![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Oceanic moet ik dan maar een keer beluisteren gelet op de reacties. Panopticon i.i.g ![]() ![]() |
|
quote: ik bedoelde ook dat Buried Inside meer op Envy lijkt ![]() ![]() |
|
Oceanic tijd terug gekocht .. lekkere schijf hoor, maar valt me toch wat tegen ... ik mis een brok emotie ... ![]() |
|
panopticon is juist de cd die ik het minst luister, geef mij maar het oudere werk. ik zet celestial maar weer eens op. ![]() |
|
quote:Bedankt, klinkt zeer gaaf. ![]() Ben nu effe A Dead Sinking Story aan het downloaden voor een beter oordeel. ![]() |
|
quote: In dat geval ben ik het compleet met je eens ![]() oh en Iscariah, laat even weten wat je ervan vind ben benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 05-05-2005 14:35] ![]() |
|
quote:Ik heb A Dead Sinking Story nu al 4 keer beluisterd en ik kan maar 1 ding zeggen: ![]() ![]() |
|
Ik zag vandaag een remix liggen van Oceanic (volgens de verkopers van de Sounds). Ik had geen tijd om de dubbelaar te beluisteren dus is dat wat? ![]() |
|
quote: Ik had 'em al op mijn HD sinds november en redelijk veel naar geluisterd, 2 weken geleden uiteindelijk gekocht. Tja, je moet er wel van houden; van veel nummers is weinig meer over behalve heel veel ambient. Dat is af en toe wel een beetje slaapverwekkend. Ook staan er duidelijk een paar vullertjes op. De moeite waard zijn oa remixes van The Other en die van Patton. Reinterpretations is echt zo'n schijfje om op te zetten als je moe bent ofzo, beetje wegdromen met de ambientsoundscapes. De echte fan wil hem natuurlijk sowieso hebben ![]() ![]() |
|
quote: Oceanic toch een fijne schijf hoor. Logge passages wisselend met rustig gitaargetokkel! Hardcore drumpartijen en dito schreeuwgebeuren ![]() ![]() |
|
Ik heb laatst een nummer van heer Trol ontvangen en dit is gaaf. Maar eens aanschaffen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Mag ik vragen hoe je naar FuryFest gaat? Eigenlijk wil ik er ook heen met een paar maten, maar ja, hoe kom je er he? ![]() ![]() |
|
quote: Men stapt in een auto en drukt het gaspedaal in .... ![]() TRANSPORT Since 2004, FURY FEST has used a location in the middle of France, a location that any long-distance traveler will appreciate when arriving to. In car France : 2 hours from Paris, 2 hours from Nantes, 5 hours from Bordeaux, 4 hours from Clermont Ferrand, 5 hours from Lille, hours from Toulouse, 4 hours from Brest, 2 hours from Rennes, 6 hours from Strasbourg, 10 hours from Marseille, 8 hours from Lyon. Europe : 12 hours from Barcelona, 6 hours from Brussels, 6 hours from London, 7 hours from Amsterdam. Car-pooling: Don’t hesitate to ask other travelers on our forum (www.furyfest.com) about car-pooling, it’s a great opportunity to travel economically and make friends! With the bus: “Voyage 4A” will organize a system where busses will transport festival visitors from major cities in France and Belgium, more information is available here: « tarifs ». With the train : Fast, reliable and economical, the French train system, SNCF, is advised to travelers. (The train station is called “du Mans”) When arriving at the train station, there’s a bus that drives on a regular basis. The bus that takes you to the festival runs on line 3 (destination Oasis). NOTICE: The busses don’t drive after midnight; take this into consideration for your journey back! Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
Envy is fantastisch, Callisto - True Nature Unfolds zit tegenwoordig ook vast in mijn CD speler. ![]() Enne A., aan je avatar te zien moet ik zeggen dat je goede smaak hebt. ![]() ![]() |
|
quote: Plan de campagne is inderdaad om gewoon in de auto te stappen en naar Frankrijk te tuffen ![]() ![]() |
|
quote: Die cd van Callisto moet ik idd ook nog een keertje aanschaffen. Trouwens, Callisto komt op het Peacedog festival ( http://www.peacedog.nl/ ) 17 en 18 juni in Ede. Een of ander reli-fest maar dat mag met oa. Callisto, Isle of Man, San Andreas en Malkovich de pret niet drukken lijkt me. ![]() |
|
quote: Mee eens. Hoe mooi Panopticon ook is, die machtige superzware grooves van Celestial mis ik toch wel een beetje.... Hopelijk wordt het volgende album ook wat minder "veilig", want eigenlijk is Panopticon niet veel meer dan een wat softere versie van Oceanic. Nogmaals, mooi album, maar niet op het niveau van Celestial of Oceanic. ![]() |
|
Ja fok! Ik heb pas een dik jaar Oceanic liggen en die is ondertussen doorgedrongen tot mijn alltime top10 (tenminste, de laatste poging die ik heb gedaan omdat ik die moest invullen op musicmeter.nl). Ik zet Oceanic zelfs boven Neurosis en Cult of Luna, en ik weet nieteens waarom. Het is pure aantrekkingskracht. En ik heb pas vandaag, na bijna 1,5 jaar Panotpicon aangeschaft. Ben nu ademloos aan het luisteren. Wow! ![]() |
|
Panopticon nog eens opgelegd. Jeezes man, die eerste twee nummers geven me altijd kippenvel. ![]() |
|
![]() |
|
quote:So Did We ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ja die had buurman aka blonde rockgod ( ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-03-2006 16:45] ![]() |
|
Is al goed.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |