|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje saai en overroepen imo... niets voro mij heb al hun albums terug verkocht. Waarom krijgen we jouw mening niet ineens? Een beetje info voor de niet-ingewijden was mss ook wel leuk... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Master's Hammer was een vette band zowel 'Ritual' als 'The Jilemnice Occultist' mag ik graag draaien. Ik vind het tof hoe ze op 'Ritual' met weinig middelen toch een zeer bombastische soort black/death metal weten neer te zetten. Die vele middelen komen meer terug op de tweede plaat, en die vind ik nog wel beter ook. Zieke vocalen, een vette pot metal, erg goed! Later werk heb ik nooit gehoord, maar ik geloof dat de heren zelf schijtziek van metal werden en dat het daarom vooral een opgestoken middelvinger zou zijn... |
|
Gaaf. Althans, The Jilemnice Occultist, de enige CD die ik van hen heb. Ben wel nieuwsgierig naar Ritual. |
|
Ik ken alleen Ritual en dat is een gave plaat met een lekkere eigen sfeer. Als ik het me goed herinner zagen de heren er ook niet geheel standaard uit |
|
Wat wil je ook, met 'noms de guerre' als 'Monster' en 'Necrocock'... |
|
Ik vind zelfs Slagry nog wel grappig. Het eerste en laatste nummer vind ik wel vet. De rest (op slagry) is zó slecht dat het wel weer amusant is I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind "Ritual" een gave beukende plaat! Verder ken ik er (helaas) nog niks van.. [Dit bericht is gewijzigd door testement op 22-03-2004 14:13] zzz |
|
Heb zelf alleen "Ritual" op vinyl, geweldig! - Mutatis mutandis - |
|
The Ritual vind ik geweldig, Jilemnice Occultist vind ik iets minder. Het beste wat ik van ze gehoord heb is Radio Sessions 1991 (2 nummers) aargh; machtig machtig machtig! Ik, Wil Schuurman |
|
die eerste 2 releases zijn idd super! ik heb een jaar of 10 terug wel eens met die gasten van krabathor over deze band gesproken en krabathor gaf al aan, dat master's hammer zelfs in hun land een vreemde band was. heel weinig optredens en er hing nogal een vage wolk van satanisme en soft-drugs om de band heen. Oud Vuil. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:10] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Hier zijn trouwens twee Master's hammer video clips http://www.bombaj.com/klip.php?song_id=355 http://www.bombaj.com/klip.php?song_id=365 You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Hehehe, weirde clips. Maar verdomde gaaf om te zien! Oud Vuil. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:09] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Mijn interesse in deze band is zo juist gewekt. To Be Continued... |
|
quote: En wat zeg je dan dat ik je dat brute shirt heb gekocht op wacken? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:09] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Heb er wel cd's van gehad,maar deze band wist mij niet echt te boeien helaas,dus die plaatjes zijn allang de deur weer uit.Was me wat te weirdo allemaal.. spelfout weggehaald... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:10] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
|
haha dikke heersch die video clips . In hoeverre lijkt Jilemnice Occultist eigenlijk op Ritual? Als die net zo gaaf is moet ik die ook nog eens zien te vinden. |
|
|
edit: werkt dus niet, even wat anders op verzinnen. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 15-08-2004 21:17] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Waarom haal je al je oude posts weg? Oud Vuil. |
|
Gave band, Master's Hammer. Ik heb een aantal maanden geleden de digipack gekocht (of getrade?) met 'The Ritual' en 'The Jilemnice Occultist'. Gave combi, maar ik denk dat ik 'The Ritual' toch het gaafste vind. Ik heb die EP van ze op mp3 en die is ook erg goed. Ben even de naam kwijt... Trouwens ook een gaaf logo hebben die lui! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |