|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb de nieuwe cd neer geladen.. Goed cd'tje! Maar dat viel te verwachten natuurlijk. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Het nieuwe album is wederom zeer gaaf! "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
heuj waar waar waar zo kan ie wel weer |
|
quote: VETTE PLAAT!! Hij is al verkrijgbaar hier. Inter faeces et urinam nascimur |
|
mp3tje is hier te vinden: http://blackballoonmp3.blogspot.com/2006/08/isis-and-aereogramme-delial.html Inter faeces et urinam nascimur |
|
hm die split kwam toch pas in oktober uit dacht ik. Die moet ik hebben, dat is zeker Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Conspiracy Records heeft hem al een weekje (of 2?) ofzo. Vind hem eigenlijk gaver dan full-lenght ... |
|
...En mooi blauw vinyl :-) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Zowel In The Absence Of Truth als In The Fishtank kunnen me wel bekoren. |
|
|
|
Om de prijs of wat? |
|
hebbeh |
|
Vandaag de remix cd aangeschaft, eigelijk puur omdat Fennesz en Tim hecker nummers hebben geremixed. Onsamenhgangend maar mooie plaat |
|
Ik heb de nieuwe Isis enige tijd geleden gedownload en ook na diverse luisterbeurten blijft het een saaie voorspelbare plaat. Slaapverwekkend! Celestial en Oceanic blijven voor mij hun beste releases. |
|
Als je Panopticon daar bij optelt ben ik dat met je eens Dat blijft toch hun beste plaat wel imo! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
quote: Ja. En nu kappen spamhoer. |
|
gisteren was echt super gaaf in paradiso, het geluid stond echt super goed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Prima vermaakt idd, tof dat ze nog een nummer van Celestial en Oceanic speelden. Vind die shit een stuk beter dan Panopticon (minus So did we) en In the absence of truth; al die nummers lijken gewoon teveel op elkaar. Gitaar- en zanglijnen zijn inwisselbaar. Het klinkt allemaal wel oke, maar het is allemaal te zwoel. Die basgitaar heeft ook totaal geen low-end meer. Geluid was overall wel in orde, alleen dus de low-end van de gitaren en bas was dus een beetje afwezig. |
|
Laag is altijd een punt in de paradiso.. geen doen daar "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Concert is binnenkort terug te zien op www.Fabchannel.com btw. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Erg vette site sowiso! die red sparrows is erg cool om tezien en horen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Alleen jammer dat Paradiso veel te weinig metal programmeert. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
idd, maar heb je met de Vera in groningen en de rest van de betere zalen in nederland ook, beetje zelfde soort programering "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |