|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
[not the real Ghoullie] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 11-05-2004 23:44] |
|
[not the real Ghoullie] Ghouliette...de hapster aller hapsters hij heeft het over: http://demuur.quintessence.sh/ [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-05-2004 23:45] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
heeft iemand nog anchtmerries gehad van Hellevator ...ik was tijdens hun KUToptreden op dat gedeelte boven aan het bierfles-bowlen met FlipDeluXe Bruce Banner |
|
quote: Meer als jij iig ... |
|
[not the real Ghoullie] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 11-05-2004 23:44] |
|
heeft er nou niemand door dat er twee goul(l)iette's zijn? nl. een met 1 en een met 2 x l grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
nu wel dus grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Ik weet niet wie er achter dat clone account zat, maar als je het voor elkaar krijgt om Chelman te laten happen, dan ben je echt goed... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja, die ééne l zie je rap over het hoofd |
|
quote:Het is iets makkelijker te zien aan de sig, waar bij de kloon een z in staat |
|
Hmm ... zie het nu ja ... Zie je maar weer hoe weinig ik op dat soort shit let ... |
|
quote: Haha, ja dat had ik ook gezien, maar ik dacht gewoon dat onze Ghoullie opeens niet meer kon spellen. Die éne ontbrekende 'l' was me nog niet opgevallen. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: sjezus wat is er hier allemaal gebeurd... ik neem aan dat die 2e mij even gedelete wordt ofzo? |
|
Haha, ik heb me juist bescheurd om die ene reply (die met verhaal over pik, zeg maar). Ik vond hem "very you." *go baby gogo* Touché, pussycat! |
|
het lijkt mij iig noagl duidelijk wie het geweest moest zijn; dezelfde die disgust niet kan typen eerder in dit topic |
|
een zinloze vraag misschien, maar wie de fuck heeft Hellevator geregeld voor die avond? Bruce Banner |
|
hey global moderator, kunnen die posts van nepmij niet geedit worden ofzo, het is nogal verwarrend omdat de username erg gelijkend is en het icon ook. |
|
quote: done and dealt with! Bruce Banner |
|
lol@ not the real Ghoulli thnx |
|
quote: Haha, het zit diep, of niet? For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ik ben blij dat we in ieder geval mensen raken al is het dan kennelijk bij iedereen in hun reet Rob E (die nichterige zanger) www.anothermessiah.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-05-2004 17:57] |
|
quote: Damn dat belooft nog wat voor de finale in Enschede..dit wordt toch georganiseerd door het EHBO en niet door het COC? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-05-2004 17:57] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |