|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ho de geitenwollen sokken kwamen toch van de EO Mannendag bezoekers vandaan? |
|
quote: Ok ok, er zit wel een kern van waarheid in Geld overigens ook voor de thermosflessen en (in mindere mate) de geitenwollensokken (oh, en de sandalen was ik helemaal vergeten ) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ok, ok, nou weet ik wel dat ik de verkeerde studie uitgekozen heb... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik hoop by the way voor haar dat ze goed is in talen, want als ze de middelbare school overslaat, zal ze tussendoor nog ff Engels moeten leren spreken/schrijven. En het lijkt me toch lastig om dat foutloos te doen als je de hele basis ervoor nooit gehad hebt. Er zijn heel wat minder geniale mensen die toch een taal of drie beheersen. Want dan mag je nog zo geniaal zijn, maar als je niet verder komt dan Nederlands en wat steenkolen-Engels, is dat op zijn zachtst gezegd toch een beetje jammer... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ff engels leren lijkt mij geen probleem als je een ieku van honderheelveel hebt. Veel kinderen van 12 spreken trouwens al een aardig mondje engels door tv en al die games. meer dan steenkolen. al is het merendeel woorden als shit enzo... |
|
quote: Ja, maar ik doel meer op het schrijven van een wetenschappelijk verslag van 50 kantjes in het Engels. Of het houden van een presentatie van drie kwartier. Da's toch Engels van een ander niveau zeg maar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
quote: Dat meen je toch niet serieus he? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb het alleen gebruikt voor franse stukjes. Engels kon ik goed genoeg |
|
quote: Ik heb dat ding een keer uitgeprobeerd, maar grammaticaal maakt hij er echt een gigantische rotzooi van... (niet alleen grammaticaal by the way, hij kiest ook vaak de verkeerde woordbetekenis). (Heb je het na laten lezen door iemand die goed is in Frans? Zou ik nog wel ff doen als ik jou was... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Iedereen die ook maar een beetje hoogbegaafd is kan dit leren. Iemand die op haar 12e op de Universiteit zit zal hier dus helemaal geen problemen mee hebben. Het klinkt trouwens een beetje alsof je angstvallig zoekt naar punten waarop jij beter denkt te scoren dan deze 12 jarige. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Als jij dat wilt geloven... 't is jouw dag vandaag... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Slecht verweer. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: |
|
quote: Hmmm....ik heb juist op de uni veel meer mensen leren kennen dan op de middelbare school omdat ik me in veel meer sociale kringen begaf (studentenvereniging, studiegenoten, uni-feesten, meer stappen in het algemeen). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat komt omdat er maar vier mensen die studie doen en ze breien elkaars geitenwollensokken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: op de middelbare school komt ze misschien met pesterige nietsnutten( die ook niks uitvoeren aan hun huiswerk ) in aanraking , die haar niveau omlaag zouden kunnen halen zowel intelligentie als op sociaal vlak( gepest worden ,door mensen die weinig voorstellen, haalt onnodig gevoel van eigenwaarde omlaag van een begaafd leerling ) dus ik vind het een goede zaak dat ze naar de universiteit gaat . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-05-2004 3:30] |
|
quote: ik ook ook omdat er zoveel meeeeeeeeeer mensen zijn, en er voor iedereen wel iets is. Had je op de middelbare 1000 leerlingen, hier is het soms 1000leerlingen per studie. Als je dan nog niemand vind om mee te hangen... Ben wel heel benieuwd naar hoe het met het meisje zal verlopen misschien om de paar maanden eenupdate, een camera achterzetten en een reallife soap van maken, dan heb je pas televisie! oke ik draaf door... |
|
quote: War uitzenden betreft; voor of na de Tokkies???? (die zul je waarschijnlijk niet snel op een universiteit tegenkomen ) |
|
quote: Ik ook wel. We hebben met zijn allen in de loop van dit topic een aantal dingen aangestipt en ik ben benieuwd wat daarvan wel en wat daarvan niet uit gaat komen. Laten we over een jaar of 4, als ze al lang en breed afgestudeerd zal zijn, want iemand van haar kaliber doet natuurlijk minder dan 4 jaar over een 4-jarige studie , dit topic nog eens opgraven en kijken wat de stand van zaken is... Of draaf ik nu door? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
informatica is 5 jaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja en zo'n beetje alle andere TU-studies ook... Maar is eigenlijk bekend welke 2 studies ze gaat doen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
wiskunde en informatica toch? |
|
quote: Affirmative "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |