|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat denk is dus niet...weinig koersverandering op de nieuwe plaat! Hij is haast beter dan Oceanic... |
|
luister dat ding eerst nou maar eens, het is namelijk toch vooral heel erg Isis... no text supplied |
|
heb geen zin om er een nieuw topic voor te maken, maar het genre (Isis, Cult Of Luna, Neurosis, etc.) dat dit soort muziek voortbrengt is weer een vette plaat rijker; Callisto - True Nature Unfolds http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=1368 |
|
Die krijgt binnenkort een recensie van mij. En hij is prima. |
|
kijk...ben benieuwd wat je er over te zeggen hebt...ben het zelf ook.... |
|
quote:Marty heeft 'm met mij geruild en dus heb ik er een verhaaltje over geschreven. Goeie plaat!! http://www.zwaremetalen.com/recensie/3296.html [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-10-2004 21:29] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goed Bezig! Panopticon al gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 07-10-2004 21:31] |
|
net ff nummertje van Callisto gedowned klinkt lekker, alleen zang is ff wennen, is me net wat te gewoontjes ... |
|
tis dan ook net geen Neurosis of Isis, maar qua songwriters skills zit het wel goed. |
|
Is wat minder mooi afgewerkt, en dat is wat neurosis imho zo uniek maakt .. Isis moet ik nog steeds kopen |
|
quote: waar heb je het dan over koop dan gelijk ook de nieuwe.....komt 15 oktober uit. |
|
quote:Callisto ..... oktober wordt duur maandje |
|
okay, overigens als ik bands met Neurosis vergelijk doe ik dat vaak met 'Through Silver In Blood' als referentie. Niet het latere, lichtere werk. Wat dat betreft lijkt Isis er eigenlijk ook niet op...., maar is het wel ijzersterk en superlomp en hebben ze nu echt een eigen gezicht. |
|
Callisto vind ik net even wat makkelijker te behappen dan Neurosis en Isis. Maar het blijft boeien van begin tot eind, en dat is echt knap! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik neem aan dat de meeste Isis-liefhebbers Pelican ook wel zullen kennen? Zoniet, dan is de CD Australasia een mega aanrader... meer info: http://www.hydrahead.com/pelican/ no text supplied |
|
quote:Ja, die zag ik nog voor een eurootje of 8 bij de plaatselijke platenzaak liggen. Daar heb ik meer goeds van gehoord. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik luister nu naar Oceanic en dit is echt zo schitterend mooi! De titel geeft aardig weer wat voor langgerekte en spannende muziek dit is! Geniaal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: nu nog effe wachten op Panopticon, want die is nog beter naar mijn idee |
|
Wanneer komt die uit dan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
15 oktober, nog vijf daagjes.... |
|
Je hebt 'm dus al gehoord? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wat denk jij? Jazekers! |
|
Hoe kom je bij de vergelijking met Refused trouwens? (in je eerste post) Die link leg ik niet echt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehe dat weet ik ook niet meer....misschien omdat in Cult Of Luna ex-Refused gasten zitten (zie link) en het nummer Tannhauser-Derive van de plaat The Shape Of Punk To Come werkelijk geniaal is en een beetje op deze stijl lijkt... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |