|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Het concert kost 13 euri aan de deur en als je reserveerd kost het 12 euri!!! www.metropool.nl/reserveren.php |
|
en wanneer kost het slechts 10 euro? |
|
quote: Voorverkoop, slimmerd!!! |
|
quote: *Twijfelt nog steeds* Gaat vanavond bovenstaande toch maar smsen... Denk ik.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Patronaat gaat niet door. Dus die optie valt sowieso af. Gelukkig zie ik ze op graspop. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
present! de kaarten zijn al gereserveerd. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Vanuit muzikaal oogpunt gezien, heel verstandig!!! |
|
quote: Kaartje is gereserveerd!! Mooi dat ik nog meekon, enneh ik heb maar 1 keer gesmst.. Nu weet ik hoe 't komt dat m'n telefoonrekening telkens zo hoog is ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Heb 2 keer hetzelde bericht gekregen, met dezelfde tekst. Ongeveer een kwartier van elkaar, maar maakt niks uit. Maar.... jij rijd??? |
|
Nee. Ik ben namelijk uitgenodigd door een zeker persoon! Hoe laat word ik opgehaald ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Beetje dom van Dennis Dan heb je dit keer maar geluk. Zal je nog wel even op de hoogte stellen van de precieze tijd, maar denk tegen een uur of 18.45 of 19.00, begint namelijk vroeg (19.30). |
|
@ Leemdig begraam: Heb je al vervoer geregeld? [ www.deluzion.nl ] |
|
quote:Kom ik morgen even over terug, netzo als de tijd van vertrek. Anders rijd jij!!!! |
|
quote: Da's mooi, ik hoor het wel! Jij rijdt dus als 't een beetje tegenzit ..."Hate can only create more hate"... |
|
zooo! bonnie, triple-dan en shreddie morgen ook van de parij net kaartjes gereserveerd |
|
Zozo, vanuit 't verre zuiden helemaal in Hengelo ja? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmmm, dan moet ik al vroeg met de trein terug, en kan ik dus niet Suffocation zien.. Ik ga het helaas missen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: jaja, wel ff zwaaien he |
|
quote: Waar moet je heen, ik heb nog plek.. |
|
quote: Hehehe, nu zijn jullie aan de beurt Ik heb de vorige keer in de parkeergarage bij 013 naar bonnie gezwaaid, maar dat werd volledig genegeerd ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ok dan! Hoe gaan we je herkennen? |
|
Euhm, geen idee? Lang zwart haar net als 90 % van de vrouwen die daar zullen rondlopen, en wat ik aan ga doen weet ik nog niet Verder ben ik denk ik niet echt specifiek te herkennen aan iets ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat schiet lekker op dan! |
|
Hahaha, weet ik Ehm, nouja waarschijnlijk ben ik herkenbaar aan m'n digi camera Verder: Kistjes, zwarte broek en shirt van de één of andere vage band.. As I said, niet echt uniek dus ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |