IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Suffocation@metropool 10/06/04 Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-06-2004 16:52 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik zal mijn tiesto shirt wel aan doen, dan val ik gegarandeerd op.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2004 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Roep gewoon heel hard: Euh gaoj mit brommers kiek'n

en dan komt Immo wel naar je toe denk ik

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 16:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:55 schreef Jenje het volgende:
Roep gewoon heel hard: Euh gaoj mit brommers kiek'n

en dan komt Immo wel naar je toe denk ik

Hehehe, heers! Als een Limburger zoiets uit z'n strot krijgt dan kom ik wel ff kijken ja

@Shredhead: Heeft die gast ook al shirts dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 09-06-2004 16:56]

..."Hate can only create more hate"...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-06-2004 16:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:56 schreef Immortella het volgende:
Hehehe, heers! Als een Limburger zoiets uit z'n strot krijgt dan kom ik wel ff kijken ja

@Shredhead: Heeft die gast ook al shirts dan?

toen ik vorig jaar bij zijn concert in t gelredome was wel, want daar heb ik em gekocht!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 17:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:59 schreef Shredhead het volgende:
toen ik vorig jaar bij zijn concert in t gelredome was wel, want daar heb ik em gekocht!

Hehe, ok dan..

Maar ik ken jullie wel van gezicht van de foto's hier, dus zo is 't probleem ook opgelost

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-06-2004 17:04 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Dan moeten we wel ff gekke bekken trekken, anders herken je ons wellicht niet

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 17:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Klopt! Heb weinig 'normale' foto's gezien van jullie gezelschap

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 09-06-2004 17:51 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 8 juni 2004 20:13 schreef Immortella het volgende:
Nee. Ik ben namelijk uitgenodigd door een zeker persoon! Hoe laat word ik opgehaald

Door wie eigenlijk....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 17:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:51 schreef Rapture het volgende:
Door wie eigenlijk....

Niet door jou
Een zekere Leemding Begraam vroeg of ik nog meewilde

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 09-06-2004 17:56 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 9 juni 2004 17:53 schreef Immortella het volgende:
Niet door jou
Een zekere Leemding Begraam vroeg of ik nog meewilde
Maar leuk dat je mee gaat

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 17:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:56 schreef Rapture het volgende:
Maar leuk dat je mee gaat

Hahaha, toch wel ja? Zo klonk dat net niet

Is er nu al vervoer dan? Martin rijdt toch?

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 09-06-2004 18:02 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 9 juni 2004 17:59 schreef Immortella het volgende:
Hahaha, toch wel ja? Zo klonk dat net niet

Is er nu al vervoer dan? Martin rijdt toch?

En als dat niet mogelijk is rij ik.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 18:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 18:02 schreef Rapture het volgende:
En als dat niet mogelijk is rij ik.

Achso.. En als dat niet mogelijk is, is er altijd nog een 3e optie

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 09-06-2004 18:07 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 9 juni 2004 18:03 schreef Immortella het volgende:
Achso.. En als dat niet mogelijk is, is er altijd nog een 3e optie

Optie 2 is altijd mogelijk....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 18:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 18:07 schreef Rapture het volgende:
Optie 2 is altijd mogelijk....

Da's mooi En een volgende keer rijdt optie 3 weer eens

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-06-2004 18:10 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

gelieve niet te slowchatten. ===>msn/lultopic

Bruce Banner

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 18:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 18:10 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
gelieve niet te slowchatten. ===>msn/lultopic

Okido

On Topic: Heb er zin in!!

*Gooit Suffocation cd'tje in de speler*

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-06-2004 11:29 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heeft er zin in!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-06-2004 12:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik ben er bij!
U kunt mij spotten in het pyeamia shirt met de minigun op de back

"This one is older than shit, heavier than time!"

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-06-2004 14:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Yeah! Vanavond al

Ik heb d'r ook zin in!

Fire
Usericon van Fire
Posted 10-06-2004 17:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik ga niet

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 10-06-2004 18:33 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

Nog even en ik rij richting Hengelo...

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 10-06-2004 21:25 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Shreddie: je bent waarschijnlijk al lang bandjes aan het kijken, maar nog bedankt voor het aanbod... Ik had naar Nijmegen of Horst gemoeten, maar ja, was pas om 7 uur terug van het werk... Ik lees wel hoe het geweest is!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 11-06-2004 2:24 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Het was ZWAAAAR heerschend!!! Eén van de vetste optredens ooit

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-06-2004 2:38 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 21:25 schreef DecomposingBitch het volgende:
Shreddie: je bent waarschijnlijk al lang bandjes aan het kijken, maar nog bedankt voor het aanbod... Ik had naar Nijmegen of Horst gemoeten, maar ja, was pas om 7 uur terug van het werk... Ik lees wel hoe het geweest is!

Bummer! We zijn om 19:15 aangereden en nu net thuis in het Venlose.

Ennieweej, het was een flink stuk karren (ca. 150 km) en het bleek makkelijk te vinden. Voor ons de eerste keer Metropool. Deze tent bleek een erg gezellig metalhok waar het overigens achterlijk benauwd was. De opkomst was naar verwachting hoog (gezellig druk).

De eerste band hebben we gemist aangezien onze reis pas om 19:15 aan kon vangen en je 150 km nu eenmaal niet red in een half uur. De 2e band wa totaal niet aan mij besteed. "Een grote bak ruis" vatte mijn gezelschap samen. En deze mening deel ik. Het cafe bleek beter vertoeven tijdens deze band. De Band hierna was iets beter te pruimen. In ieder geval vond ik de nummers beter in elkaar steken en hing het geheel niet voornamelijk aan een overdaad aan blastbeats.

Suffocation heerste werkelijk de pannen van het dak! Er werd met veel overtuiging en uiterst STRAK gemusiceerd. Goddamn! Zelfs de meest complexe/drukke riffs waren erg goed te volgen en de 2stemmige partijen kwamen mooi uit de verf. Beide gitaristen hadden een gitaargeluid waar ik persoonlijk totaal geen fan van ben, maar in het geheel klonk het prima. Men had een nieuwe bassist in de gelederen die nog werd voorgesteld. Echter zeiden de bands waar men hem van zou kennen me helemaal niets. De nieuwe gitarist Guy Marchias speelde lekker mee, echter vond ik zijn soli erg slordig, zeker in vergelijking met collega Terrance Hobbs. Petje af voor Hobbs overigens. Hij speelt de meest bizarre riffs apestrak en ogenschijnlijk met het grootste gemak. Zijn soli klonken erg lekker en werden zeer secuur en solide uitvoerd.

Gruntgod Frank Mullen bewees een uiterst energieke en aanwezige frontman te zijn. Wat een strot! Meest opvallende van de band vond ik drummer Mike Smith. Vond ik hem vroeger een matige drummer die welliswaar functioneel was maar verder niet bijzonder strak, vanavond ramde hij de hele set uiterst strak en kundig aan elkaar.

De set was vrij evenwichtig verdeeld met nummers uit zowel ouder als nieuwer werk. Met "Infecting the Crypts" als opener werd de toon voor de rest van de set gezet.

[edit]Ik zag een paar lui die ik meende te herkennen? 1tje met een grind-minded shirt en eentje met een grinroth shirt. Stonden eigenlijk zo'n beetje naast me, maar het valt me nu pas in waar ik die namen ook alweer van ken.. Ik meen Vampire-Girl gezien te hebben of vergis ik me nu zwaar? Immortella niet gezien [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 11-06-2004 2:41]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com