|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga lekker naar het concert op 30 oktober hier in stockholm, eens kijken wat ze ervan bakken..... he he! I Find That I Am Not There... |
|
Ik mogelijk ook die kant op, als de kaartjes deze keer niet weer NET op het laatste moment weg zijn |
|
Due to overwhelming demand, reactivated Swedish death metallers DISSECTION's much-anticipated comeback show in Stockholm has been moved from Klubben to Lilla Arenan, according to the band's booking agency, Skrikhult. The gig, which is scheduled to take place on October 30, will also include a performance by DEATHSTARS, the Swedish band featuring former DISSECTION drummer Ole Öhman and guitarist Emil Nödtveidt (brother of DISSECTION leader Jon). Reken er dus maar niet op dat er nog kaarten zijn |
|
dude, i just booked a ticket!! er zijn dus nu juist weer wel kaarten aangezien het concert eerst in een kleinere zaal was geplanned. nu dus in een grotere zaal, en dus meer kaarten die meteen in de verkoop zijn gegaan! I Find That I Am Not There... |
|
Ja goed, jij woont er, hij niet, dus zal hij niet zo heel snel een ticket kunnen boeken. En als de vraag erg groot is zal t ook ondanks een andere lokatie snel uitverkocht zijn. |
|
quote: Hmmm, krijg ik net een mailtje als reactie op mijn vraag aan de organisatoren hoe ik aan een kaartje kom: Date: Thu, 19 Aug 2004 16:06:56 +0200 From: Gry Gater <info@skrikhult.se> To: "'Magistus @ xxxxxx.net'" <magistus@xxxxxx.net> Reply-to: info@skrikhult.se Subject: SV: How does a Dutch guy get a ticket for Dissection? Hello, You have placed a reservation for one ticket at the Dissection show at the 30th of October at Fryshuset in Stockholm, Sweden. This means that if the show is sold out, you will still be able to purchase a ticket at the enterance. The ticket costs 195 Swedish kronor (approx: 26 USD or 21 Euro), you must have Swedish kronor when you buy the ticket at the arena. The whole thing will work like this: If the concert is not sold out, you will be able to buy your ticket at the arena entrance, like everybody else. If the festival is sold out, your name will be on a list at the entrance with other foreigners with ticket problems. Your name is the key to purchasing your ticket. Bring your passport or other identifications. Hope you can make it to Sweden and the Dissection show! ( Fryshusets webpage: http://www.fryshuset.se ) Med Vänliga Hälsningar / Regards Gry Gater Heb zo'n vermoeden dat ik een pilsje met je kom drinken Rutger [edit]Jup, ik heb net bevestiging gekregen dat ik inderdaad daar verwacht wordt Nu nog een slaapplek regelen...heb jij niet een kamer met een matras over? :p [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 07-11-2005 20:43] |
|
ja das allemaal wel mogelijk, maaruh, kwam je niet met je vriendin?? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Dat klopt |
|
quote: 5 Euro, mail maar op dzouwe@hotmail.com Owja, vanaf wanneer ken je die kaarten van de Baroeg reserveren? Ze hebben er nu weer 'Optie!' voor geknalt op de site... [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 19-08-2004 17:35] |
|
quote: Dat wordt een leuke toer: Een legendarische band met een stel janetten in hun voorprogramma I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja, zelfs ik vind die The Kovenant-kloon te erg voor woorden... en dát wil wat zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maar als ik het goed begrepen heb staat Nodtveidt niet op erg goede voet met zijn voormalig bandleden en juist daarvan zitten er een paar in Deathstars. Worden dit backstagerellen of zal het allemaal storm in een glas water zijn? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Slag??? Volgens mij speelde hij altijd de leads!!! |
|
quote: Ja, ook natuurlijk. Maar hij speelt toch niet alleen maar de solo's, of wel. En ik hou nogal van slaggitaar in de metalmuziek. Ik heb hem dus ooit live zien spelen. En dat deed hij érg goed. Oud Vuil. |
|
ik zie dat er meer mensen naar Stockholm afreizen voor de 1e Dissection show te zien |
|
666 |
|
quote: Intelligente post zit er mischien nog een geheime betekenis achter? |
|
quote:Hey Analex, toch de weg naar ZM gevonden...hoe is het in Amerika Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik denk dat sommigen wel verrast zullen zijn als ze het nieuwe materiaal horen. Ik had het geluk twee nummers te kunnen beluisteren toen ik in mei daar op auditie was in Stockholm. Die twee nummers klonken anders dan verwacht moet ik zeggen. Ik had niet gedacht dat het zo zou klinken. Ik kan/mag jammer genoeg wel geen details vertellen aangezien alles wat geheim gehouden wordt ivm de band. |
|
Waarom begin je er dan over, malle pietje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Hij is gewoon trots dat ie auditie mocht doen en wou het op deze bescheiden wijze even laten weten. "Ik heb 2 nummers met Dissection meegespeeld, hihihihi." What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Daar hebben een aantal journalisten ook last van als het om de troonrede gaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
even iets heel anders over Dissection. Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van de release 'Where Dead Angels Lie" uit 1996. Weet iemand wat voor release dit is? Met zijn 6 nummers (2 covers, 1 demo lied en 3 gewone nummers) lijkt het me meer een zwakke poging van de platenmaatschappij (ik denk Nuclear Blast) om wat centen te verdienen. Ik zou het op kunne zoeken maar de site van dissection (en dan vooral de navigatie) foet het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Lulfiep op 26-10-2004 13:17] Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |