|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Komende zaterdag 8 mei in Het Viadukt in Groningen: de halve finale van de Metal Battle. Bands: Another Messiah (uit de regio Arnhem) Hatred (uit de regio Rotterdam) Room No. 13 (uit de regio Leeuwarden) See My Solution (uit de regio Enschede) Sidius (uit de regio Emmeloord) En een gastoptreden van de 80s coverband Hellevator. Informatie en routebeschrijving: http://www.metalscombined.nl/nieuws.php?nieuwsID=255&action=show_single_news [Dit bericht is gewijzigd door Ferdi 777 op 03-05-2004 14:20] |
|
There. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heers! Bier voor deze man! |
|
denk dat ik er ook wel ben Room no13 mutte liwwadden even suporten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Niks mee te maken Arjen, jij komt ook gewoon. |
|
Wie is Ferdi? Mortal Form had moeten winnen. Dus ik hoop dat die band uit 'Arnhem' als laatste eindigt. |
|
Wij zijn er ook Weet iemand hoe laat het zo'n beetje afgelopen is (ivm trein) |
|
quote:Anders ga je langskomen ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waar stonden de beste stuurlui ook alweer? |
|
quote: Uur of twaalf. |
|
quote:ah nice .. |
|
Mhhh, ik zit er sterk aan te denken om ook ff heen te gaan. See my solution is het zeker waard om ff een avondje nuchter te blijven (qua rijden met de auto). Maaruh ik moet nog ff kijken, ik hoop dat ik er heen ga. |
|
Anders neem je gewoon de trein. Concert is ergens rond een uur of twaalf afgelopen. Dan ga je na afloop naar Café De Ster (metalbar), blijf je daar hangen tot de zon opkomt, ga je om een uur of zes een shoarmapizza eten bij de buren, en pak je even later de eerste trein terug. Kan ook. |
|
Oja dat another messiah is gay |
|
Grey-> ik ben uiteraard in Rotterdam dan. |
|
quote: *me too* Bruce Banner |
|
*kleuter gedrag* [Dit bericht is gemodereerd door FireFox op 05-05-2004 6:58] |
|
quote: Shadows Of Disguist ook. |
|
See My Solution komt niet uit Enschede, maar uit Zwolle! ze hebben die matpartij in Enschede gewonnen, denk dat men daarmee in de war is... Bruce Banner |
|
Vandaar dat er REGIO staat ...... Waarmee bedoelt word dat ze de voorronde aldaar gewonnen hebben ... |
|
...kut... *vroeg* sorry Bruce Banner |
|
Geeft niet, je bent de eerste niet. |
|
quote: ...en je hoefte het alleen maar over te typen |
|
quote: hoefde "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik zal "de ster" ook eens gaan uitchecken. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |