IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 8 mei: Metal Battle in Groningen. Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2004 8:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het begint steeds meer op een hoax te lijken...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-05-2004 10:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom? Omdat de bands die jij kut vind verliezen?

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 10-05-2004 10:56 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 9 mei 2004 20:10 schreef cerridwen het volgende:
zeker wel!!!
see my solution!!!

helemaal leuk als rona ook mee is die helemaal verkikkerd is op lennart, die gitarist van hun hahhaaha
Dus SMS heeft een vip-uitnodiging gekregen voor battle of the bands?

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-05-2004 13:51 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Was wel een leuk avondje, ook wel een leuk zaaltje 8)

Ok, Room No. 13 kwam niet want de zanger was aan de schijterij, de 2e plek van de Friese voorronde was toebedeeld aan Methusalem, die hun plaats in kwam nemen. Wat de bands betreft (in chronologische volgorde):

Hatred: vrij standaard death metal, klonk op zich wel lekker, doch niet heel enerverend.

Sidius: tsja, ik vond ze zelf minder uitnodigend tot headbangen dan Hatred, toch zijn ze hoger geeindigd, wederom niet echt een boeiende band voor mij.

Methusalem: persoonlijk mijn favoriete band van de avond. Ze hebben eindelijk een nieuwe zanger wat al een hele vooruitgang is. Verder was het geluid helaas minder goed, en de podiumpresentatie heeft echt nog veel werk nodig. (oftewel, erg leuk, maar niet heel goed)

Another Messiah: best een aparte bandredelijk goed gespeeld, en redelijke presentatie, maar de muziek sprak mij eigenlijk totaal niet aan.

See My Solution: tsja, ik verwachte een beetje een hardcoreband toen ik ze zag, maar de presentatie was in ieder geval dik in orde, en de muziek was ook best te pruimen, waarschijnlijk een terechte winnaar, ik heb niet erg hard op zitten letten...

Hellevator: nou, de teleurstelling van de avond, op een buitengewoon zoutloze manier ratelden ze een waslijstje van ongeinspireerd gespeelde covers voort, het publiek stond erbij en keek ernaar. Misschien hadden de heren gehoopt dat de bekendheid met het repertoire alleen al voldoende is voor een goede show, nou, bij deze is het tegendeel bewezen. Tijdens For Whom The Bell Tolls nog even geheadbanged, maar ja, het had stukken beter gekund.

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

psychopathologist
nou breekt mijn klompvoet
Usericon van psychopathologist
Posted 10-05-2004 14:37 by psychopathologist Wijzig reactieProfiel van psychopathologistQuote dit berichthttp://www.cerebraltumor.com

hellevator was idd erg kut, alleen de naam van die band is ok, voor de rest had er niemand echt lol in, zowel band als publiek, en die drummer speelde echt godverdomme elk nummer hetzelfde.

see my solution klonk best leuk, maar de gitaren hadden veel harder gemogen, nu stond de bas wel erg hard in de mix

grind on . . . . . . . cerebral tumor

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-05-2004 18:14 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 10:56 schreef Hades het volgende:
Dus SMS heeft een vip-uitnodiging gekregen voor battle of the bands?

haha geen idee... ik dacht dat ze ze nog wel even wou aanspreken (of misschien heeft ze dat al gedaan)... ik denk iig dat sms het niet erg zou vinden om weer in meppel te spelen als ik ze zo hoor over afgelopen optredens in meppel...

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 10-05-2004 18:47 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 10 mei 2004 18:14 schreef cerridwen het volgende:
haha geen idee... ik dacht dat ze ze nog wel even wou aanspreken (of misschien heeft ze dat al gedaan)... ik denk iig dat sms het niet erg zou vinden om weer in meppel te spelen als ik ze zo hoor over afgelopen optredens in meppel...
Ik vind het prima
Of om het maar even op z'n Enschedees te zeggen: Dat vinden we mooi

[Dit bericht is gewijzigd door Hades op 10-05-2004 18:48]

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-05-2004 23:14 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 9 mei 2004 17:06 schreef GrinRoth het volgende:
Weet ik eigenlijk niet.
Volgens mij zat in ieder geval iemand van Grunn' Metals Combined in de jury.

De jury bestond uit:

Rogier (Cold Blood Industries R.I.P.)
Anna (Bassiste Sanquinary, hopelijk goed geschreven)
Marcel (gitarist Altar)

Voor zover ik weet althans. Helaas heb ik de eerste twee bands moeten missen (Hatred en Sidius) maar naar aanleiding wat ik gezien heb, was de uitslag zeer terecht.

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 11-05-2004 0:59 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 10 mei 2004 23:14 schreef Henke het volgende:
De jury bestond uit:

Marcel (gitarist Altar)

Voor zover ik weet althans. Helaas heb ik de eerste twee bands moeten missen (Hatred en Sidius) maar naar aanleiding wat ik gezien heb, was de uitslag zeer terecht.

Wij hadden het over de jury bij de voorronde in het Platformtheater.

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2004 10:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 10:11 schreef Jenje het volgende:
Waarom? Omdat de bands die jij kut vind verliezen?

? nee dan zou het juist kloppen...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 10:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 10:05 schreef ghoulliette het volgende:
? nee dan zou het juist kloppen...
Dus jij vind dat wat jij goed vind, ook echt goed is?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2004 10:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 10:10 schreef Jenje het volgende:
Dus jij vind dat wat jij goed vind, ook echt goed is?

laat ik het zo zeggen wat ik slecht vind is ook echt slecht, en ik ben alleen in de goudvishal geweest, maar wat ik hier zo lees van anderen dan doet de idols jury het nog beter

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 10:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jury van de metalbattle let op andere dingen dan jij en het publiek ....

Bijv. een eerste band kun je niet echt aanrekenen als de zaal lauw reageert. Je kunt een band niet afrekenen op zaalgeluid.

Ferdi 777
Usericon van Ferdi 777
Posted 11-05-2004 10:52 by Ferdi 777 Wijzig reactieProfiel van Ferdi 777Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 mei 2004 0:59 schreef GrinRoth het volgende:
Wij hadden het over de jury bij de voorronde in het Platformtheater.

De jury in het platform bestond uit:

Wilfred de Zoete (Mjolnir, Lords Of Metal)
Jan Hendriksen (Zware Metalen)
Wietze Meetsma (organisator friese voorronde)

Wat betreft Overdrunk in de voorronde: Die band was één van de 16 groepen die een demo instuurde, en was duidelijk één van de betere. Er is namelijk nooit gezegd dat je 100% metal moet zijn om mee te doen. Als er maar genoeg raakvlakken zijn. De percussiecore van Proneg heeft ook al wel eens de finale gehaald, terwijl dat absoluut geen metal was. Aan de andere kant is de grootste invloed voor Overdrunk, afgezien van alcohol, de band Motorhead. De eerste die mij gaat vertellen dat dat geen metalband is, die lach ik vierkant uit.

Verder was het een prima avond met een spraakmakende uitslag. SMS was verder een terechte winnaar: ontzettend getalenteerde band, die het nog ver kan schoppen. Sterker nog: dit is, samen met Seizure, de beste band die ik in vier jaar Metal Battle organiseren heb gezien. Hulde voor dat kleine mannetje!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-05-2004 11:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 mei 2004 23:14 schreef Henke het volgende:
De jury bestond uit:

Marcel (gitarist Altar)

Nee het is Anne. En ze is hier op zm 1i1ith.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 10:52 schreef Ferdi 777 het volgende:
De jury in het platform bestond uit:

Wilfred de Zoete (Mjolnir, Lords Of Metal)
Jan Hendriksen (Zware Metalen)
Wietze Meetsma (organisator friese voorronde)

Wat betreft Overdrunk in de voorronde: Die band was één van de 16 groepen die een demo instuurde, en was duidelijk één van de betere. Er is namelijk nooit gezegd dat je 100% metal moet zijn om mee te doen. Als er maar genoeg raakvlakken zijn. De percussiecore van Proneg heeft ook al wel eens de finale gehaald, terwijl dat absoluut geen metal was. Aan de andere kant is de grootste invloed voor Overdrunk, afgezien van alcohol, de band Motorhead. De eerste die mij gaat vertellen dat dat geen metalband is, die lach ik vierkant uit.

Verder was het een prima avond met een spraakmakende uitslag. SMS was verder een terechte winnaar: ontzettend getalenteerde band, die het nog ver kan schoppen. Sterker nog: dit is, samen met Seizure, de beste band die ik in vier jaar Metal Battle organiseren heb gezien. Hulde voor dat kleine mannetje!

We waren met zijn vieren, Ferdi
Ik weet alleen niet meer hoe die meid heette

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-05-2004 11:02]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2004 11:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 10:36 schreef Jenje het volgende:
Jury van de metalbattle let op andere dingen dan jij en het publiek ....

Bijv. een eerste band kun je niet echt aanrekenen als de zaal lauw reageert. Je kunt een band niet afrekenen op zaalgeluid.

daar heb ik ook niet op gelet. wel dat een band een gitarist heeft die niet meer kan spelen dan drie poweraccoorden, hun eigen publiek meenam dat alleen bij hen in de zaal was en hard juigde terwijl de rest van het publiek afdroop.... need i go one.

misschien moeten ze het de alternative music battle gaan noemen ofzo...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2004 11:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 11:02 schreef Jenje het volgende:
We waren met zijn vieren, Ferdi
Ik weet alleen niet meer hoe die meid heette

"foei"

Ferdi 777
Usericon van Ferdi 777
Posted 11-05-2004 11:25 by Ferdi 777 Wijzig reactieProfiel van Ferdi 777Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Oie!

Volgens mij heette die vierde persoon Saskia. Was van Kunstencentrum Groningen (provinciaal popkoepel).

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 11:25 schreef Ferdi 777 het volgende:
Oie!

Volgens mij heette die vierde persoon Saskia. Was van Kunstencentrum Groningen (provinciaal popkoepel).

Kan wel kloppen ja

Stainthorpe
Usericon van Stainthorpe
Posted 11-05-2004 12:37 by Stainthorpe Wijzig reactieProfiel van StainthorpeQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

quote:
[not the real Ghoullie]

Ben je niet helemaal lekker ofzo? Die gitarist heeft enkele jaren geleden al een of andere wedstrijd gewonnen voor beste gitarist van Zuid Nederland ofzoiets. Je maakt mij niet wijs dat ie slechts 3 poweraccoorden speelt en ik snap ook niet waar je de lompheid vandaan haalt om maar te blijven zeiken over Another Messiah. Komt een beetje kinderachtig en kortzichtig over... Ga dan op hun site zeggen dat je het kut vind als je het echt zo graag kwijt wilt!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-05-2004 23:46]

ghouliette
Lord of Chaos
Usericon van ghouliette
Posted 11-05-2004 15:10 by ghouliette Profiel van ghoulietteQuote dit berichthttp://www.shadowsofdizgust.com

[not the real Ghoullie]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 11-05-2004 23:46]

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 11-05-2004 15:11 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Dat Room no.13 niet kwam was voor mij een domper die ik de hele de avond niet meer te boven kwam. Hadden ze gespeeld, dan hadden we een andere winnaar. Dat iedereen See My Solution zo geweldig vond gaat mijn verstand ook ver te boven....Ik vond die podiumpresentatie zo onecht overkomen....

Niettemin heb ik me prima vermaakt...

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 11-05-2004 15:11]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 15:11 schreef Jerome het volgende:
Dat Room no.13 niet kwam was voor mij een domper die ik de hele de avond niet meer te boven kwam. Hadden ze gespeeld, dan hadden we een andere winnaar. Dat iedereen See My Solution zo geweldig vond gaat mijn verstand ook ver te boven....Ik vond die podiumpresentatie zo onecht overkomen....

Niettemin heb ik me prima vermaakt...
Hey ik had nog op je bericht in muzikantenbak gereageerd, nog gelezen?

Ferdi 777
Usericon van Ferdi 777
Posted 11-05-2004 15:22 by Ferdi 777 Wijzig reactieProfiel van Ferdi 777Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 mei 2004 15:10 schreef ghouliette het volgende:
Ok, je hebt wel een beetje gelijk. Ik vond ze ook eigenlijk best goed hoor, maar het is gewoon mijn muziek niet. Als het mijn muziek niet is dan vind ik het eigenlijk altijd wel stom. Het ligt ook wel misschien een beetje aan mij hoor. Misschien is het niet zo'n professionele houding, maar goed, ik weet ook eigenlijk geen bal van muziek. Nou ja, weet je wat ik eigenlijk nodig heb? Een lekkere grote pik in me! Ik ben gewoon een beetje gefrustreerd namelijk. Dat reageer ik graag af op andere mensen, snap je? Ik voel me ook vaak een beetje alleen en ongelukkig. Dan ga ik posten op forums en ga andere mensen afzeiken. Daar wordt ik dan wel heel even vrolijker van, maar dat is van zo'n korte duur.... Is er misschien iemand die mij beter wil leren kennen? Ik ben niet zo knap en ook best wel dom maar ik kan ook heel lief zijn, ook al laat ik dat niet zo vaak zien.... Nou ja, zal wel weer niemand reageren.....net als altijd.....

Ik ben benieuwd hoe lang jij het op De Muur zou uithouden.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com