|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
jezus wat duur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe, nou is Vader ineens overal te zien. Ik ga in Doornroosje |
|
Wonen die gasten van Vader opeens in Nederland of zo? Tsja, Polen bij de EU en Vader duikt plots overal op in NL Concert in Katwijk was wel erg moet ik zeggen! [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 10-05-2004 15:07] This is Zodiac speaking... |
|
quote: *denk denk* Nee, ik ga niet.. kost me teveel euro's |
|
Ja hoor, maakt mij niet uit. 't Is maar ter info voor de liefhebbers. |
|
quote: in Nijmegen is het goedkoper "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Trouwens, MindlessMayo, leuke Cu2-site heb je! |
|
quote: Jajaja.. dat had je al op mijn geweldig gave cu2 neer gezet ja. B..b.. boeiend! Goed, ik wil best weer eens Vader zien en zal dus gewoon naar de goedkoopste mogelijkheid gaan. |
|
Ja ik hoorde dit goede nieuws vanmiddag. FIJN!! hopelijk volgen er meer goede bands in de Flevopolder! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
VADER HEERSCHT! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Van wie hoorde je het dan? En bij Vader komt Hatred (uit Zeeland) supporten in Nirwana (5-7-2004 dus), effe ter info. |
|
quote: Evident! |
|
quote: Goede zaak! |
|
gaaf, best dichtbij. dus ik zal er wel bij zijn. |
|
Ik zou vooral ook alles apart quoten en lekker herhalen, knoeinest. |
|
quote: Ja, leuk hé |
|
quote: Vind ik ook! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Origineel.... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
YEAH! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:Origineel.... |
|
ik las ergens dat het al uitverkocht zou zijn (vreemd, dat verhaal ging over nijmegen ook, terwijl het niet waar was) maar aangezien ik tevens las dat er maar 150 man in die barak past zou dit wel waar kunnen zijn. weet iemand hier wat vanaf? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Nou, ik geloof niet dat het al uitverkocht is, maar dat het wel erg hard gaat met de tiX!!! Mensen die een kijkje willen komen nemen kunnen mailen naar (hier kan je reserveren... weet je tenminste zeker dat je niet voor een dichte deur staat): nirwanaprog@hotmail.com |
|
ik ga zeker komen [Dit bericht is gewijzigd door REDmagicwoman op 21-06-2004 19:43] Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Vader regeert! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Foto van Soulreaver 18-06 in Doornroosje met Vader. Dus maandag wederom feescht....komt allen!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |