgaat, en dat het helemaal geen 300 jaar meer duurt, misschien wel hoor.. maar wie weet, drinken we volgende week een biertje met onze grijze vriendjes met grote zwarte ogen...

--edit :

[Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 31-10-2001 22:33]


God hates us all ! God hates us all !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2001 10:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ben er vast van overtuigd dat op een bapaald moment in de toekomst weer eens een soort einstein een of andere brilliante uitvinding doet en dat ruimtetreizen mogelijk worden. (in startrek gaan ze ook in "hyperspace"en omzeilen zo hetniet sneller dan het licht kunnen reizen of zoiets). ik zou best wel in die tijd willen leven. lijkt me zeer spannend en er zullen dan ook wel kolonies gesticht gaan worden overal.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-11-2001 20:06 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2001 21:48 schreef Vampire_girl het volgende:
Het spijt me Je hebt inderdaad gelijk. Snelheid van geluid bedoelde ik.


Hehe, u zijt vergeven hoor


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 11-11-2001 21:12 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Quote: Ik blijf overigens bij mijn vorige bericht. Ik denk niet dat er ergens zo'n intelligent leven is als ons.

Ehmmm... Sorry voor iedereen die nog in die illusie leeft... Volgens een EXTREEM voorzichtige berekening zijn er zo'n zes duizend planeten waarop beschavingen moeten leven, even ver OF VERDER dan ons. (Oh mijn god, kan het dan nog slimmer????Teeering hee!) Zoals Gabrielle de Lioncourt al zei: mensen bekijken zaken veelal vanuit een kolossale zelfgerichtheid. Het getuigt van een primitieve (onbewuste) angst om onze almachtige positie te verliezen danwel angst voor het onbekende. En wat onderscheidt mensen van dieren? Juist, het overwinnen van dierlijke instincten. Ik wil hiermee niemand tegen de borst stuiten (tough shit als dat wel zo is, ben dat arrogante gedoe zat) maar we moeten wel realistisch kijken. Mensen zijn al veel te lang heilig (dit kan je vanuit historisch oogpunt ook letterlijk nemen) overtuigd van hun eigen superioriteit. Ik wil niet zeiken maar ik denk dat we over honderd jaar hartelijk moeten lachen over onze hedendaagse houding hierover. PS: heeft iemand hier al eens die boeken van Heinrich von Däniken gelezen??? Logisch nadenken. Dat is het enige wat er voor nodig is.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 12-11-2001 2:15 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 21:12 schreef Paulien.broeren het volgende:
... mensen bekijken zaken veelal vanuit een kolossale zelfgerichtheid. Het getuigt van een primitieve (onbewuste) angst om onze almachtige positie te verliezen danwel angst voor het onbekende. En wat onderscheidt mensen van dieren? Juist, het overwinnen van dierlijke instincten. Ik wil hiermee niemand tegen de borst stuiten (tough shit als dat wel zo is, ben dat arrogante gedoe zat) maar we moeten wel realistisch kijken. Mensen zijn al veel te lang heilig (dit kan je vanuit historisch oogpunt ook letterlijk nemen) overtuigd van hun eigen superioriteit.


Hier ben ik het 100% mee eens.


Dead things grow from deep inside...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 22-11-2001 18:49 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

er zal ongetwijfeld wel meer leven zijn. Maar is het net zo als de mens in staat om mekaar af te slachten vanwege een 'dood' geloof of vanwege huidskleur????


Zw@rtkapje
Usericon van Zw@rtkapje
Posted 22-11-2001 19:38 by Zw@rtkapje Wijzig reactieProfiel van Zw@rtkapjeQuote dit bericht

Dat er buitenaards leven is daar ben ik van overtuigd.
Dat wij het binnen korte tijd zullen vinden geloof ik niet. Het buitenaards leven zal dus ons moeten vinden. En dat is moeilijk omdat alleen in dit melkwegstelsel er al 100 miljard sterren zitten en er in dat hele stelsel maar enkele honderden of duizenden planeten met leven zijn. En dan moet dat ook nog intelligent leven zijn dat in staat is zijn planeet te verlaten. Bij ons op aarde heeft het leven er minstens een miljard jaar over gedaan om van hun planeet af te komen en dan is het datzelfde leven (wij dus) nog niet gelukt om erg ver van de planeet af te komen. De kans is heeeeel klein dat we snel iets vinden. So have a and dream on about it !


You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 10:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

We zijn niet zo interesant meer


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-11-2001 11:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wel, ik bekijk het kritisch:
zeggen dat we de enige zijn in het hele onmetelijke oneindige prachtige facinerende wonderbaarlijke zoo oude mysterieuze geheimzinnige leuke boeiende universum is eeeeeee......enooooooooooo......oooorm egoïstisch, gewoonweg egoïstisch tot de 99999999.....999999999+oneindig (efkes wiskundig doen) macht .
Maar hebben die andere "beschavingen" wel de techologie om tot hier te komen , je moet weten dat het volgende zonnestelsel een paar honderd of zelfs duizend lichtjaar (de afstand die het licht in één jaar aflegt en als je weet dat de snelheid van het licht zo'n 300000kilometer per SECONDE is, is dat ver, heeeeeeee...eeeeeeeel ver, 9.4608 maal 10 tot de 12de macht km, één lichtjaar wel te zeggen), dus, als student luchtvaart en ruimtevaart zeg ik dat deze technologie wel enorm superieur moet zijn.

maar ik geloof er wel in, in buitenaards leven.

Beli uw dienaar

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 24-11-2001 15:47]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-11-2001 11:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

De vraag is niet zo zeer bestaat het of niet de vraag is eerder bestaat het nu, ons melkwegstelsel is 15.000.000.000 jaar oud hele culturen (zelfs inter-stellair) kunnen al opgebloeid en weer vergaan zijn de kans dat we uniek zijn is 0.00001% maar of er andere culturen tegelijk met de onze bestaan is nog maar de vraag, of zo ie zo of andere levensvormen ook intelligente levens vormen zijn? of zo anders dan ons dat we hun aanwezigheid niet eens zouden opmerken, en zij de onze? of bestaat ze mischien in een ander melkweg stelsel?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-11-2001 11:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 11:51 schreef Dargull het volgende:
De vraag is niet zo zeer bestaat het of niet de vraag is eerder bestaat het nu, ons melkwegstelsel is 15.000.000.000 jaar oud hele culturen (zelfs inter-stellair) kunnen al opgebloeid en weer vergaan zijn de kans dat we uniek zijn is 0.00001% maar of er andere culturen tegelijk met de onze bestaan is nog maar de vraag, of zo ie zo of andere levensvormen ook intelligente levens vormen zijn? of zo anders dan ons dat we hun aanwezigheid niet eens zouden opmerken, en zij de onze? of bestaat ze mischien in een ander melkweg stelsel?

Dat ze in een ander melkweg stelsel zitten dat is vrijwel zeker dacht ik


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Fire
Usericon van Fire
Posted 23-11-2001 13:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

We wachten af tot 2063 First contact



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-11-2001 13:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nou in dit melkwegstelsel alleen al zijn circa 120.000.000 bekende sterrenstelsels wie zegt you dat ze niet 20 lichtjaar verder op in Omicron Alpha stelsel uithangen? Gewoon in dit melkwegstelsel?

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 23-11-2001 13:53]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-11-2001 22:00 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Het woordje "technologie" is veel te "menselijk" om toe te passen op Extra Terrestial Intelligence. Buitenaardse wezens zullen allerminst menselijk zijn en kunnen misschien wel uit zichzelf gewoon door de ruimte reizen zonder "technologie" met sterren als energiebron en verder geen gas- en stofwisseling zoals een mens, met onnoemelijke snelheid of teleportatie. Wetenschap is ongeschikt om toe te passen op onbekend "leven" en de ruimte, we kunnen immers met de huidige kennis en theorieen echt niet verklaren waar het heelal vandaan komt en wat daarbuiten ligt enz.

In den beginne was er al iets, immers uit niets kan niet "iets" ontstaan. Maar waar kwam dat dan weer vandaan? Waar houdt het universum op? En wat ligt daar dan weer buiten?


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 25-11-2001 0:31 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

jullie hebben elmar en SANDER zeker nog niet ontmoet !! dan heb je de andwoorden op al je vragen over aliens

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 25-11-2001 0:31]


Godverdommen..


Ares
Usericon van Ares
Posted 25-11-2001 11:16 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik geloof ook in het bestaan van een intelligente(re) vorm van buitenaards leven. Ik weet ook zeker dat er in Roswell in 1947 een UFO gecrashed is maar dat dit meteen door de VS in de doofpot is gestopt. Ik vindt dat de VS nou onderhand wel een keer kan laten zien wat de onderzoeken opgeleverd hebben, en wat er zich daar werkelijk afspeelde.
Zelf heb ik nog nooit de eer gehad een UFO te mogen aanschouwen, maar ik heb al genoeg foto's en ander beeldmateriaal gezien om mijn conclusie te kunnen trekken.
Als er nog iemand geïnterreseerd is in een UFO pagina: http://ufo.pagina.nl/


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 27-11-2001 19:41 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2001 22:00 schreef TNightmare het volgende:
Het woordje "technologie" is veel te "menselijk" om toe te passen op Extra Terrestial Intelligence. Buitenaardse wezens zullen allerminst menselijk zijn en kunnen misschien wel uit zichzelf gewoon door de ruimte reizen zonder "technologie" met sterren als energiebron en verder geen gas- en stofwisseling zoals een mens, met onnoemelijke snelheid of teleportatie. Wetenschap is ongeschikt om toe te passen op onbekend "leven" en de ruimte, we kunnen immers met de huidige kennis en theorieen echt niet verklaren waar het heelal vandaan komt en wat daarbuiten ligt enz.

In den beginne was er al iets, immers uit niets kan niet "iets" ontstaan. Maar waar kwam dat dan weer vandaan? Waar houdt het universum op? En wat ligt daar dan weer buiten?


Gna, gna, gaat 't maar eens aan de lokale priester/dominee vragen, die kerels denken 't te weten...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-11-2001 21:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

hehe maar als je die gasten dan vraagt waar goed vandaan komt dan sturen ze je weg..

Maar als wij er zijn, waarom zullen er dan geen andere zijn. Ik ben geen egoïst, dus wil best in buitenaards leven geloven, of we ooit wezens zullen vinden die aan onze richtlijnen van leven voldoen vraag ik me af..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-11-2001 21:41 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Er is buitenaards leven.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-11-2001 21:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Klein theorietje van mijn kant: Jullie kennen "de grijzen" wel neem in aan. Die kleine grijze gastjes met die grote hoofden en grote zwarte ogen. Wat als dat nou geen buitenaardse wezens zijn? Wat als dat nou mensen uit de toekomst zijn? Vergezocht? Misschien? Maarrrrrrrrr...De mens heeft zijn lichaam steeds minder nodig en gebruikt zijn hoofd steeds meer. Dus het lichaam krimpt en het hoofd wordt groter. We zullen wel veel binnen zitten achter ons computertje dus wordt onze huid grijs (pigment heeft geen nut meer) en onze ogen groter. Maar waarschijnlijk gaat de aarde toch naar de kloten door een of andere milieuramp dus komen onze grijzen terug in de tijd voor schone lucht en water. Vergezocht? Ja, eigenlijk wel


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 27-11-2001 21:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 27 november 2001 21:44 schreef XnegativeX het volgende:
Klein theorietje van mijn kant: Jullie kennen "de grijzen" wel neem in aan. Die kleine grijze gastjes met die grote hoofden en grote zwarte ogen. Wat als dat nou geen buitenaardse wezens zijn? Wat als dat nou mensen uit de toekomst zijn? Vergezocht? Misschien? Maarrrrrrrrr...De mens heeft zijn lichaam steeds minder nodig en gebruikt zijn hoofd steeds meer. Dus het lichaam krimpt en het hoofd wordt groter. We zullen wel veel binnen zitten achter ons computertje dus wordt onze huid grijs (pigment heeft geen nut meer) en onze ogen groter. Maar waarschijnlijk gaat de aarde toch naar de kloten door een of andere milieuramp dus komen onze grijzen terug in de tijd voor schone lucht en water. Vergezocht? Ja, eigenlijk wel


Aargh..nee ik moet er niet aan denken.

(Ik ben Dromenvanger van Stephen King aan het lezen, en dit gaat ook over buitenaardse wezens. Echt een gaaf verhaal, ben nu ongeveer op de helft van het boek en kan niet wachten tot ik het uitheb.)

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 27-11-2001 22:40]


the only pleasure is pain


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-11-2001 22:41 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2001 21:44 schreef XnegativeX het volgende:
Klein theorietje van mijn kant: Jullie kennen "de grijzen" wel neem in aan. Die kleine grijze gastjes met die grote hoofden en grote zwarte ogen. Wat als dat nou geen buitenaardse wezens zijn? Wat als dat nou mensen uit de toekomst zijn? Vergezocht? Misschien? Maarrrrrrrrr...De mens heeft zijn lichaam steeds minder nodig en gebruikt zijn hoofd steeds meer. Dus het lichaam krimpt en het hoofd wordt groter. We zullen wel veel binnen zitten achter ons computertje dus wordt onze huid grijs (pigment heeft geen nut meer) en onze ogen groter. Maar waarschijnlijk gaat de aarde toch naar de kloten door een of andere milieuramp dus komen onze grijzen terug in de tijd voor schone lucht en water. Vergezocht? Ja, eigenlijk wel


Ja, maar dan kom je op iets anders terecht met veel paradoxen: tijdreizen. Ik zal daar ff een nieuw topic over openen.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 27-11-2001 22:47 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Als ik een buitenaards wezen was (en die zijn er, punt uit) dan zou ik de kollosaalste idioot van het universum zijn door hier vrijwillig te gaan landen.

Rot toch op met je 'intelligentie'.

Ik moet nog steeds net als ieder ander eten, slapen en pissen als een beest.

pf... intelligentie...


Dit slaat nergens op.


Fire
Usericon van Fire
Posted 27-11-2001 23:16 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Hirogen is een buitenaards ras

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 27-11-2001 23:16]



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-11-2001 23:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 27 november 2001 22:47 schreef mörke het volgende:
Als ik een buitenaards wezen was (en die zijn er, punt uit) dan zou ik de kollosaalste idioot van het universum zijn door hier vrijwillig te gaan landen.

Jonge je bent toch een buitenaards wezen? Mörke calling Orson... Come in Orson...



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen