|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, een computerwonder als ik zou graag willen, maar snapt 't dus gewoon niet.. Ofzo.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Done... |
|
Dank je wel allemaal ! Op dit moment liggen we met ongeveer 90 stemmen voor ! Maar ... stemmen gaat door tot zondag, dus er bestaat nog steeds een kans dat die ska band ons in kan halen, dus blijf dit doorgeven aan iedereen die je kent en zorg dat ze allemaal voor ons stemmen, al is t maar om weer wat metal op de radio te krijgen |
|
quote: en jullie lekker commercieel te zien worden hé . Ik denk dat ik maar even die SKA band ga promoten [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-04-2004 11:41] |
|
quote: LOL no way we spelen gewoon waar we zin in hebben |
|
Like duh . Sun Caged heerscht enorm! Zeker een van de beste platen van 2003 . Hoe staat het met het vervolg? |
|
[quote]Op 21 april 2004 23:42 schreef Babylon het volgende: Die DJ: "gitaarsolo's zijn weer helemaal in" ____________________________________________ Zijn die gitaarsolo's wel eens out geweest dan????? Ik walg van die Nederlandse top40 / 3 FM mentaliteit!!!!!! It's all about the money..... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 22-04-2004 13:06] |
|
quote: mee bezig |
|
en vanaf het werk gestemd ;P |
|
99 stemmen voor |
|
*voted* rock on SC! Bruce Banner |
|
UP !! |
|
Die skaband loopt in... even Blikeend topicje openen |
|
anti-ska front blijf stemmen op sun caged F*ck hippies |
|
Ik wist niet eens dat die ska band grotendeels uit mijn eigen stadje Bergen op Zoom kwam!!!! |
|
Nou Ratje breng ze eens een bezoek F*ck hippies |
|
28 stemmen verschil. spannend zeg "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Wat is die Ska band boring zeg Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Er moeten nog veel mensen op sun caged gaan stemmen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
23 stemmen voor, wordt nog echt spannend ook! nog 6 uur en 12 minuten te gaan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja idd ... die andere band is ook weer flink gestegen ... Dus tell all your friends !!! Iedereen moet echt op ons stemmen gewoon |
|
BLIKEEND, Friends of Sun Caged www.blikeend.com |
|
zo.. ff door de msn lijst heen gespamd wuust robuust |
|
U heeft mijn stem Marcel Like Some Snow-white Marble Eyes |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |