|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, dat is niet gaaf. |
|
want? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dat is zelfs niet leuk als je kutzat bent. |
|
hehe komop kerel dan mag jij de 777e man zijn http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Hehehe, ik zie 't al voor me.. Een 20-koppig koor van langharig tuig dat in verschillende toonhoogtes brult en schreeuwt.. Rrrraaaaaaahhh, grrrrrrroooooowwwll, brrruuuuuulllll ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het lijkt me echt wel de moeite waard om zoiets een keer op te nemen. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Vrouw he! Ik ga wel lachen, ook goed? |
|
hehe sorry maar zolang het geen uitlachen is en sexy toelachen is trouwens kun jij niet beter voor de brullende zetemmers een stripact uitvoeren dat motiveert enorm http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Er bestaat wel een Noors (zou ook Zweeds kunnen zijn) schreeuwkoor. Schreeuw als in hard praten, niet als in blackmetalscreams. Subtiel verschil... Heb ze ooit een keer zien optreden in Kopspijkers, en nog ergens een keer in een muziekprogramma op de BBC. Weet helaas geen naam, website of iets dergelijks. Er zijn dus wel andere mensen op het idee gekomen. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 11-04-2004 19:58] |
|
Meegrunten met Rhapsody? gay Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hoe lang geleden? Ze hebben namelijk een archief op die site van kopspijkers.- Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik denk dat die gigantisch op mij afknappen. |
|
Into Eternity heeft gave grunt stukken verwerkt door de laatste plaat Buried In Oblivion. Zoals het einde van Spiraling Into Depression. 4 verschillende type grunts die achter elkaar worden ingezet en samensmelten tot één vette grunt . In het nummer The Siege Of Aina van Aina (metalopera) wordt het slechte leger vertolkt door een gruntkoor Niet echt een koor, maar wel gaaf is het nummer The Presence Is Ominous van Borknagar (Quinnesence). Dat nummer wordt gezongen door een stuk of 4/5 (moeilijk te horen) verschillende type vocalen die op het eerste gezicht een afschrikwekkend gekrijs opleveren maar toch kippevel kan geven naarmate je 'm vaker hoort |
|
Dank Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:... denk je dat ECHT |
|
quote: want... fotoos http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Dat WEET ik zeker! |
|
quote:.. ah toe .. |
|
Slotje. NU. |
|
Waarom wordt dit nou zo afgekeurd? Is er dan niemand die met een beetje fantasie zo iets voor kan stellen?? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik denk niet dat je iets met de zetemmers voor elkaar gaat krijgen. Een leuk idee is het wel |
|
quote:Dat dacht ik al.. Nog iemand die WEL suggesties hebben OVER GRUNTKOREN!!!?? [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 11-04-2004 20:25] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Rhapsody en grunts? dood |
|
Ik zoek een band die ruften, scheten en boeren laten in kanon. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |