|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Dissection.. totaal gay en overrated headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Fors! Dat 'gaye' haal ik er niet zo uit, sterker nog, ik vind het best een vette band. Maar ze worden binnengehaald alsof ze de redders van de extreme metal zijn o.i.d. (en ik blijf erbij dat het drumwerk op 'Storm of the Light's Bane' onstrak en op z'n best van middelmatig niveau is) Zwaar overschatte band, als je het mij vraagt. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-07-2004 23:56] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gelukkig zegt het feit dat ze overrated zijn meer over de gemiddelde bm-fan dan over de band.. ik denk dat de kans op een gaaf album nog altijd aanwezig is, ondanks het schijnbare flippen van Nodveidt (naar mijn idee) en de belachelijke mediacampagne (jaren geleden al begonnen met de 'fear the return'-t-shirts... ) .. Somberlain blijft naar mijn idee het betere album van de twee.. |
|
Aangezien Dissection vrijwel om één man draait en deze meneer vastzat vanwege moord op een homosuele Algerijn, dus zijn zwakte toont jegens andermans sexuele geaardheid, vind ik dat 'gay' niet minder dan terecht. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik vind de muziek tof (vette zang, goede compacte nummers maar toch ook clichematige opbouw) evenals de sound (Helspawn unisound studio) maar na enig wikken ende wegen sluit ik me aan bij de categorie 'overrated'. Vaker gezegd maar toch: fans kunnen trouwens Unanimated - ancient god of evil checken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Da's geen muzikaal argument -- jij bekommert je vaker om randverschijnselen die je niet op CD terughoort, of alleen bij deze band? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
he bah, wat vind ik dit een rukband zeg... en dan kijk ik alleen naar het muzikale aspect, niet echt mijn ding.. het huppelt en is zo vrolijk dat ik spontaan bloemetjes in de tuin ga plukken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vrolijk? Melancholisch en melodisch, ja, maar vrolijk? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: en "Forest of the dreaming Dead" ja... je hoort wel waar ze de mosterd vandaan hebben gehaald. Maar persoonlijk geef ik toch de voorkeur aan Dissection - Mutatis mutandis - |
|
quote:'Storm in the...'misschien maar die eerste plaat beukt Rabid death curse van Watain eruit Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Pfff, Dissection heerscht de rest van de bands volledig aan gort. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
zieke gasten maar een album als "Storm of the Light's Bane" is natuurlijk een meesterwerk pur sang! no text supplied |
|
quote: neukend feit, ben benieuwd als het terugkomt hoe de rest van de metalwereld zal beven waaronder een CoF e.d. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja man, het loopt iedereen vast dun door het poeperdje . Kom op zeg, waar hebben we het nou helemaal over. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb dissection nooit als blackmetalband gezien, eerder als een melodieuze deathmetalband. Net zoiets als de eerste dark tranquillity, maar dan wat heftiger. Oud Vuil. |
|
quote: Ik zie Dissection toch meer als black metal, vooral omdat de band een bepaalde beklemmende sfeer weet op te roepen, zoals dat hoort bij (goede) black metal... maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon death/black metal noemen no text supplied |
|
quote: Dat album is van ondermaats niveau en dus niet vergelijkbaar vergeleken bij hun tweede album & Dissection imo... quote: Klopt; ze zijn dan ook gewoon een 'Gothenburg style' band. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-07-2004 23:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nouja, idd. En ik hoor die beklemmende sfeer niet echt. De teksten zullen wel satanistisch zijn, maar dat weet ik niet, want die lees ik niet. De man is, wat je ook vind van dissection, wel een g-e-w-e-l-d-i-g-e slaggitarist. Oud Vuil. |
|
Dissection heerst! Ben ook zeer benieuwd naar nieuw werk! |
|
quote: Ben ik niet mee akkoord. OK, in den beginnen klonken Gothenburg-bands enigzins als Dissection en aanverwanten, maar sinds 95-96 is de stijl toch een hele andere kant opgegaan. Ik vind dat je een duidelijke lijn kunt trekken tussen bands als Dissection, Sacramentum of Lord Belial en bands als In Flames of Dark Tranquility. De eerste reeks bands staat duidelijk met één been in het black-metal geluid, terwijl de anderen toch meer naar death/thrash neigen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Die eerste plaat wil ik best black noemen; Ok er zit veel death doorheen maar dat hebben bands als Watain en Thuderbolt ook om nog maar te zwijgen over Grand Belial's Key. Die tweede is echter idd echt geen black. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heeft iemand een idee wat de orginele (in perfecte staat) The Grief Phrophecy cassette waard is? [Dit bericht is gewijzigd door Gtranquillity op 26-07-2004 20:16] |
|
quote: Welke bands? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |