|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk, had ik het toch goed! |
|
quote: Cool, that was me dude!!! En Garfield En ik ben nog steeds perplex van hoe te gek het was, relaxte lui ook, Suffocation, geen kapsones, ze hadden ook de kleedkamer openstaan aan het eind en dat ik met me halfzatte kop naar binnen strormde werd nog gewaardeerd ook hahaha... Hier kunnen meeste bands heel veel puntjes aan zuigen |
|
quote: LOL, wij stonden zeg maar gewoon naast jullie (als in 20 cm naast jullie, hehe) Ik had dat mooie Tiesto shirt aan |
|
Yeah, Suffocation Damn die lui zijn goed. Er moet wel een hele vette band met een heel vet optreden aan te pas komen willen ze dit overtreffen. Die dude met dat grinroth shirt heb ik ook rond zien lopen |
|
quote: hehe laat dat nou net de band zijn waarvoor ik naar hengelo ben getogen... tja het zal wel een kwestie van smaak zijn. (ben het wel ergens met je eens overigens... de nummers waren moeilijk te onderscheiden...) en ik moet toegeven... suffocation presteerde boven verwachting. ver boven verwachting mag ik wel zeggen... wat een strakke blazende show!! top! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Het heeeerrschte gisteravond!! Vooral Suffocation was errug gaaf en strak Heb d'r wel een stuk van gemist omdat ik zo nodig met m'n flink aangeschoten 'harses' aan 't kletsen was met een paar bekenden, maar het deel dat ik gezien heb was super!! Alleen pluk ik nu de vruchten van mijn overmatig drankmisbruik van gisteravond.. Oja: @Shredhead; heb jullie ook niet gezien.. Ik had 'n Kreator-Pleasure to Kill shirt aan.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik nog extra gezocht en mijn tiesto shirt aan gedaan. We stonde links van het podium op de verhoging. |
|
quote: Shreddy was de man met wulpse deernes aan kettingen die aan zijn voeten lagen te krioelen terwijl hij nieuw materiaal voor ons project bedacht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hmm, ik heb eigenlijk bijna de hele tijd bij de bar gestaan.. Vandaar nu ook mijn lichte hoofdpijn Hebben jullie ook nog ff achterin bij de bar gestaan?? Dan kan het namelijk zijn dat ik iig bonnie wel gezien heb.. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet helemaal zeker meer ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat hoef ik niet te bedenken "Ik schud ze zo uit mijn mouw!" |
|
quote: Dat weet jij, dat weet ik. We willen echter voorkomen dat de Immo's en ander volk hier ons TE veel gaat idoliseren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: *grin* Ik ben je grootste fan, dat weet je toch hopelijk wel chelliebellie ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: Daar hebben we in het begin ff gestaan (we waren er rond 21:00). |
|
quote: Hmmm.. Misschien dan toch? De volgende keer kom ik echt ff kijken of jullie 't zijn of niet ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *juich* |
|
Ze zien er een beetje eng uit, maar ze zijn best lief, die limburgers |
|
quote: *bijt* |
|
quote:Raurrrrr |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
GVD... wat heerschde Suffocation!! [ www.deluzion.nl ] |
|
Suffocation was echt bruut, godse vet. En disgorge vond ik ook nog wel te pruimen, de rest was niet echt boeient. Ik heb 2 zm'ers gespot. XnegX en Wordfuhrer, hij was erg blij met z'n nieuwe fans "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgens mij heb je bijna het hele concert voor me gestaan. En in de pauzes was je pleite. the only pleasure is pain |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |