|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
nou en.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Had hem eigenlijk al aan R. beloofd. Dus R. mocht je hem nog willen, stuur me even een mailtje! Anders mag Aaaarco hem hebben. |
|
vet! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: EDIT Aaarco kan hem denk ik beter dan mij gebruiken, gezien ik sowieso even al mijn geld opzij leg omdat ik over enkele weken richting Noorwegen ga. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 25-03-2008 17:22] |
|
quote: Stuur maar een mailtje! |
|
Voor de fanaten heb ik twee oude afbeeldingen uit circa '85. |
|
Is de tape binnen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja zekers! Al sinds zaterdag. Ben je blijkbaar vergeten te mailen, had hem wel in het now playing topic geplaatst. *zet hem nogmaals op |
|
Mooi, fijns en van dien aard. Ik was al bang dat de teep kwijt was. Enjoy! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die tape gaat mee in het graf Was trouwens wel even schrikken, want bij track 9 ging het tape dubbel en dacht ik dat het gedaan was. Gelukkig nog kunnen fixen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-05-2008 22:09] |
|
Damn! Mazzel! Ik heb 'em zelf lang, lang geleden wel een paar keer gedraaid, maar niet heel veel. Edoch, het teepje is al best erg oud, dus tsja. Misschien digitaliseren? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Had hem al digitaal (natuurlijk!) |
|
Eens de nieuwe youtube functie exploiteren! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 22-06-2008 17:29] |
|
http://bp1.blogger.com/_BupdZE96j4Q/RzcArP10FRI/AAAAAAAABmc/Ii43zmRvLqQ/s1600-h/Master%27s+hammer.jpg "Evil Spritis" hehehe.. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 08-07-2008 13:18] |
|
ik heb nieuws voor je R. signature |
|
Ben een en al oor. edit, oor dus [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-09-2008 0:40] |
|
signature |
|
En ik maar hopen deze hoerboeren* stiekem een nieuw album in de strontketel* hebben uitgepoept. Maar bedankt voor het nieuws :p |
|
Wel 1 van MH's beste nummers! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ben ik het niet mee eens, gezien het een heel erg simpel death metal nummer is. De nummers op jilemnice, dat is de moeite waard [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-09-2008 21:19] |
|
Tsja, die eerste is mijn fav en dat nummer mijn fav nummer van die cd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hey R, bij terratur hebben ze een fijn MH shirtje te koop, wellicht iets voor jou? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zal eens zien! Ondertussen dit gevonden: Een JAMA PEKEL cover, Behemoth die het speelt en Root's Big Boss die het zingt ps. Dat Master's Hammer shirt ziet er fijn mystiek uit, zo zonder verwijzing in tekst, eerdags eens bestellen [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-09-2008 15:03] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |