|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoezo alweer?! ... ...PAS!!!! |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ook één? |
|
quote: Jij alcoholist, jij! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
...moi?! |
|
quote: nee geen tijd nu, ben druk bezig in / met de wasmachine "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
... lekker bezig Joost?, of moet ik de staafmixer dr ff bij halen?! |
|
quote: Ja, jij, ja!!! Als je nou eens wat geld bespaart op bier drinken, en gewoon kraanwater drinkt, kun je die line6 wegdoen en een ENGL kopen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dr is niks mis met mijn Line-6!!! ... Ben er nog niet helemaal uit wat ik in de toekomst ga gebruiken, voorlopig wel goed zo, kan ik ook mooi m'n eigen geluid nog zoeken. Bovendien, heb ik al eens zo'n Diezeltop geprobeerd, mwohhhh... dat klinkt vet!!!..ahummm... wel wat prijzig enzo.. |
|
quote: Nogal prijzig ja. Je zou ook eens iets van "VHT" moeten proberen (type pittbull ofzow). Die bakken gaan ook snoei en snoeihard. Eigen geluid zoeken, daar ben ik gelukkig vanaf. En ik kan tegenwoordig iedere amp zo afstellen dattie goed klinkt voor mij (gelukkig). Heeft ook een jaar geduurd... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Edit... [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 13-07-2004 22:57] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Heeejjj... vet!!! (hehehe.... zo biertje erbij ) Tsja, eigen geluid komt nog, valt nog veel te leren voor mij. |
|
quote: Pffff. kwart over 10, en alweer aan het bier. Gewoon anders eens ervaring uitwisselen met andere mensen die zo'n linesux hebben. Leer je ontzettend veel van! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ken jij iemand dan? Is indeed wel okay om zoiemand eens goed te ondervragen. |
|
quote: Als je het op metalfan.nl of zwaregarnalen.cum even op het forum vraagt, er zullen vast wel genoeg mensen zijn die zo'n apparaat hebben. En anders kun je het op het forum van gitaarnet.nl vragen. En anders wil ik er de volgende keer wel een keer naar kijken, wellicht lukt het mij ook wel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nou, ik denk dat ik het meeste al wel weet, mara het gaat me echt om de verborgen dingetjes. Ik denk dat er op de Line6 pag. ook wel wat extra's staat. Ik had me daar nog niet zo in verdiept, ben n beetje te makkelijk |
|
quote: Luiheid siert de mens What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
... er zijn zelfs ijsjes naar vernoemd... alleen jammer dat ze niet te vreten zijn! |
|
quote: Jij hebt er zeker nog pakken van liggen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
..ja, straks een heel groot pak... languit op de bank |
|
Hey Airwolf, Ik heb hier nog een Passion longsleeve voor je liggen. Spiksplinternieuw. Maar ik weet je adres niet meer, en ik ben sowieso te lui om hem langs te brengen. Maar goed, dan weet je dat in ieder geval. Danny kwam laatst met die dingen aanzetten. Lagen nog bij z'n moeder op zolder... Ik snap er eigenlijk ook geen fluit van hoe dat eigenlijk mogelijk is/was... |
|
quote: Nee, dan ligt er een zak hooi op de bank. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
... |
|
quote: Bij ons de uitdrukking voor een niet bewegend persoon cq lamzak. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |