|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
De muziek is inderdaad geniaal, ik zit net "Unhallowed" te beluisteren, prachtig! Oja Valorian: bedankt man!!!! Zou je het trouwens erg vinden als ik die foto's op m'n site gebruik. Op http://ingready.cjb.net zijn er ook 4 mooooooie live-pics te vinden van dissection overigens! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Zet maar op je site wat je wilt.. anders zou ik ze hier ook niet posten .. Ik kan ook eventueel 30-seconden filmpjes van Dissection online zetten, kun je ook op je site gooien. Maar dan moet ik eerst nog even kloten, want de digitale camera (canon powershot G2) gebruikt een eigen compressiemethode ofzo, ik krijg wel AVI's, maar die kan ik alleen afspelen in bijvoorbeeld Quicktime, en ik weet niet hoe ik ze kan omzetten naar MPEG of een ander klein formaat.. Zo'n filmpje AVI is namelijk tegen de 8 MB, en dat kost teringveel tijd om up te loaden.. (56k6 modem .. Anyway.. ik laat wel weten als ik iets heb. |
|
quote: Ik heb er pas ook een gevonden, en als het goed staat werkt 'ie. Of tripod doet weer vreemd. Ik heb echt altijd gedonder met tripod, ik denk dat ik het zootje ga verplaatsen, mits de tijd dat toelaat. In ieder geval bedankt!! Ik, Wil Schuurman |
|
jullie zullen het wel een domme vraag vinden maar wat is de MLO? |
|
Hmm... jouw site zit toch bij cjb.net? Of is dit hetzelfde als tripod (ik dacht dat je daar zo'n verneukt 'members.tripod' adres kreeg.. Mocht je gaan verhuizen, mijn site (voor zover je het een site kan noemen) staat trouwens bij www.metalprovider.com .. en tot nu toe heb ik alleen maar lof over die lui.. Je hebt GEEN advertentie-banner laat staan idiote pop-ups. Volgens hun is er niet echt een limiet aan ruimte, maar je zal wel geen honderden MB's kunnen gebruiken.. MP3's willen ze geloof ik niet, behalve met toestemming bands of in bepaalde brakheid neergezet/of samples. Anyway.. wel relaxed dus.. ook omdat ze ALLEEN maar metalsites hosten, waardoor er relatief weinig sites aan zitten.. En vanuit daar kun je alle sites vinden in catagorien enzo, en er is denk ik ook wel een soort community , chat of forum, maar ik doe verder weinig daar.. heb alleen mijn site er staan |
|
Jaaaaaaaaaaaaaa het is weer zover hoor heren !! ON TOPIC GODVER !!! |
|
quote: AAAAAAAAAAArghh! Ok Jenje... lees nou eens eerst... dit topic is gemaakt NAAR AANLEIDING VAN SNAGGER'S SITE: Eerste post: (SNAGGER) Dissection heerscht! maar ik zoek echt nog heel wat voor op mn dissection site-je (http://fathomlessdepth.cjb.net) kan iemand mij misschien helpen met wat nuttige informatie ? Als ik dus post dat hij nog geen tab van blalblbal op zijn site heeft , of een advies voor zijn site geef, is dit ON TOPIC! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-01-2002 22:25] |
|
quote: Niet zo'n domme vraag .. MLO is de Misantrophic Luciferian Order.. Een 'satanisch' groepering, naar zeggen opgezet door J. Nodveidt, met redelijk veel internationale aanhang.. ik weet er verder weinig van (dus het bovenstaande zou al best eens fout kunnen zijn) maar volgens mij is het gewoon een soort Church of Satan, maar dan meer een uitvoerende macht.. beetje ziek misschien.. maar zoals ik zei, ik weet er niet veel van.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-01-2002 0:31] |
|
Valorian: Tnx man! jij verast me steeds weer met zeer handige informatie e.d. Dat metalprovider ziet er enorm goed uit! Dat ga ik van de week eens even allemaal regelen zodat mn site'je eindelijk eens normaal op 't internet staat. Ik, Wil Schuurman |
|
Zolang het om Dissection gaat ben ik altijd bereid mijn kennis te delen |
|
quote: Dat is dezelfde IT van Opthalamia toch? Vandaar dat ie 't bos in is gevlucht om nooit meer terug te keren. Waarom zaten ze achter 'em aan? (ff voor de mensen die Opthalamia niet kennen: geniale & originele blackdoom) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: J. Nodveidt en IT waren goede vrienden en zaten allebei in de zogenaamde 'True Satanists Horde' .. Op een gegeven moment wilde Nodveidt en nog wat andere Gothenburgers (waaronder waarschijnlijk VLAD, degene die de moord pleegde waaraan Nodveidt medeplichtig was) een eigen sectie binnen deze 'sekte' opstarten, genaamd MLO.. IT had hier nogal veel moeite mee, wilde geen 'side organisations' binnen zijn horde.. Vanaf dat moment zou er nogal wat ruzies zijn onstaan.. (tot hier komt het uit een interview met 'Blackmoon' (David Parland) die samen met IT in WAR speelde, de onderstaande info is wat ik zoal gehoord heb op bepaalde chats en andere internetsites,, niet altijd even betrouwbaar dus) Er zijn mensen die zeggen dat Jon en Vlad en anderen IT wilde vermoorden en hem en famillie hebben bedreigt, dat IT gevlucht is (naar Finland geloof ik).. Anderen zeggen dat het wel mee viel met die bedreigingen, dat hij uiteindelijk zelf vertrokken is omdat hij het helemaal had gezien met de metalscene.. FEIT is dat hij al zijn shit verkocht heeft en samen met zijn famillie weggegaan is., en daarmee is een zeer zieke blackmetal stem verloren gegaan WIJZIG: O ja, volgens Blackmoon zou IT het onder andere gehad hebben met de metalscene omdat hij er geen geld mee verdiende of enig toekomstperspectief mee creeerde o.i.d. en de ene dag zeer 'into it' zijn om de andere dag alles kut te vinden. NOG WAT DISSECTION INFO: Jon Nodtveidt heeft een of een paar teksten geschreven voor het album THE DARK BLOOD RISING van DIABOLICUM. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-01-2002 13:10] |
|
|
|
Weet iemand wanneer Dissection weer eens op gaat nemen? Jon Noodrem zou toch van uit de bak wat opnemen? |
|
quote: Erg goede site idd. |
|
Wow, van de info over Ole Ohman: When DISSECTION was on the look-out for a drummer soon after the start, they asked Ole if he wanted to join. Ole had been playing together with Jon in the band RABBIT'S CARROT earlier, and he agreed to try out for the band. Tering. |
|
Rabbit's Carrot? Hmm... |
|
Aangezien we toch over Dissection aan het lullen zijn in de Naglfar thread: Snagger, ik vind dat de nummers op Somberlain meer avontuurlijk zijn en spannender, ze hebben meer wendingen. "Storm..." daarentegen heeft vaker last blast stukjes die op vullertjes lijken. (Effe voor de duidelijkheid ik vind "Storm..." nog altijd een meesterlijk album.) <EDIT> verkeerde persoon aangesproken [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-04-2002 12:43] |
|
quote:idd, helemaal mee eens. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die dissection.tk - site is erg mooi, die gast heeft me al tig keer gemaild voor van alles.. vriendelijke gozer. Hij is ook de auteur van dat stukje over jon en vlad (moord etc) Ik, Wil Schuurman |
|
Hier een foto van Jon met Bay Cortez van Sadistic Intent. http://sadisticintent.net/New%20Folder/Offstage/bayjon.html |
|
Die bay is grote possessed fan zeker? Maar weet je toevallig hoe oud die foto is ? Ik, Wil Schuurman |
|
Geen idee. M'n gevoel zegt 1995, but don't ask why. |
|
NP: Dissection- where dead angels lie |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |