|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik luister naar depressieve muziek omdat ik het mooi vind .voor de rest weet ik niet als ik gelukkig ben zou het luisteren naar depresseive mij niet depressiever maken ,denk ik . |
|
Tsja, depressieve muziek kan handig zijn om je eigen depressieve gevoelens te doorgronden. Kan me zelfs voorstellen dat zoiets therapeutisch kan werken. Als ik me even down voel ga ik luisteren naar Eyehategod of Clanned, lelijkheid tegenover pure schoonheid. Vaak kijk ik dan om me heen naar de situatie van de planeet en begrijp ik dat mijn sores maar insignificante rimpelingen zijn in de vijver van het turbulente aardse bestaan. Bla, het is nog vroeg. |
|
-- edit -- Val zelf dood ... dit soort teksten wil ik niet meer zien. [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 06-11-2001 12:36] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Depressieve muziek die ik ook ken heeft vaak meer 'diepte '. sommige mensen mogen van mij inderdaad ook wel zelfmoord plegen ,bijvoorbeeld jongens die meisjes lastig vallen .Hier kan ik me wel altijd aan ergeren,vooral als het voor mij gebeurt heb dan zin om ze zelf flink inelkaar te slaan en te vernederen . |
|
Tis maar maar net hoe jij er naar luisterd. de een voelt zich goed bij depri muziek. de ander springt van het dak af. Muziek geeft aan hoe jij je voelt op een bepaald moment, maar de muziek kan ook je gevoel iets versterken en je net over dat randje zetten. Tis maar net hoe sterk jij in je schoenen staat. Wiegen Meister ! |
|
Ik vind het knap als van Suicide van Carpathian Forest depressief word, of van het nummer he's turning blue. Daar is Carpathian Forest toch iets te Roch en Roll voor. Burzum daar kan je pas van in een dal terecht komen (ikke niet maar ik kan et mij voorstellen) Ik word er alleen maar vrolijker op. LIVE HAS NEW MEANING!!! Black Metal ist krieg :-) |
|
Luisteren naar metal geeft mij juist iets om negatieve shit kwijt te raken... Dead things grow from deep inside... |
|
Metal werkt echt wel therapeutisch! =goeie uitlaatklep!!! ff agressief worden op Altars of madness; weg frustratie! Relaxed men! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
als je depressief bent en je gaat naar my dying bride luisteren word je nog depressiever |
|
quote: Ja, omdat die violist weg is! Serious: Lekker is dat he? 'For my fallen angel' is een goeie van ze! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben constant depressief Vrolijk zijn sucks monkeyballs |
|
Neem het nummer "Fade to Black" van Metallica. Een ventje had zelfmoord gepleegd met dit nummer op repeat in zijn cd-speler... Je hebt ook van die wannabe goths die denken dat ze depressief moeten zijn, maar die zullen nooit zelfmoord plegen... Best wel jammer, in hun geval zou het wel "good riddance" zijn... |
|
Ik zet meestal een stevig riedeltje op als ik me depressief voel. Ben ik opgefokt, dan pak ik een doom cd. Ik ben eigenlijk nog nooit depressief geworden van het luisteren naar metal, ik gebruik het juist om me beter te voelen. the only pleasure is pain |
|
ik luister naar thrash.. das nie echt depri.. |
|
quote: khou nie van my dying bride, maar daar noem je nou net een nummer van hun wat heerlijk is als je depri ben, i luv it |
|
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik word niet extra depressief van bepaalde muziek of zo. Ik draai zo wie zo bijna alleen maar 'depressieve' muziek, maar ik heb de neiging als ik me klote voel extra depri muziek om te zetten...heerlijk zwegen in depressiviteit, knap ik altijd erg van op I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Hmm, volgens mij is deze zin door de edit uit z'n context gerukt? Waar ging 't over? |
|
quote: ik ben eigenlijk ook wel benieuwd... |
|
quote: Ja,dat denk ik er ook over...en in mijn geval kan het voor opluchting zorgen.Een paar jaar geleden voelde ik me enorm slecht(verliefd op de verkeerde gast,n.b.).Ik zette NIN op,want in dat geval keil ik lolmuziek letterlijk tegen de muur...binnen de kortste keren was ik aan het bleiten en ik voelde me een stuk beter... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
depressie = genot Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: zo af en toe en dan moet je ook is een songtekst schrijve dat voelt dan heerlijk! |
|
Ik denk juist niet want zoals edder al hierboven vermelde geniet je juist meer van de muziek in de moeilijke tijden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik heb er ook zelf ervaring mee... toen mijn toewnmalige vriendin het (onverwachts) uitmaakte heb ik een half jaar lang niet naar gothic/black kunnen luisteren omdat ik gewoon op slag weer alles naar boven voelde komen dan. op een gegeven moment heb ik me zover gekregen om het toch maar weer es op te zetten en na een paar flinke huilbuien ging alles weer een stuk beter moet ik zeggen. moraal van dit verhaal: uh... jah het zal denkik wel mee te maken hebben vanwege de melancholische deuntjes enzo... maar nu ik is in en weer helemaal Je moeder. |
|
Kan troostend werken,je het gevoel geven dat je niet alleen staat met je probleem... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mijn opa is pas gestorven, toen heb ik heel veel naar Alas - Loss of a life geluisterd, dat deed mij goed Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |