IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : buitenaards leven Vorige pagina | Volgende pagina
Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 27-11-2001 23:32 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2001 23:16 schreef Fire het volgende:
Hirogen is een buitenaards ras


Dank U.
Ik wou dat ik een Hirogen was.


Heads I win, tails you lose


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2001 23:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hebben die ook een eigen taaltje ?


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 27-11-2001 23:42 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2001 23:35 schreef Jenje het volgende:
Hebben die ook een eigen taaltje ?


Ik dacht het wel.


Heads I win, tails you lose


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2001 23:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wat is bier in het hirogeens ?


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 27-11-2001 23:47 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Dat weet ik niet.
Het taaltje is niet bekend bij mij.
Ze zien er gewoon gaaf uit.


Heads I win, tails you lose


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2001 23:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie ??
Huh watte ..
Ik snap je niet


Fire
Usericon van Fire
Posted 27-11-2001 23:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Sorry... voor we afdwalen er bestaat een Startrek Topic (search)

En toch wij zijn / waren / blijven niet de enige wezens die bestaan met een denk vermogen! (denk ik)



Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 27-11-2001 23:50 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

De HIROGEN zien er gaaf uit.
Daarom wil ik er wel 1 zijn.

Zo ziet een Hirogen eruit :



[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 27-11-2001 23:57]


Heads I win, tails you lose


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-07-2002 16:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Zijn er hier nog mensen die een SETI@home client hebben draaien eigenlijk? Ik wel namelijk.. alleen is de groep waarin ik zat een beetje dood. Dus misschien zijn er mensen die interesse hebben in een ZM crunch groep?

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/fcgi-bin/fcgi?email=helmet@hoopyfroods.org&cmd=user_stats_new


I'm not being rude. You're just insignificant.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 27-07-2002 16:44 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik had vroeger wel een koe... (Dutch Power Cows) maar geen SETI. Misschien is het wel leuk ja, wat mij betreft kun je er een apart topic voor openen, dat lijkt me beter. Leg dan een beetje uit wat het is enzo, waar je je kunt aanmelden. Denk dat er wel interesse zal zijn!



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2002 16:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jah, leg het eerst maar uit, want ik snap er niets van zo.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-07-2002 16:48 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Een Hirogen is gewoon niets meer dan een antwoord van de makers van Star Trek op de Predator.

Over buitenaards leven, ik denk dat we niet alleen zijn in het heelal. En ik denk ook niet dat we er ooit achter komen.

UFO-verschijningen zijn voor het grote deel nep, videomontage enzo.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-07-2002 16:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 juli 2002 16:44 schreef elessar het volgende:
Ik had vroeger wel een koe... (Dutch Power Cows) maar geen SETI.

DPC doet geloof ik voornamelijk RC5 kraken en dat project is wat mij betreft z'n doel voorbij geschoten. Ze wilden uitzoeken of het mogelijk was om 'binnen redelijke tijd' een RC5 sleutel te kraken (naja, te brute-forcen).. dat is dus duidelijk niet gelukt.
quote:
Misschien is het wel leuk ja, wat mij betreft kun je er een apart topic voor openen, dat lijkt me beter. Leg dan een beetje uit wat het is enzo, waar je je kunt aanmelden. Denk dat er wel interesse zal zijn!
Nou ja, ik wilde even polsen of er interesse was voordat ik een aparte groep ging openen op SETI


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-07-2002 11:27 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Luchtmacht VS jaagt op UFO

Renny Rogers vond het maar vreemd dat gevechtsvliegtuigen zo laag over z'n huis vlogen, midden in de nacht. Toen hij naar buiten stapte zag hij 2 F-16's een licht-blauwe object, die met fenomale snelheid vloog, achtervolgen. Volgens Rogers probeerde de luchtmacht een UFO te achtervolgen, maar het vliegende object was zo snel, dat het de F-16'S ver achter zich liet.

Functionarissen van Andrews Luchtmacht Basis hebben bevestigd dat 2 van hun F-16's achter een onbekend "vliegtuig" zijn gestuurd, die boven Washington D.C vloog. Het idee van een UFO wordt van de hand gewezen, maar er wordt toegegeven dat niet duidelijk is wat het object was omdat het gewoon van de radar verdween.

Radars ontdekte gisteren een laag en langzaam vliegende machine. Het lukte niet om radio-contact te krijgen met het object en dus werd NORAD (North American Aerospace Defense Command) gewaarschuwd. Nadat de, met raketten bewapende, F-16's het luchtruim waren ingestuurd verdween het object van de radar, aldus een functionaris die anoniem wilde blijven.

(Bron: Fok!)


I'm not being rude. You're just insignificant.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-07-2002 11:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 29 juli 2002 11:27 schreef helmet het volgende:
Luchtmacht VS jaagt op UFO


Hehehe cool. UFO'tje wou vast even uittesten hoe snel die straaljagers eigenlijk kunnen vliegen =)

Ik heb trouwens geloof ik wel SETI draaien op mijn server. Moet even navragen bij m'n systeembeheerder...


Zenial


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 29-07-2002 11:39 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Toch verdacht dat ze uitgerekend met F-16's, een inmiddels verouderd vliegtuigje, een vermeende UFO achterna zitten...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-09-2002 14:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Acidic clouds of Venus could harbour life

The acidic clouds of Venus could in fact be hiding life. Unlikely as it sounds, the presence of microbes could neatly explain several mysterious observations of the planet's atmosphere.

Venus is usually written off as a potential haven for life because of its hellishly hot and acidic surface. But conditions in the atmosphere at an altitude of around 50 kilometres are relatively hospitable: the temperature is about 70 °C, with a pressure of about one atmosphere.

Although the clouds are very acidic, this region also has the highest concentration of water droplets in the Venusian atmosphere. "From an astrobiology point of view, Venus is not hopeless," says Dirk Schulze-Makuch from the University of Texas at El Paso.

To look for possible signs of life, Schulze-Makuch and his colleague Louis Irwin looked at existing data on Venus from the Russian Venera space missions and the US Pioneer Venus and Magellan probes. They noticed some peculiar things about the chemical composition of Venus's atmosphere.

Solar radiation and lightning should produce large quantities of carbon monoxide in the planet's atmosphere, but instead it is scarce, as if something is removing it. They also found hydrogen sulphide and sulphur dioxide. These two gases react with each other, and so are never normally found together unless something is producing them.


Unambiguous indicator

Even more mysterious is the presence of carbonyl sulphide. This gas is so difficult to produce inorganically that it is sometimes considered an unambiguous indicator of biological activity.

"There may be non-biological ways to produce the hydrogen sulphide or carbonyl sulphide that we do not know about, but both reactions need catalysts to proceed efficiently," says Schulze-Makuch. "On Earth, the most efficient catalysts are microbes."

He thinks that bugs living in the Venusian clouds could be combining sulphur dioxide with carbon monoxide and possibly hydrogen to produce either hydrogen sulphide or carbonyl sulphide in a metabolism similar to that of some early Earth bugs. He suggests the bugs could be using ultraviolet light from the Sun as an energy source.

If they are absorbing UV, that would explain the presence of mysterious dark patches on ultraviolet images of the planet. He presented his theory at the Second European Workshop on Astrobiology in Graz, Austria, last week.


Venus Express

Not everyone is convinced. "I am reluctant to believe this result," says André Brack from the Centre for Molecular Biophysics in Orléans, France. "For life, you need a volume of water, not just tiny droplets."

But Schulze-Makuch points out that there is chemical evidence that Venus was once cooler and had oceans. "Life could have started there and retreated to stable niches once the runaway greenhouse effect began," he says.

But we may have to wait several years for any firm answers. The European Space Agency's Venus Express mission, which will investigate the planet's atmosphere, is due for launch in 2005.

Meanwhile the Swedish Space Agency is looking for international partners to develop their idea for a mission to

(Bron: New Scientist)


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 11:38 schreef Zenial het volgende:
Hehehe cool. UFO'tje wou vast even uittesten hoe snel die straaljagers eigenlijk kunnen vliegen =)




nee, dat zijn de Irakezen met hun nieuwe geheime vliegtuigen.
maar serieus, wel gaaf verhaal. waarom zie ik nooit zulke dingen?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-09-2002 22:24]


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 26-09-2002 22:28 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

We zullen vast niet "alleen" zijn, maar om nou in ufo's te geloven...


No regrets and no remorse...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-09-2002 22:31 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

In '89 was er een UFO-golf in België, en toen zat ik maandenlang elke avond buiten te kijken, te wachten tot ik iets zag. Ik ben 1 van de weinige Belgen die niets gezien heeft

Er is zeker buitenaards leven, maar ik betwijfel of ze tot hier geraken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 26-09-2002 22:35 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Ik heb een keer op discovery een programma gezien dat ze op een maan van jupiter genaamd Europa ( 1 van de 11 manen). verwachten dat onder op de bodem van de zee leven bestaat gebaseerd op zwavel zoals bij ons op de bodem van de zee. Deze maan is namelijk volledig bedekt met dikke lagen ijs waaronder grote zeeen van water. Er is al een expeditie onderweg naar deze maan en die zou ergens in 2010-2015 aankomen dacht ik??

Affijn je kan het zelf uitzoeken bij de Nasa site of aanverwanten


You will never have, what i never had.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:31 schreef mislyd het volgende:
In '89 was er een UFO-golf in België, en toen zat ik maandenlang elke avond buiten te kijken, te wachten tot ik iets zag. Ik ben 1 van de weinige Belgen die niets gezien heeft

Er is zeker buitenaards leven, maar ik betwijfel of ze tot hier geraken.


maar dat was wel een golf die de moeite waard was. er zijn dacht ik zeer duidelijke opnames gemaakt en zelfs het leger gaf toe dat er rare dingen gebeurden. maar of het buitenaards was is natuurlijk een ander verhaal.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-09-2002 22:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dat heet gewoon massahysterie hoor...


hexxor
Usericon van hexxor
Posted 26-09-2002 22:40 by hexxor Wijzig reactieProfiel van hexxorQuote dit bericht

Wat me opvalt bij ieders reactie is dat jullie bij buitenaardse wezens denken aan mensachtige wezens. Ik zelf denk dat venus wel bewoond wordt door "leven", maar dat het leven daar niet uit organismen, maar uit energiewezens bestaat. Behoefte aan lucht, onderdak, voedsel, een toilet etc. dat is er dus niet. Laten we aannemen dat 1 op de 10.000 mensen waarheidsgetrouw is en laten we dan kijken naar het aantal u.f.o sightings, dan moeten we ons zorgen gaan maken lijkt me. Wat de grijze mannetjes betreft, ik weet niet of dat buitenaardse wezens zijn, het zouden ook oorspronkelijke of medebewoners van de aarde kunnen zijn. Waarschijnlijk leven ze dan onder de grond en hebben ze daarom geen pigment.

Logisch trouwens dat er geen aliens openlijk landen als je de gemiddelde reactie van de mensen op die gebeurtenis in ogenschouw neemt. Hillbillies me jachtgeweren, politie, brandweer, massale hysterie, sekten die het einde der tijden vermoeden en er een eind aanmaken, en daarna alle medische onderzoeken etc.

De wetenschapper Tesla beweerde een groot deel van z'n kennis van buitenaardse intelligentia verkregen te hebben. Niemand geloofde hem, maar hij heeft wel wat verbazingwekkende uitvindingen gedaan, waaronder de Tesla Coil. Verder werd van deze man gezegd dat hij een oneindige zeer krachtige bron van electrische energie gevonden had en dat hij electrische energie over lange afstanden kon verplaatsen zonder enig energieverlies. Hij heeft meegewerkt aan het Philadelphia experiment dat nadat hij zich terugtrok voortgezet is maar jammerlijk mislukte.

Ook gaan er verhalen van een gevangen mensachtige alien die niet op voedsel maar op licht leefde. Deze kon niet gevangen worden binnen muren of tralies, maar wel in een kooi van faraday (ik weet niet zeker of ik het goed schrijf.) Voor mensen met te veel tijd zijn de volgende verhalen de moeite van het lezen waard :

Over de philadelphia experiment :

http://www.softwareartist.com/PHILEXP/BIELEK90.TXT

Verhaal van een shaman :

http://www.newknowledge.org/ga.php?linkid=7

Prime directives van The Illuminati order :
(wie veel lef heeft moet maar eens lid worden en de geheimen van binnenuit aan ons kenbaar maken )

http://www.oneworldorder.org/primedirectives.html




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:37 schreef Asherah het volgende:
Dat heet gewoon massahysterie hoor...


nou, er zijn F-16's op die dingen afgegaan. endie hbben duidelijke radaropnames gemaakt. een f-16 stuur je niet voor de lol de lucht in zou ik zeggen.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen