|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:BUUUURMANNN *kijkt uit raam* |
|
quote: Ik heb m goed geluisterd en ook de nummers van Fennez (die zich onsterfelijk heeft gemaakt met de ambient plaat 'endless summer') en Venetian Snares zijn zéér goed. Toch maar eens aanschaffen |
|
De Justin K. Broadrick remix is gaaf, Godflesh-esque. |
|
Ja ik vind Reinterpretations op dit moment beter dan ten tijde van die vorige post. Vooral tijdens het lezen van lange studieteksten vind ik deze muziek ideaal. |
|
Geef nu Oceanic een eerste luisterbeurt, erg gaaf ook zeg. |
|
Ik zag dit net op de melkweg site: quote: Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Welk een enthousiasme alhier. *loadt down* Edit: Nog tips voor specifieke nummers? Luister nu Syndic Calls en vind het nog niet je-van-het. [Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 16-05-2006 0:15] "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Gister Panopticon weer opgezet. 'k Vind niet echt dat je ff een nummertje er van op moet zetten, maar het als een geheel luisteren. En je lekker laten meeslepen. |
|
Vind ik ook. Om die reden vond ik Panopticon in het begin minder goed te behappen, maar nu vind ik het de beste cd van Isis. Vorig jaar in Paradiso speelden ze zowat alle nummers van Panopticon en misschien twee nummers van Oceanic. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik zou zeggen download Oceanic, toch een stuk sterker IMO. Luister daarvan de eerste 4 nummers, als je dan nog niet om bent |
|
De eerste twee nummers van Panopticon luisteren ... en je bent direct verkocht. |
|
I.v.m. de diversiteit aan adviezen zal ik me morgenavond eens de tering downloaden. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Mee eens. Panopticon vind ik toch een beetje Oceanic-light. Veel minder intens en, alles bij elkaar, simpelweg minder sterk. |
|
Panopticon ken ik inmiddels vrij goed itt Oceanic. De laatstgenoemde vind ik (wellicht daarom) wat minder. @ Paulin, een Isis plaat is een geheel (zoals alle platen imo), waardoor een los nummer niet geheel tot zijn recht komt. Zet Panopticon op, ga er rustig voor zitten en kom niet uit je bank/stoel voordat het open einde van Grinning Mouths je verdwaast achterlaat. |
|
quote:mail maar ff naar frnk[at]home.nl kheb em nog wel online staan [edit] hier : http://download.yousendit.com/E287E7CA772651A4 (kweet niet of dit wel mag zo, maar ja) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-05-2006 21:22] |
|
quote: Muchas gracias! Edit: Hm, heb het digitaal meenenomen naar mijn stage, voorzichtig opgezet en al gauw vroeg een collega of hij harder mocht. Mooi zo! Klopt inderdaad helemaal, dat deze cd in zijn geheel moet worden geluisterd. Vind ik overigens niet altijd voor alle cd's geleden. Anyway, ik begrijp de enthousiaste reacties. [Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 17-05-2006 11:32] "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Vanavond in de Melkweg!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Had het nou een week eerder geweest was ik gegaan iemand uit de omgeving groningen/leeuwarden (desnoods zwolle, en anders maar opsturen ofzo!) die heengaat? ik wil wel erg graag een ISIS shirtje in Small, als iemand er 1 mee zou kunnen nemen wil ik zelfs nog wel wat op de originele prijs doen net Oceanic gekocht en mischien dat hij idd de godenplaat Panopticon nog wel eens kan overtreffen [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 17-07-2006 18:26] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wordt tijd voor wat nieuws... ep'tje ofzo. Wellicht dat ze zichzelf daarop weer kunnen herpakken na het (in mijn optiek) ernstige ondermaatse Panopticon. |
|
Isis was weer super intens gisteren!! Het was niet helemaal foutloos, maar dat kan komen doordat het het begin van deze tour was. De nadruk lag ook gister weer op Panopticon, in tegenstelling tot eerdere geruchten dat ze Oceanic in zijn geheel zouden spelen. Na afloop ook nog deze DVD bemachtigd: Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Gaaf! Is dat een nieuw nummer?? Doet me op sommige momenten een beetje denken aan Alice in Chains. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jup! Idd een beetje alice in chains achtig.. drummer mag nu alleen wel eens aan een ander drumpatroon gaan denken "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Goaf, nieuwe Isis zo kan ie wel weer |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |