IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dissection Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 19:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee,maar hij zuipt wel veel bier


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-04-2003 21:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zwetsloot heeft inderdaad zeer gave nummers geschreven voor Dissection..

Ik las ook ooit ergens dat het met name Zwetsloot was die ervoor gezorgd heeft dat Dissection zich nooit heeft 'verlaagd' tot het gebruiken van corpspaint, blackmetal-nicknames, etc.. dat is de originaliteit van de band zeker ten goede gekomen..


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 21:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Zwetsloot was een goeie gitarist, hij heeft toch ook een tijdje bij Nifelheim gespeeld?

Die akoestische stukken op the somberlain van hem waren erg goed, jammer dat hij op storm vervangen is door euh... naam kwijt!


Ik, Wil Schuurman


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-04-2003 21:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:08 schreef Snagger het volgende:
Zwetsloot was een goeie gitarist, hij heeft toch ook een tijdje bij Nifelheim gespeeld?

Die akoestische stukken op the somberlain van hem waren erg goed, jammer dat hij op storm vervangen is door euh... naam kwijt!


John Norman?

Maar speelt Zwetsloot nou wel of niet nog op Where Dead Angels Lie?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 21:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Op de demo versie (die ook op de mini van Where dead angels staat) wel geloof ik, op de definitieve Storm versie speelt Norman (dat is hem inderdaad!).

Op de bootleg van night's blood (1994) staat trouwens een instrumentale versie van "Where dead angels lie". Dat nummer is dus al behoorlijk oud, maar blijft een van de allersterkste nummers vind ik. Jammer dat die bootleg echt bijzonder slecht is.


Ik, Wil Schuurman


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 21:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:20 schreef Valorian666 het volgende:
John Norman?

Maar speelt Zwetsloot nou wel of niet nog op Where Dead Angels Lie?

John heeft alleen op de demo's,de 7"EP en "The Somberlain" gespeeld.Dat is wat hij mij zei afgelopen week.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 21:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jeps, maar hij speelt dus wel op de nights blood en demo versie (die laatste weet ik niet 100 % zeker).


Ik, Wil Schuurman


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 21:34 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

heb ze in de baroeg gezien met gorgoroth en satyricon en dat was godverdomme VET!
alleen jammer dat ze maar 5 nummers of zo speelden.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 21:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb ze ook gezien tijdens die tour.In april '96 om precies te zijn in Hilversum


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-04-2003 22:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 21:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb ze ook gezien tijdens die tour.In april '96 om precies te zijn in Hilversum


Hell yeah! Helaas helaas, heb ik ze nooit live mogen aanschouwen... bijna op Dynamo, maar daar lieten ze verstek gaan, om vervolgens wel nog even op Wacken te komen, waar ik weer niet was

(Maarja, daar ben ik nou wel overheen denk ik.. tenzij je me gaat vertellen dat je ze al eerder live hebt gezien tijdens de Somberlain tour, en hier zelfs een tour hirt van hebt )



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-04-2003 19:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 22:15 schreef Valorian666 het volgende:
Hell yeah! Helaas helaas, heb ik ze nooit live mogen aanschouwen... bijna op Dynamo, maar daar lieten ze verstek gaan, om vervolgens wel nog even op Wacken te komen, waar ik weer niet was

(Maarja, daar ben ik nou wel overheen denk ik.. tenzij je me gaat vertellen dat je ze al eerder live hebt gezien tijdens de Somberlain tour, en hier zelfs een tour hirt van hebt )


Ik heb de eerste druk van het shirt van "The Somberlain" inderdaad(is geen tour shirt van) .


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-04-2003 15:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Op welk label is "into infinite obscurity 7" ooit geRERELEASED (dus de 2e druk met dat kruis op de hoes) ????


Ik, Wil Schuurman


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-05-2003 14:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb gister nog even de CD Priest of Satan van The Black gedraaid. Dit was ooit een side-project van Jon Nodveidt van Dissection.

Wie heeft dit album nog meer in zijn bezit?
Ik vind het nog steeds wel een lekkere plaat eigenlijk!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-05-2003 14:18 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb de eerste demo van The Black en die is erg gaaf!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-05-2003 18:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb de demo cd en "The priest of satan" cd.Lang niet meer gehoord trouwens.Toch maar weer eens opzetten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 20-05-2003 21:16 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

ik heb black blood wel van The black, priest of satan alleen op tape.

iemand trouwens ook bekend met cardinal sin?
spiteful intents heet de enige mcd van hen.


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-05-2003 21:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:16 schreef gelobte balwoppie het volgende:
ik heb black blood wel van The black, priest of satan alleen op tape.

iemand trouwens ook bekend met cardinal sin?
spiteful intents heet de enige mcd van hen.
Ooit gehad.Weet wel nog dat het erg gaaf was


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2003 20:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Grijp je kans!

TOP-MUSICIANS WANTED FOR THE SECOND COMING!


Profile 1: Rhythm/lead Guitarist
DISSECTION is looking for a technically skilled and professional Rhythm/lead Guitarist with great ambitions. Should possess superior will to progress and perfection. Must stand behind and be fully able to represent the Anti-cosmic/Satanic concept of the band.

Profile 2: Bass Player
DISSECTION is looking for a skilled and professional Bass Player with great ambitions. Must stand behind and be fully able to represent the Anti-cosmic/Satanic concept of the band.


If you think you’ve got what it takes. Send a VHS video (not longer than five minutes) where you present your skills (for guitarist: both rhythm and lead) along with personal info, list of qualifications and earlier experiences (bands, studio, live, musical education, etc.) + your e-mail/contact address/phone number NOW!

The best will later be called for auditions.

Send applications NOW to:

"audition"
DISSECTION
Mail Box 209
111 73 Stockholm
Sweden



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-07-2003 0:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*pakt z'n bas en begint te oefenen op The Somberlain*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 11-01-2004 15:14 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Ben me zeer recentelijk maar eens meer in Dissection gaan verdiepen.The Somberlain willekeurig gepakt en wat ik hoorde aan riffs,dubbele gitaren en intro's beviel me zeker.Hier komen denk ik nog wel meerdere albums van op mijn bureau.


"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan


Legion Norge
Usericon van Legion Norge
Posted 12-01-2004 19:38 by Legion Norge Wijzig reactieProfiel van Legion NorgeQuote dit bericht

Ik vond het album Live Legacy ook super strak, met alle goede nummers op een rijtje.
Dissection is zeker wel een van de betere black metal bands


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-01-2004 19:42 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heb van Dissection de cd Storm of the light bain en de videotape Live & plugged. Zeer goeie band en dus erg jammer dat Jon zo'n idioot is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 12-01-2004 19:43 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Correctie; zOOOOOOOOOOOOOOn idioot.



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-01-2004 19:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 19:43 schreef GRAFTAK het volgende:
Correctie; zOOOOOOOOOOOOOOn idioot.


Reken ik ook goed. Hopelijk heeft hij nog iets nutigs gedaan in de bak.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 20:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Volgens 'inside sources' zijn ze op dit moment bezig nieuwe nummers te schrijven


Zenial


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen