|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
sorrie Tsja een 5150...vet geluidje! Ik had vorig jaar bij Arms of Valour ook nog gewoon een combo-tje met een metalzone.... Maar nu heb ik al die shit niet meer nodig.... ben best blij met mijn Lin6 Flextonerd!! |
|
Heuj mister Monolith! Jullie hebben me al een aantal x bestickerd... wacht maar tot wij binnenkort stickers hebben *grijnz* |
|
quote: 1,5 jaar geleden hehehe. Kwam omdat ik die top net had gekocht, en meteen mee moest met optreden. Geen tijd dus gehad om af te stellen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jij bent ondergeplakt door Dekker ? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
..ja.... wie niet!! Ze zijn ons eigenlijk wel een voorprogramma-tje schuldig , anders ga ik aangifte doen bij de metalpolitie hoor |
|
quote: Nou ik niet, gelukkig quote: Kijk Michiel dan maar eens lief aan. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Als je (vroeger dan) geen metal zone had, dan was je niet cool... Maar ik ben nu echt "stoer" , ik heb een DOD "Death Metal". hahahaha. Dat ding klinkt gewoon echt bagger ! Maar hij ziet er wel heel stoer uit. Zwart met bloedspetters, en de omschrijvingen gain, treble, bass, enzo... zijn > Pain, Scream, Guts, enne nogeen. Gelukkig heb ik ook een marshall valvestate, en ben ik gewoon maar een drummer.... |
|
quote: Whahaha, ja dat kreng heb ik ook nog liggen. Ooit een keer gratis bij het afstellen van een gitaar gekregen, ze kwamen er niet van af, en ik ben daar vaste klant, dus "neem maar mee". Het ding zuigt inderdaad behoorlijk hard, want het haalt je volledige toon weg. Tja, en die metalzone heb ik destijds voor mijn marshall combo gekocht. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat voor combo dan ? In die valvestates zit toch prima geluid ? Ik moet wel zeggen dat ik de buis heb vervangen voor een Sovtek High Gain tube, maar de originele scheurde me al hard genoeg ! |
|
quote: Ik heb een volledige buizencombo, 2554JCM anniversary. Vergelijkbaar met de Slash Signature combo, alleen dan zonder zijn handtekening erop. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Yezz Snowflame dat klopt, toen liep je ladderzat in een zwarte lakjurk in de Goudvishal. Je was toen een wandelende TMDC reclamezuil. |
|
Hehehe, ja k weet 't. Maar dat was niet de enige x!!, ook al een keer eerder in 013! Nou heb ik flink reclame gemaakt voor jullie...... heb je nog ergens een voorprogramma-tje nodig?...of headliner ook goed! |
|
In de 013 had ik er niets mee te maken, ik heb je daar niet eens gezien geloof ik. Headliner met ons? zou je dat nu wel doen? The Crown heeft het ook al eens gedaan en die zijn nu ook uit elkaar. |
|
hehehe...wacht maarrrr!! Een verse nieuwe band en al 2x bij Vader gestaan...*zucht*...was 't maar iedere dag zo'n feest! .....misschien toch de moeite eens waard?! |
|
quote: Helaas geen mp3 of samples te downloaden op jullie site .. |
|
quote: Je mag nog best een keer samen met ons spelen hoor What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:of nog eens met ons(Engine of Pain) |
|
= goed! uh o nee...ik bedoel Engine of Pain en Hatred heerschen toch veel meer |
|
Heejj, onwijs tof voor jullie trouwens dat jullie op Wacken staan!!, ik kom wel ff een kijkje nemen! GEFELICITEERD! |
|
quote: |
|
Heej niet teveel heh... anders val je van dat hoge podium daaro!! ...daarintegen....ik wel ...onder het genot van jullie show |
|
quote:we spelen al vroeg, dus zo dronken zal ik niet zijn |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |