|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
het begint steeds meer op een hoax te lijken... |
|
Waarom? Omdat de bands die jij kut vind verliezen? |
|
Was wel een leuk avondje, ook wel een leuk zaaltje 8) Ok, Room No. 13 kwam niet want de zanger was aan de schijterij, de 2e plek van de Friese voorronde was toebedeeld aan Methusalem, die hun plaats in kwam nemen. Wat de bands betreft (in chronologische volgorde): Hatred: vrij standaard death metal, klonk op zich wel lekker, doch niet heel enerverend. Sidius: tsja, ik vond ze zelf minder uitnodigend tot headbangen dan Hatred, toch zijn ze hoger geeindigd, wederom niet echt een boeiende band voor mij. Methusalem: persoonlijk mijn favoriete band van de avond. Ze hebben eindelijk een nieuwe zanger wat al een hele vooruitgang is. Verder was het geluid helaas minder goed, en de podiumpresentatie heeft echt nog veel werk nodig. (oftewel, erg leuk, maar niet heel goed) Another Messiah: best een aparte bandredelijk goed gespeeld, en redelijke presentatie, maar de muziek sprak mij eigenlijk totaal niet aan. See My Solution: tsja, ik verwachte een beetje een hardcoreband toen ik ze zag, maar de presentatie was in ieder geval dik in orde, en de muziek was ook best te pruimen, waarschijnlijk een terechte winnaar, ik heb niet erg hard op zitten letten... Hellevator: nou, de teleurstelling van de avond, op een buitengewoon zoutloze manier ratelden ze een waslijstje van ongeinspireerd gespeelde covers voort, het publiek stond erbij en keek ernaar. Misschien hadden de heren gehoopt dat de bekendheid met het repertoire alleen al voldoende is voor een goede show, nou, bij deze is het tegendeel bewezen. Tijdens For Whom The Bell Tolls nog even geheadbanged, maar ja, het had stukken beter gekund. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
hellevator was idd erg kut, alleen de naam van die band is ok, voor de rest had er niemand echt lol in, zowel band als publiek, en die drummer speelde echt godverdomme elk nummer hetzelfde. see my solution klonk best leuk, maar de gitaren hadden veel harder gemogen, nu stond de bas wel erg hard in de mix grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: haha geen idee... ik dacht dat ze ze nog wel even wou aanspreken (of misschien heeft ze dat al gedaan)... ik denk iig dat sms het niet erg zou vinden om weer in meppel te spelen als ik ze zo hoor over afgelopen optredens in meppel... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Ik vind het prima Of om het maar even op z'n Enschedees te zeggen: Dat vinden we mooi [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 10-05-2004 18:48] |
|
quote: De jury bestond uit: Rogier (Cold Blood Industries R.I.P.) Anna (Bassiste Sanquinary, hopelijk goed geschreven) Marcel (gitarist Altar) Voor zover ik weet althans. Helaas heb ik de eerste twee bands moeten missen (Hatred en Sidius) maar naar aanleiding wat ik gezien heb, was de uitslag zeer terecht. http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Wij hadden het over de jury bij de voorronde in het Platformtheater. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: ? nee dan zou het juist kloppen... |
|
quote:Dus jij vind dat wat jij goed vind, ook echt goed is? |
|
quote: laat ik het zo zeggen wat ik slecht vind is ook echt slecht, en ik ben alleen in de goudvishal geweest, maar wat ik hier zo lees van anderen dan doet de idols jury het nog beter |
|
Jury van de metalbattle let op andere dingen dan jij en het publiek .... Bijv. een eerste band kun je niet echt aanrekenen als de zaal lauw reageert. Je kunt een band niet afrekenen op zaalgeluid. |
|
quote: De jury in het platform bestond uit: Wilfred de Zoete (Mjolnir, Lords Of Metal) Jan Hendriksen (Zware Metalen) Wietze Meetsma (organisator friese voorronde) Wat betreft Overdrunk in de voorronde: Die band was één van de 16 groepen die een demo instuurde, en was duidelijk één van de betere. Er is namelijk nooit gezegd dat je 100% metal moet zijn om mee te doen. Als er maar genoeg raakvlakken zijn. De percussiecore van Proneg heeft ook al wel eens de finale gehaald, terwijl dat absoluut geen metal was. Aan de andere kant is de grootste invloed voor Overdrunk, afgezien van alcohol, de band Motorhead. De eerste die mij gaat vertellen dat dat geen metalband is, die lach ik vierkant uit. Verder was het een prima avond met een spraakmakende uitslag. SMS was verder een terechte winnaar: ontzettend getalenteerde band, die het nog ver kan schoppen. Sterker nog: dit is, samen met Seizure, de beste band die ik in vier jaar Metal Battle organiseren heb gezien. Hulde voor dat kleine mannetje! |
|
quote: Nee het is Anne. En ze is hier op zm 1i1ith. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: We waren met zijn vieren, Ferdi Ik weet alleen niet meer hoe die meid heette [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-05-2004 11:02] |
|
quote: daar heb ik ook niet op gelet. wel dat een band een gitarist heeft die niet meer kan spelen dan drie poweraccoorden, hun eigen publiek meenam dat alleen bij hen in de zaal was en hard juigde terwijl de rest van het publiek afdroop.... need i go one. misschien moeten ze het de alternative music battle gaan noemen ofzo... |
|
quote: "foei" |
|
Oie! Volgens mij heette die vierde persoon Saskia. Was van Kunstencentrum Groningen (provinciaal popkoepel). |
|
quote: Kan wel kloppen ja |
|
quote: Ben je niet helemaal lekker ofzo? Die gitarist heeft enkele jaren geleden al een of andere wedstrijd gewonnen voor beste gitarist van Zuid Nederland ofzoiets. Je maakt mij niet wijs dat ie slechts 3 poweraccoorden speelt en ik snap ook niet waar je de lompheid vandaan haalt om maar te blijven zeiken over Another Messiah. Komt een beetje kinderachtig en kortzichtig over... Ga dan op hun site zeggen dat je het kut vind als je het echt zo graag kwijt wilt! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-05-2004 23:46] |
|
[not the real Ghoullie] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 11-05-2004 23:46] |
|
Dat Room no.13 niet kwam was voor mij een domper die ik de hele de avond niet meer te boven kwam. Hadden ze gespeeld, dan hadden we een andere winnaar. Dat iedereen See My Solution zo geweldig vond gaat mijn verstand ook ver te boven....Ik vond die podiumpresentatie zo onecht overkomen.... Niettemin heb ik me prima vermaakt... [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 11-05-2004 15:11] |
|
quote:Hey ik had nog op je bericht in muzikantenbak gereageerd, nog gelezen? |
|
quote: Ik ben benieuwd hoe lang jij het op De Muur zou uithouden. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |