|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zonder de 20 BLIKEEND stemmen was het niet gelukt . Dus stem dan ook even hier om je waardering voor Blikeend te laten blijken http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2004/1395.html |
|
Marcel, Sun Caged heeft terecht gewonnen Van harte! quote: Is dat dit jaar hetzelfde? |
|
Hey Marcel, ik zie op jullie website staan dat jullie in Amerika gaan optreden, gaan jullie ook op dat festival spelen of alleen maar op het pre festival. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gaan met die banaan Marcel. gefeliciteerd. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
hee snaack, nog geen idee, krijgen we nog te horen maar zal vast wel ongeveer t zelfde gaan over amerika: we spelen op de preparty, wordt gaaf we zullen wel het hele festival daar zijn |
|
Never mind.. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 28-04-2004 11:14] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja, ongetwijfeld. Je post het hier vast wel als de opnames gemaakt zijn en er weer gestemd mag worden Succes iig |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |