|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
KingV, nu weten we wel dat je -Ferdi- uit gaat checken. |
|
Met dat soort vragen lijk je op Natsssssssja/Bjorn. |
|
quote: Zo scherp ben ik niet om 9.34 uur. |
|
En de uitslag: 1. See my Solution 2. Another Messiah 3. Sidius 4. Methusalem 5. Hatred See My Solution en Another Messiah gaan door naar de finale, 29 mei in Enschede |
|
wtf Room No. 13 kwam toch!? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
A.M. moet echt rete goed kunnen pijpen... |
|
Ik vond de jurering bij de eerste voorronde in Groningen ook al van twijfelachtig niveau. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
hadden ze bij julie ook 3 leden waarvan een één een barmeisje uit de plaatselijke kroeg en een dude die niemand kende? |
|
quote: Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij zat in ieder geval iemand van Grunn' Metals Combined in de jury. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote:Ah nee man, keigoeie jury! |
|
het heerschte wel! SMS =terechte winnaar (niet omdat het vrienden van me zijn ofzo ) Hellevator (de opvulband) ZOOG VLIEGENDE VARKENSCH !!! zelfs de presentator zei dat dit met afstand de kutste band was die hij OOIT had gezien Bruce Banner |
|
quote: Tja, ik was het er gewoon niet mee eens dat een rock'n roll-bandje aan een METAL Battle meedoet, en dan nog niet eens als laatste eindigt. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote:Dat eerste ben ik met je eens! Maar die gasten speelde goed en hadden goed contact met het publiek [idols]en ze zetten een goede performance neer[/idols] dus ze waren alles behalve slecht. Overigens was geen enkele band slecht ... (voor de goede orde (safe jenje orde that is) ik had ze wel als laatste staan, maar dat is in de onderhandelingen helaas niet als uiteindelijke resultaat omhoog gekomen. |
|
het was weer tof... see my solution terechte winnaar, vond ik haha beetje jammer dat we er ongeveer 2 uur over hebben gedaan om van meppel naar dat gedoe te komen, site-seeing toer door groningen gehouden, alles gezien van noord tot zuid van oost tot west, maar uiteindelijk gevonden we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
nog maar eens : WAAROM SPEELDE ROOM NO13 NIET! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die vent zei dat ze niet konden... dus speelde de nr 2 we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
en daar was dus totaal geen flikker aan! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: zeker wel!!! see my solution!!! helemaal leuk als rona ook mee is die helemaal verkikkerd is op lennart, die gitarist van hun hahhaaha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Kut, weer wat gemist. Erg fijn, hooikoorts. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: uuuuh ok Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik had jou er eigenlijk ook wel verwacht... zo in de thuisbasis... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: De bands worden niet geselecteerd door de jury. Bands worden geselecteerd op basis van ingezonden demo's. Hardocre- en metalcorebands mogen ook meedoen. Overdrunk klonk op hun demo kennelijk hardcore genoeg om uitgekozen te worden voor de eerste voorronde. Het is de taak van de jury om vervolgens de bands die ze te zien krijgen te beoordelen op hoe ze hun ding doen, niet op het metalgehalte. Ze zijn immers al gelecteerd, dus de vraag of het wel metal genoeg is, doet niet ter zake voor de jury. Touché, pussycat! |
|
quote:*snirf* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik miste je al See My Solution was erg ok! Len moet z'n haar niet NOG korter knippen Bruce Banner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |