|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, die EP (dry blood) zijn de overgebleven nummers van hun oorspronkelijke 3e fulllengt, vette nummers You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Master's hammer verdient wel een plaatsje bovenaan. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Hahaha ik heb net voor het eerst Slágry gehoord, en wat een vage shit is dat zeg Zenial |
|
Ik heb ooit voor 3 euro The Jilemnice Occultist uit de uitverkoopbakken hier bij een platenzaakje getrokken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ik heb hem vandaag binnen gehad, haha gaat echt nergens over |
|
quote: Dat laatste nummer op die plaat is echt wel redelijk "oude" M.H. Sterker nog, geweldig nummer! De rest, daar moet ik even aan wennen, hehe. |
|
Rechts: Franta Storm. Links: Franta Storm. Reunie: [Dit bericht is gewijzigd door Hanzz op 28-12-2005 18:02] |
|
De besnorde stalker slaat weder toe! Tevens heb ik vlastimil voral gesproken over het feit dat hun steck www.mastershammer.com snel kompleet online gaat! |
|
Ik zie al van alles, maar dus binnenkort nog meer. Fijn. Mooie KD smink. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-04-2006 23:02] |
|
Haha, wat een cult plaatje. Doet me een beetje denken aan die foto die achterop die mini lp van die Belgse band Westfalen staat (ja, dat was ook een band die er weinig van bakte). 5 totaal verschillende gasten; een cowboy, een glamrocker, iemand die zo uit de countrybar geplukt leek etc. Die ene met die snor lijkt trouwens ook weggelopen te zijn uit één van de snorrenbands (Dark Wizard, Crossfire, Evil) uit de jaren 80 trouwens. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ook een band die er weinig van bakte? Schaar je daar MH ook onder? Schande! |
|
Aan de schandpaal die gast!!! |
|
Haha, nee, ik vind vooral "The Ritual" geweldig dus bespaar me die paal maar. Ik had daarentegen net het "hele slechte bands" topic gelezen en vandaar 'ook een band..". Maargoed, die lui gaan ook weer wat muziek schrijven? Dat latere werk schaar ik dan wel weer onder het motto "kut". "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
@ dat laatste. |
|
juul, pas je post eens aan, dan kan ik wellicht slagry nog verkopen |
|
quote: Dat waren de Village People toch? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ja, ik stalk. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 12-08-2006 14:42] |
|
quote: \Interesse!!, per mail of via Soulseek? |
|
Master's Hammer... Superband, superzang, lekker gehoest incluis. |
|
quote: iemand anders die Dry Blood heeft? erge interesse hier! |
|
Als iemand me kan zeggen waar ik ergens de eerste 2 albums kan vinden: shoot! Wil ze op cd hebben. |
|
Origineel weet ik niet. Is een kopie ook goed? |
|
Bedankt, maar neen, only real stuff. |
|
Ok. De eerste is op monitor records uitgebracht, maar misschien ook via een re-release. Die 2de via osmose, misschien iets makkelijker te verkrijgen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |