IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Master's Hammer Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2008 22:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-10-2008 22:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hm, bij die war of war link krijg ik dit:

De website op 58.65.234.163 is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2008 23:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik niet


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-10-2008 23:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zit aan de firefox, wat gebruik jij dan?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2008 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... gin?


kweenie, standaarddinges


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-10-2008 23:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, daar ga je al.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2008 23:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarheen???


signature


R.
Usericon van R.
Posted 17-11-2008 19:39 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Voor de die-hards:



Destijds een bandje van de MH drummer.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-11-2008 19:39]


R.
Usericon van R.
Posted 09-02-2009 21:00 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Alle albums komen rond de zomer als re-release uit op LP.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-02-2009 21:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Kutband.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-02-2009 21:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee hoor.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


R.
Usericon van R.
Posted 09-02-2009 21:14 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:03 schreef mental het volgende:
Kutband.


Je vergeet "Lekker puh!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-02-2009 21:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



Fuck the world and fuck you


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-02-2009 21:16 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Zooooooo goed!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


R.
Usericon van R.
Posted 18-02-2009 22:45 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht





R.
Usericon van R.
Posted 19-02-2009 21:50 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

"YOU WERE RECENTLY IN PRAG AND LAYED DOWN THE BASSLINES ON THE NEW MASTER'S HAMMER LP. HOW DID THIS HAPPEN ? AND WAS THE RESULT GOOD?

Thats correct . Yeah, me and Franta we've been in touch for a while, and this spring I went down to his place for a week. That was fucking cool, so when I returned to sweden he called me and asked if I wanted to play on their record, since Masters hammer only had 2 members. So I went down there 4 weeks this summer, drinking and playing. Great!!!! I haven't heard the finished material yet, as I left before vocals and keyboards were recorded, but from what I heard I'd say it sounds fucking mighty and brutal. A mix between 1. and 2. lp's I would say. But M.H's best quality acording to me, is the voice. Fuck it's raw!! The lp is anyway going to be called "Zascha krev" wich means old fucking dry blood.... "

Uit een oud 'nordic vision' blaadje dat ik hier heb. Hij insinueerde iig dat er een 4e album is.


"Witchcraft magazine #3 , Master's Hammer interview:

"Can you already tell us something about the new LP?

-Well, it will also be a concept album and a story will be similar to the Filemnice Occultist, but more brutal. The music will be very much more interesting, above all we will include some more strange and unusual instruments. A lot of trumpets etc."

Well, I could hear a few songs already at their high tech-studio and it is true! Darker, stranger and even more brutal (also the music) - to sum it up! Even more genius than the Filemnice Occultist! For all lovers of dark melodic, still brutal music a must!!! "

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-02-2009 21:50]


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 21:56 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Hoe recent zijn deze interviewflarden?
Men heeft "Slagry" destijds opgenomen om de gehele scene flink in de zeik te nemen.
Mocht er echt een nieuw Master's Hammer plaat komen dan is dat natuurlijk geweldig maar wil liever geen dooie mus op m'n bord vinden.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-02-2009 21:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hm, weird. Ik zal eens mailen met christopher van krabathor, die weet daar misschien wel iets meer over te vertellen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 22:02 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Oeh, Krabathor! Altijd zonde gevonden toen Bruno en Christopher uit elkaar gingen. De platen na "Orthodox" ook niet meer gecheckt.

Maar zou zeker fijn zijn als Christopher z'n licht kan laten schijnen op het Master's Hammer gebeuren.
Tijdloze band!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2009 22:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 22:02 schreef VM Saldiac het volgende:
Oeh, Krabathor! Altijd zonde gevonden toen Bruno en Christopher uit elkaar gingen.

Huh? Ik dacht dat je dan juist een kans zou ruiken..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-02-2009 22:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, supergasten, ik heb met m'n bandje erg vaak met ze opgetreden, wij haalden ze naar nederland en zij ons naar tsjechie. Bruno doet volgens mij niets meer in de muziek (hypnos bestaat niet meer) en christopher woont in de us en heeft daar een nieuwe band. Ik heb wel eens wat materiaal gehoord van de latere krabathor, maar dat was niet meer mijn ding. Maar ik spreek christopher wel eens via myspace, maar eens vragen dus.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


R.
Usericon van R.
Posted 19-02-2009 22:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 21:56 schreef VM Saldiac het volgende:
Hoe recent zijn deze interviewflarden?



pre slagry iig..

Er zijn ooit 2 nummers uitgelekt van het album waar ie over spreekt, onafgemixed en al:

http://intothywoods.blogspot.com/2008/07/masters-hammer-zashla-krev-bootleg.html


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 22:11 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 22:04 schreef bastianus het volgende:
Huh? Ik dacht dat je dan juist een kans zou ruiken..

Touche!

Krabathor heb ik ooit es live gezien in de Baroeg. Dat was ten tijde van "Lies" geloof ik.
Dat was ook een gig waar een paar bands zouden optreden maar last minute afzegden. Waaronder Asphyx (ten tijde van "God cries").
Grave speelde deze gig ook maar dat was zonder Jorgen en met veel nummers van "Hating life".


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-02-2009 22:18 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 22:09 schreef R. het volgende:
pre slagry iig..

Er zijn ooit 2 nummers uitgelekt van het album waar ie over spreekt, onafgemixed en al:

http://intothywoods.blogspot.com/2008/07/masters-hammer-zashla-krev-bootleg.html

Gvd, Zshare werkt nooit bij mij. Niet in Explorer en ook niet in Firefox. Kom altijd in een vicieuze cirkel terecht van "click here to download file" en "download link will appear in X seconds".


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-02-2009 22:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 22:18 schreef VM Saldiac het volgende:

Gvd, Zshare werkt nooit bij mij. Niet in Explorer en ook niet in Firefox. Kom altijd in een vicieuze cirkel terecht van "click here to download file" en "download link will appear in X seconds".

+1 Heel vervelend idd.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen