|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
minieme voorsprong, maar ik kan maar 1 keer stemmen helaas Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
HEERSCH! Feli |
|
t is nog niet helemaal zeker, dit zijn nl. de stemmen van t publiek... van de jury krijgen ze ook nog eens de helft van de stemmen, stel dat die ska-band de stemmen van de jury krijgt, dan zou die ska-band alsnog kunnen winnen wat ik dus niet hoop natuurlijk... Op dit moment wordt er een intervieuw gedaan dat om 18u wordt uitgezonden op 3FM en dan zullen we t zeker weten...dus t blijft nog ff spannend.... |
|
quote: Oei, blijven duimen voor Sun Caged dus. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
jaha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
zo, weer een stem erbij zzz |
|
heb net telefoon gehad van marcel, de uitzending is van 18u-20u en de uitslag zal bekend worden gemaakt rond 19.45u... |
|
En ja, Sun Caged heeft gewonnen. |
|
GEFELICITEERD They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Hetzelfde van mij, alleen dan met de capslock uit en zonder smilies. Ze waren volgens de jury muzikaal het beste, alleen was dat Rain muzikaal interessanter, en Poloka's (ofzo) was wat minder. En Sun Caged had ook de meeste stemmen. En terecht, hoppa. |
|
What can I say ! Bedankt allemaal voor het stemmen !!!!!!!!! YOU RULE !!! Zonder jullie hadden we dit niet gehaald, dus echt enorm bedankt voor de steun !!! Wij gaan door naar de jaarfinale en mogen een sessie gaan opnemen bij 3FM, heersch ! |
|
WOEHOE, WAY TO GO Van harte proficiat Marcel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heuj ja geproficiateerd Ad Astra... |
|
Proficiat, he. |
|
Gefeliciteerd kerels Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Het hele gebeuren duurde nog geen 5 minuten, wel erg kort allemaal eigenlijk. |
|
Kort maar krachtig ! |
|
Gefeliciteerd! |
|
jeuj, gefeliciteerd etcetera |
|
ja, en terecht www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Niets mis met een vette lobby voor een goed doel, eh? Touché, pussycat! |
|
Way to go, jongens!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
vet |
|
nou iedereen die gestemd heeft krijgt van Marcel een biertje komt de sessie nog op cd uit Marcel? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-04-2004 10:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |