|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdens hun eerste Europese tour sinds '97 komt het Amerikaanse Suffocation ook in Metropool Hengelo, (tenzij we alsnog een wurgcontract toegestuurd krijgen ) Reserveer nu online !!! SUFFOCATION + SUPPORT. Donderdag 10 juni Aanvang: 21.00 uur Entree € 13,- Metropool Wemenstraat 38 7551EZ Hengelo (OV) 074-2438000 info@metropool.nl www.metropool.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-06-2004 1:19] |
|
Ooeeehhh! Klinkt leuk! Ga zeker proberen daarbij te zijn! |
|
oei oei! Daar moet ik eigenlijk wel zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Metropool Hengelo... *zucht* *zeur over afstand* Gelukkig zie ik ze op Graspop als het goed is. |
|
Volgens de Metallysee-site staan ze inderdaad op Graspop, Maar op de Graspop-site staan ze niet vermeld! Verder staan ze 27 Juni in de Patronaat, maar dan is Graspop ook! Dus maak je keuze |
|
zeker aanwezig!! |
|
Tuurlijk, juni is nog niet duur genoeg!! Vast wel aanwezig!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik las ergens anders over 11 juni? |
|
het is 100% zeker op 10 Juni |
|
IK ZAL DAAR ZIJN!!!!!!!!!!!!!! |
|
Waarom vind iedereen Suffocation toch zo goed ??? Is dat om " true " ( sorry een beter woord kon ik niet vinden ) te zijn ??? Wat maakt Suffocation zo speciaal ? |
|
Omdat iedereen ze goed vind. |
|
quote: Omdat het één van de allervetste bands was natuurlijk. Suffocation heerste onmeunig hard en dat vinden veel mensen terecht goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik denk dat de meeste op dit forum Suffocation niet eens kennen omdat ze de leeftijd van 16 jaar nog niet gepasseerd zijn |
|
Jammer dat elke deathmetal band bagger klinkt in Metropool ... Elke band klinkt daar eigenlijk slecht ... |
|
Hm... is eigenlijk wel verplichte kost! wuust robuust |
|
quote: Verrasent dat jij het niet kent (nee!), doet me weer denken aan het Cannibal Corpse topic "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
je kan niet alles kennen toch ??? En als ik alles zou moeten kopen wat er uit komt dan heb ik zeker wel 3 banen nodig... |
|
quote: Ik heb ook nog niet alles gekocht nee, hetzelfde geldt voor jou als voor mij. Maar suffocation is toch een icoon in deathmetal dus vandaar. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Suffocation komt 27 juni ook in Haarlem, trouwens. |
|
dat ze maar in de Effenaar komen ofzo |
|
hehe effenaar zou ideaal zijn maargoed, ze komen op graspop (als dat zeker is?) dus ga ze daar ZEKER aanschouwen |
|
SUFFOCATION (USA) + DISGORGE (USA) + INSISION (S) + DEMENTOR (SLO) 19.30!!!! uur Hier ga ik aanwezig zijn..... [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Kaarten zijn gereserveerd, dus onze toegang is verzekerd!!! |
|
Wat is nu de entree? op de site staat: quote: 12/10 = 1,2 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |