IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : buitenaards leven Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-04-2007 14:14 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2007 0:07 schreef Burzum het volgende:
Dan moeten ze genoeg vruchtbare dames en heren erin stoppen en hard doorfokken onderweg
Komen ze daar aan, zijn het allemaal Staphorsters geworden hehe


de laar
Usericon van de laar
Posted 01-05-2007 18:57 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2007 21:24 schreef koekenbier het volgende:
dez fafara, de frontman van devildriver en coalchamber, maar coalchamber zuigt, heeft een zelf opgenomen filmpje van 30 minuten van een UFO, dit filpmje zal op de DVD van Devildriver, die in september gereleased zal worden, staan.

Goh,wat zullen wetenschappers en sterrenkundigen nieuwsgierig zijn zeg,naar dat filmpje.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 01-05-2007 21:28 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 18:57 schreef de laar het volgende:
Goh,wat zullen wetenschappers en sterrenkundigen nieuwsgierig zijn zeg,naar dat filmpje.


Om even voor mezelf als sterrenkundige te spreken: inderdaad niet erg, nee...
O, en Devildriver zuigt ook - major donkey schlong, om het in goed Amerikaans te zeggen. Nee, dat geldt niet voor elke band met leden die wel in buitenaardse bezoeken geloven (Death, Atheist, Cynic, Agent Steel, om er maar een paar te noemen). Maar ieder zijn heug...


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-05-2007 21:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2007 14:14 schreef Iskariot het volgende:
Komen ze daar aan, zijn het allemaal Staphorsters geworden hehe




Nou nou, niet zo negatief!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-05-2007 21:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 mei 2007 21:32 schreef Nix het volgende:
Nou nou, niet zo negatief!


Punthorst is totaal anders toch?



Nix
Usericon van Nix
Posted 01-05-2007 21:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 21:33 schreef blonde rockgod het volgende:
Punthorst is totaal anders toch?





Zelfde gemeente hé!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-05-2007 21:36 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 mei 2007 21:35 schreef Nix het volgende:
Zelfde gemeente hé!


Hmmmmmmm, intergallactische gemeentes.....



Nix
Usericon van Nix
Posted 01-05-2007 21:38 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Punthorst, gemeente Staphorst=


= een vraagteken maar mn toetsenbord doet raar.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-05-2007 21:42 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 mei 2007 21:38 schreef Nix het volgende:
Punthorst, gemeente Staphorst=


= een vraagteken maar mn toetsenbord doet raar.


weet ik toch meissie... maar ik probeerde ontopic te zijn... jammerlijk gefaald dus.



Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-05-2007 21:49 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Hmm.. buitenaards leven.
Een kennis van mij is een beetje de weg aan het kwijtraken. Hij gelooft er heilig in dat hij een wezen is dat niet van deze aarde is, hij heeft er ook verschillende theorieën voor, de een nog onwaarschijnlijker en vager dan de ander. Hij wordt ook compleet panisch van vliegtuigstrepen, de zogenaamde chemtrails. Een aantal mensen hebben een conspiracy theorie ontwikkeld over die strepen, de chemische stoffen van die chemtrails worden bewust de ruimte in gestuurd met vliegtuigen om de bevolking te reduceren omdat dit goed is voor de zogenaamde Nieuwe Wereld Orde. Die nieuwe wereldorde wordt ook verschillend uitgelegd. De een bedoelt er iets politieks mee, de ander schuift het af op aardmannetjes. Google eens op 'chemtrails' en je komt de meest wazige verklaringen tegen.

Hoe dan ook, ik geloof niet in buitenaards leven. En al helemaal niet in Nieuwe Wereld Orden of bizarre theorieën achter vliegtuigstrepen. Laat mij maar fijn een nuchtere droogkloot zijn. Mocht er wel een apocalypse komen, veroorzaakt door een andere wereldorde van een andere planeet, dan kan ik dan alsnog besluiten mij te verschuilen voor chemtrails en macrobiotisch zeewier te gaan eten of iets dergelijks.


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-05-2007 22:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 21:49 schreef Ohneschwanz het volgende:
Hmm.. buitenaards leven.
Een kennis van mij is een beetje de weg aan het kwijtraken. Hij gelooft er heilig in dat hij een wezen is dat niet van deze aarde is, hij heeft er ook verschillende theorieën voor, de een nog onwaarschijnlijker en vager dan de ander. Hij wordt ook compleet panisch van vliegtuigstrepen, de zogenaamde chemtrails. Een aantal mensen hebben een conspiracy theorie ontwikkeld over die strepen, de chemische stoffen van die chemtrails worden bewust de ruimte in gestuurd met vliegtuigen om de bevolking te reduceren omdat dit goed is voor de zogenaamde Nieuwe Wereld Orde. Die nieuwe wereldorde wordt ook verschillend uitgelegd. De een bedoelt er iets politieks mee, de ander schuift het af op aardmannetjes. Google eens op 'chemtrails' en je komt de meest wazige verklaringen tegen.



Argh.. waar is die goede oude tijd gebleven dat mensen gewoon nog normale vliegende schotels zagen en buitenaardse wezens alleen maar contact zochten om ons het normen-en-waarden-plaatje bij te brengen?

Nostalgie...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-05-2007 22:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja jammer dat dit soort bozo's het hele idee van buitenaards leven belachelijk maken. Terwijl het toch absoluut zo'n gek idee niet is...


Zenial


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-05-2007 22:08 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Retro!


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-05-2007 22:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 22:08 schreef Ohneschwanz het volgende:
Retro!


Nee, niet retro, gewoon origineel jaren '50


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-05-2007 22:14 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Stoer!


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-05-2007 23:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 22:14 schreef Ohneschwanz het volgende:
Stoer!


Jaren '50 sci-fi is gaaf, wel wat traag vaak maar zo heerlijk vol over-the-top moraal enzo , evenals jaren 30 horror bijvoorbeeld, van die Universal-films als Frankenstein en The Invisible Man enzo..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-05-2007 23:01]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-05-2007 14:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2007 13:35 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Toen ik las dat het 800.000 jaar zou duren voor een space shuttle, geloofde ik het eigenlijk niet. Kom op, ik reken het na. Bleek het toch te kloppen...

Houston, we have confirmation. It is 800.000 years, according to mister NASA himself!


de laar
Usericon van de laar
Posted 02-05-2007 19:01 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 21:49 schreef Ohneschwanz het volgende:
Hmm.. buitenaards leven.
Een kennis van mij is een beetje de weg aan het kwijtraken. Hij gelooft er heilig in dat hij een wezen is dat niet van deze aarde is, hij heeft er ook verschillende theorieën voor, de een nog onwaarschijnlijker en vager dan de ander. Hij wordt ook compleet panisch van vliegtuigstrepen, de zogenaamde chemtrails. Een aantal mensen hebben een conspiracy theorie ontwikkeld over die strepen, de chemische stoffen van die chemtrails worden bewust de ruimte in gestuurd met vliegtuigen om de bevolking te reduceren omdat dit goed is voor de zogenaamde Nieuwe Wereld Orde. Die nieuwe wereldorde wordt ook verschillend uitgelegd. De een bedoelt er iets politieks mee, de ander schuift het af op aardmannetjes. Google eens op 'chemtrails' en je komt de meest wazige verklaringen tegen.

Hoe dan ook, ik geloof niet in buitenaards leven. En al helemaal niet in Nieuwe Wereld Orden of bizarre theorieën achter vliegtuigstrepen. Laat mij maar fijn een nuchtere droogkloot zijn. Mocht er wel een apocalypse komen, veroorzaakt door een andere wereldorde van een andere planeet, dan kan ik dan alsnog besluiten mij te verschuilen voor chemtrails en macrobiotisch zeewier te gaan eten of iets dergelijks.


Wellicht zijn er wel planeten met NORMAAL leven zoals planten,dieren en andere organismen.

Veel mensen denken nog altijd buitenaards leven hyper modern is compleet met al die toestanden waar jouw kennis zo door van slag is.
Maar dat is natuurlijk onzin.



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 03-05-2007 12:09 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 19:01 schreef de laar het volgende:
Maar dat is natuurlijk onzin.




Hoeft niet per se toch?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-05-2007 12:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd, intelligentie is iets wat meerdere malen onafhankelijk onstaan is in onze evolutie dus zou het op andere planeten ook zeer waarschijnlijk zijn dat het daar ontstaat.

stel dat aliens soortgelijk aan ons 500 eerder zijn ontstaan dan zijn ze nu al zo verschrikkelijk veel verder. en 500 jaar is dan maar een erg kleine stap in de evolutie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 03-05-2007 12:29 by murtcelP Wijzig reactieProfiel van murtcelPQuote dit berichthttp://www.libithum.nl

De kans is wel groter dat we 'in de buurt' van de aarde lager ontwikkelde levensvormen vinden dan de onze, want hoger ontwikkelde levensvormen zullen ons waarschijnlijk eerst vinden.
Ik denk dat we al heel blij kunnen zijn als we ergens een stel bacteriën en pantoffeldiertjes vinden!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-05-2007 13:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 mei 2007 12:29 schreef murtcelP het volgende:
De kans is wel groter dat we 'in de buurt' van de aarde lager ontwikkelde levensvormen vinden dan de onze, want hoger ontwikkelde levensvormen zullen ons waarschijnlijk eerst vinden.

Oh ja joh? Waarop baseer je die kans?


Zenial


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2007 13:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 12:29 schreef murtcelP het volgende:
De kans is wel groter dat we 'in de buurt' van de aarde lager ontwikkelde levensvormen vinden dan de onze, want hoger ontwikkelde levensvormen zullen ons waarschijnlijk eerst vinden.


Dus jij zegt in feite dat we nog niet gevonden zijn.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2007 13:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 12:29 schreef murtcelP het volgende:
De kans is wel groter dat we 'in de buurt' van de aarde lager ontwikkelde levensvormen vinden dan de onze, want hoger ontwikkelde levensvormen zullen ons waarschijnlijk eerst vinden.
Ik denk dat we al heel blij kunnen zijn als we ergens een stel bacteriën en pantoffeldiertjes vinden!
Misschien hebben 'hoger' ontwikkelde levensvormen helemaal niet de behoefte ons te vinden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


slome
Usericon van slome
Posted 03-05-2007 13:52 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 13:50 schreef spectre het volgende:
Dus jij zegt in feite dat we nog niet gevonden zijn.


Hmm, jij hing toch een bepaalde theorie hierover aan? Welk boek had je daar ook al weer over gelezen? Gewoon nieuwsgierig.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen