IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Master's Hammer Volgende pagina
Galspuwer
In den Ghoot by Kaerschlight
Usericon van Galspuwer
Posted 21-03-2004 23:47 by Galspuwer Wijzig reactieProfiel van GalspuwerQuote dit bericht

Meningen over deze band graag...


Op het drinken komt het hinken. Op het hinken komt het stinken. Nevest de bierbalg, nestelt hem een bijbuikske; werm en beschut. Gevoed mee goekupen bucht. Ziet hem pataat leggen in de greppe: den ouwen graazen buck.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-03-2004 23:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Beetje saai en overroepen imo... niets voro mij heb al hun albums terug verkocht.

Waarom krijgen we jouw mening niet ineens? Een beetje info voor de niet-ingewijden was mss ook wel leuk...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-03-2004 23:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Master's Hammer was een vette band zowel 'Ritual' als 'The Jilemnice Occultist' mag ik graag draaien. Ik vind het tof hoe ze op 'Ritual' met weinig middelen toch een zeer bombastische soort black/death metal weten neer te zetten. Die vele middelen komen meer terug op de tweede plaat, en die vind ik nog wel beter ook. Zieke vocalen, een vette pot metal, erg goed! Later werk heb ik nooit gehoord, maar ik geloof dat de heren zelf schijtziek van metal werden en dat het daarom vooral een opgestoken middelvinger zou zijn...


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 21-03-2004 23:51 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Gaaf. Althans, The Jilemnice Occultist, de enige CD die ik van hen heb. Ben wel nieuwsgierig naar Ritual.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 22-03-2004 0:26 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik ken alleen Ritual en dat is een gave plaat met een lekkere eigen sfeer. Als ik het me goed herinner zagen de heren er ook niet geheel standaard uit


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-03-2004 0:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat wil je ook, met 'noms de guerre' als 'Monster' en 'Necrocock'...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-03-2004 12:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik vind zelfs Slagry nog wel grappig. Het eerste en laatste nummer vind ik wel vet. De rest (op slagry) is zó slecht dat het wel weer amusant is


I can't shoot straight unless I've had a pint!


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 22-03-2004 14:13 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ik vind "Ritual" een gave beukende plaat!
Verder ken ik er (helaas) nog niks van..

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 22-03-2004 14:13]


zzz


Skull
Usericon van Skull
Posted 22-03-2004 16:52 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Heb zelf alleen "Ritual" op vinyl, geweldig!


- Mutatis mutandis -


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-03-2004 16:53 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

The Ritual vind ik geweldig, Jilemnice Occultist vind ik iets minder.

Het beste wat ik van ze gehoord heb is Radio Sessions 1991 (2 nummers) aargh; machtig machtig machtig!


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-03-2004 17:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

die eerste 2 releases zijn idd super!

ik heb een jaar of 10 terug wel eens met die gasten van krabathor over deze band gesproken en krabathor gaf al aan, dat master's hammer zelfs in hun land een vreemde band was. heel weinig optredens en er hing nogal een vage wolk van satanisme en soft-drugs om de band heen.


Oud Vuil.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 08-08-2004 16:55 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:10]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 08-08-2004 17:21 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht



You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-08-2004 20:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, weirde clips. Maar verdomde gaaf om te zien!


Oud Vuil.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 08-08-2004 20:49 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:09]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 08-08-2004 20:53 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Mijn interesse in deze band is zo juist gewekt.

To Be Continued...


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-08-2004 21:39 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 8 augustus 2004 20:49 schreef Spiritist het volgende:
Ik vind het wel apart dat Master's hammer bijna zo goed als vergeten is. Aangezien het toch best wel veel voor de black/death metal scene heeft betekend.


En wat zeg je dan dat ik je dat brute shirt heb gekocht op wacken?



Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 08-08-2004 21:45 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:09]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-08-2004 9:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb er wel cd's van gehad,maar deze band wist mij niet echt te boeien helaas,dus die plaatjes zijn allang de deur weer uit.Was me wat te weirdo allemaal..


spelfout weggehaald...


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 09-08-2004 10:10 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:10]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 09-08-2004 13:07 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:10]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 09-08-2004 16:58 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

haha dikke heersch die video clips .
In hoeverre lijkt Jilemnice Occultist eigenlijk op Ritual? Als die net zo gaaf is moet ik die ook nog eens zien te vinden.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 09-08-2004 17:00 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:10]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 15-08-2004 21:00 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

edit:

werkt dus niet, even wat anders op verzinnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 15-08-2004 21:17]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-08-2004 21:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Waarom haal je al je oude posts weg?


Oud Vuil.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 15-08-2004 21:17 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Gave band, Master's Hammer.
Ik heb een aantal maanden geleden de digipack gekocht (of getrade?) met 'The Ritual' en 'The Jilemnice Occultist'. Gave combi, maar ik denk dat ik 'The Ritual' toch het gaafste vind.

Ik heb die EP van ze op mp3 en die is ook erg goed. Ben even de naam kwijt...

Trouwens ook een gaaf logo hebben die lui!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen