|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heejj.... laat dit topic eens bovenaan staan |
|
"Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: oke "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Zowwww, dat was weer een überheersende avond!!! Jammer dat het weer voorbij is :-( Ik stond in eerste instantie wel ff te kijken van de kleine ruimte daar, verbaast me om Vader daar te zien, maar daarom was het dan ook wel onvergetelijk!! Er waren ook erg weinig mensen (hoogstens zo'n 30 personen). Vorig jaar moest ik op Wacken mijn oogjes toch wel ff goed focussen om wat mee te krijgen van de show en nu stonden ze voor je neus te spelen op een podium van 20 cm hoog. Maar weer net zo strak gespeeld, geweldige band!! Hatred was ook erg vet!, vette bak metaal!!, de oortjes zijn weer lekker doorgesmeerd Ik heb me zelf ook wel vermaakt op het podium, ondanks het slechte geluid op het podium en weinig licht toch lekker gespeeld. Toch weer jammer voor de mensjes die dit alles weer hebben moeten missen. |
|
quote: Die "vervang" drummer, potver, die ging ff een partij te keer. Na het soundchecken "mwah, heb nog geen zin om te gaan, ik blijf nog ffkes doortimmeren", mooi wasdat. Soulreaver was een goede opwarmer, de eerste haartjes vlogen al door de lucht. Redelijk technische en brute death, dat ging er in als koek! Toffe lui nog ook! Van mij mogen we vaker in zo'n package spelen. Ons eigen optreden ging ook wel lekker, publiek ging lekker uit zijn plaat, altijd mooi om te zien. Tja, en Vader, fenomenaal. Vooral omdat het zo'n kleine tent met laag podium is, en je dus helemaal vooraan kon staan en precies zien wat ze allemaal deden. Fantastisch. Heb het goed naar mijn zin gehad, de dag erop alleen een beetje kop-(bier) en nekpijn(lang niet opgetreden). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Yep, inderdaad voor herhaling vatbaar! Doen we gewoon nog eens dunnetjes over op Wacken 2005!... hahahahaha!!! |
|
Dronten was wel om de hoek, weet niet waarom ik dit heb gemist "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Omdat Nirwana nooit reclame maakt |
|
ja het was wel een gezellige avind.Een apart zaaltje was het wel gewoon een soort noodgebouw.Wel leuk om te zien.Het is een keer eens wat anders als die grote zalen. Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: Is goed *grijns*. Waarom eigenlijk dit jaar niet al?? Mag ik dan bij jou in de tent What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: , dat meen je? |
|
Yep... Die gitarist van Vader zei al: "It's just like playing on a party" Ach ja, klein maar fijn zal ik maar zeggen. Er is ook geen reclame gemaakt door Nirwana, zonde anders hadden ze zeker een betere omzet gedraaid.... maar goed dat we ffkes wat op de verschillende forums hebben geplaatst. |
|
quote: Tsja, ik denk dat ik wel wat kan regelen.... in de karaoke tent quote: ...... uhmmm... daar ga ik niet over |
|
quote: ja oke dan we bespreken het morgen wel even met de band "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
oh ja?! |
|
quote: Hehehehe, heb je zo je positie verworven in de band Maar goed, binnenkort nog maar een keertje samenspelen! Wanneer is jullie website nou eens online? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
had eigenlijk al lang moeten gebeuren maar ik lag deze week wat overhoop met de computer (internet viel steeds uit en zo). de site is al wel zo goed als af. binnen een week moet lukken nog een keer samenspelen lijkt me zeker een optie [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 09-07-2004 11:16] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: ..Grrrrrr!!!... nee.... gewoon puur talent... *proest*....... ahumm... |
|
quote: Die weinig verhullende foto's zullen wel de doorslaggevende factor zijn geweest *plaagplaag* Maar goed, anders het volgende package: Malevolent Creation Soulreaver Hatred Nogietsofzow in de GVH? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
vergeet Scrotum niet ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
jaa inderdaad Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Ja, was ik ook al achteraan gegaan, maar de 20e zijn wij niet compleet Andere optie? |
|
quote: X-massfestival in de 013 What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ja, regel maar |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |