|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 24 april speelt Bodyrot in Popfront Zwolle!! www.bodyrot.tk www.zwols-popfront.nl [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-03-2004 18:33] |
|
Hee SCHAAPJE !!!!!!!! |
|
Ja het is toch wat |
|
Kijk is aan... [ www.deluzion.nl ] |
|
Dat is mooi dichtbij! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja het is gvd niet te geloven he? Ik vind het wel spannend zo'n buitenlands optreden ik ben benieuwd hoe alles in die regio geregeld is |
|
Heej, wat leuk! Goed man, gefeliciteerd! Na tig keer in de Stam/Flashback mocht dit wel een keer ja! Ben vast wel aanwezig ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja, eigenlijk wel ik ben alleen bang dat we allemaal last van heimwee krijgen en dat we daarna uit voorzorg altijd maar in De Stam of Fashback gaan spelen. |
|
Wat een ambities joh! Weten jullie zeker dat je dat aankan?? Naja, Zwolle ligt godzijdank nog in de provincie!! Anders zou 't niet goedgaan denk ik.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ben op zoek naar een trainer die een beetje bij wil beunen om ons te trainen op "buitenlandse optredens" |
|
Hmz, ik wil wel trainen.. Hoeveel betaalt 't, ik kan omgaan met 'moeilijke mensen' weet je.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hahahahah ja da's waar ook. Maak er je afstudeer opdracht maar van!! Hoeven we weinig voor te betalen vervoerskosten zijn er niet want je kan mooi bij mij achterop de fiets!!! Dom ouwehoer'n leuke he? |
|
On Topic : Bodyrot in Popfront! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zou best nog wel eens aanwezig kunnen zijn! |
|
Ik ook dacht ik zo! Maar ff voor zorgen dat ik dan niet aan de verkeerde kant van de bar hoef te staan! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-03-2004 7:50] |
|
quote: Achja ik zal er ook wel weer zijn |
|
Het wordt zelf nog druk ook ooooo oooo, snel wat bier tegen de zenuwen |
|
ach, mischien wel leuk om mee te pakken ja! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ja? Mooi @Brujeria, I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dan zie ik jou ook weer eens! Ik wil wel, maar ik moet nog wel even zorgen voor vervoer of een slaapplaats. |
|
quote: Vervoer moet toch lukken? En anders klop je even bij mij aan voor de terug weg. Moet vast kunnen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: [offtopic] als je nou iets lager en met telelens had geforografeerd had je mn huis als usericon gehad [/offtopic] Je moeder. |
|
Om even het geheugen op te frissen.... Chain + Bodyrot aanvang 21 uur of zoiets. www.zwols-popfront.nl www.bodyrot.tk |
|
quote: Nou, ik ga hierheen of naar het GMC Festival dus het is nog even afwachten of ik kom, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod! |
|
quote: Jij gaat gvd naar Popfront!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |