|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Naglfar wil ik wel zien, maar waarom speelt life of agony ook?Dat lijkt toch absoluut niet op elkaar? |
|
daar zou ik best naar toe willen, maar ruk dat je niet kan reserveren ach zie loa toch al op graspop |
|
ovb (is een lokkertje!!! ) I Find That I Am Not There... |
|
quote: neen, is geen lokkertje.....puntje op de i moet nog gezet worden en het is een pre party en in dit geval passen de bands niet echt bij elkaar idd, maar dat is niet zo erg lijkt me...misschien worden de contrasten nog wel groter... btw dat puntje gaat over Naglfar niet over LOA, dat is bevestigd.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-04-2004 18:05] |
|
kroese as in de cdwinkel die ook in arnhem zit? en zijn daar dan ook evt kaarten te koop?? In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
gvd, das wat anders dan dat feestje waar wij spelen... LIFE OF AGONY |
|
quote: Life of Agony was vorig jaar briljant in de 013, simpel maar o zo groots. En Naglfar vorig jaar op summerbreeze gezien, nee de heren van loa blaast dat bandje weg hoor. Do androids dream of electric sheep? |
|
Naglfar ? Als dat echt zo is ben ik aanwezig. |
|
Naglfar en LOA?? Wat voor combinazi is dat nou weer? |
|
quote: het valt beide onder de grote noemer 'metal' hoor nu nog er een zware doom metal band, een vette death metal band, en je hebt de perfecte avond Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: ja |
|
quote: memorabele avond inderdaad |
|
Hmm, klinkt wel interessant... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Naglfar! Dat wil ik wel erg graag zien! |
|
damn life of agony in doornroosje of Mastodon in Tilburg. argh!!!!!! |
|
de dynamo pre party in lottum of ell!!! |
|
quote: Mastodon komt misschien ook nog in juni en anders in oktober..... |
|
quote: ja maar dan nog... misschien dat ik sowieso wel kaartjes voor loa koop, want dat zal wel snel uitverkopen. en dan kan ik ze altijd nog van de hand doen als het moet. |
|
staat trouwens op de 013 site te lezen dat het de enige clubshow in nederland zal zijn. (van mastodon dus) |
|
Hmmm ja, dat is inderdaad een dillema... |
|
quote: dat wordt ook geen gewoon optreden als het al doorgaat , maar er is nog niets concreets bekend. Dat duurt niet lang meer. |
|
quote: gaan ze verkleed als clown optreden dan? heb je hun nieuwe doe maar -achtige merch al gezien? vet gaaf. |
|
getver, dat hebben ze zeker van jou of niet ingefluisterd gekregen....dat shirtontwerp oh en btw dat misschien concert van Mastodon in juni gaat niet door..... *off topic* [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 21-04-2004 13:18] |
|
Naglfar heerst! Die wil ik inderdaad ook wel 'ns zien (met goed geluid; niet zoals op Wacken...). Verder spelen ze 5/6 juni ook in Italië, dus tja als ze toch op reis zijn, kunnen ze natuurlijk net zo goed ff een tussenstopje maken in de Lage Landen. |
|
Rootaars! u ook hier Misschien ben ik ook wel van de partij, LOA zou ik wel es willen zien zzz |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |