|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik doe hier niet aan mee wie vraagt om stemmen krijgt mijn stem al helemaal niet meer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hey Marcel, is het niet slim om het effe wat duidelijker op de site aan te geven dat je daar kan stemmen. Bijvoorbeeld als nieuws ofzo. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
gestemt nu ook maar eens gaan luisteren http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
zow, gedaan... jullie zijn toch niet ongekend meer toch ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
mogen bands die op een label zitten hier ook aan meedoen???? anyway, ik heb gestemd Marcelleke! Ik heb vorig jaar met mijn band trouwens aan de jaarfinale meegedaan. |
|
hey, gitaarpielen jij! |
|
quote: ja pappa! |
|
gestemd! aan wie kan ik de rekening sturen? die ska band staat wel veel voor. ik zal morgen op mijn werk nog een keer stemmen. |
|
quote: off-topic. zit jij in een band(e)? en op welk label zitten jullie dan. (wist ik niet ) |
|
ook even gestemd. Die palookas gaan wel een stukje harder |
|
gestemd |
|
Zo, heb hier maar wel even gestemd. Geen onzin als emailadressen doorgeven, maar gewoon klikken op de naam van een band die toevallig ook nog 's heel goed is!!! Succes Marcel! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Sun Caged is wel weer wat ingelopen, vergeleken met vanmiddag. |
|
Gestemd...nog maar 162 te gaan! |
|
De inhaalsag is nu wel begonnen geloof ik. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Die gasten halen jullie nog wel in iig weer 3 stemmen erbij hiero. zo kan ie wel weer |
|
quote: das knap, drie keer stemmen!!!!! weet je zeker dat dat mogelijk is??? |
|
Precies, bij mij lukte het namelijk maar 1 keer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ip adres veranderen, of andere pc gebruiken Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: zo gek wilde ik t nie maken hoor!!!! |
|
quote: Alleen als jullie ook weer eens naar het noorden komen... Just kidding. Mijn stem heb je, hoor. De Palookas (o.i.d.) staan wel ver voor, zeg. Touché, pussycat! |
|
quote: 2 anderen mensen dwingen te stemmen zo kan ie wel weer |
|
done.. succes Marcel! wuust robuust |
|
idem Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |