|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Noothgrush KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
goatsblood acid bath crowbar en in de verwanten sectie : soylent green, 37 stabwoundz, Premonitions of war. Ommeunige beukherrie! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-05-2004 12:50] |
|
Grief Dystopia Negative Reaction 5ive |
|
quote:als in: N'sync, boyzone, backstreet boys? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Luister nu Mugwart, ook erg vet, iets melodischer. |
|
quote: Haha, nee. Quote van de bandlist op doom-metal.com quote: |
|
quote:Argh Grief, daar moet ik nog steeds wat van kopen ... (en dan niet dat groningse grief). |
|
Eyehategod! Zullen ze nog leven? Verder natuurlijk Corrupted en Burning witch (of is dat meer doom?). Dystopia, god... soms zijn er van die dagen waarop ik heilig geloof dat ik qua muziek niks anders nodig heb dan Dystopia. Klinkt een tikkeltje dramatisch, maar is wel de waarheid. |
|
Vrij kutgenre, aldus mij. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zit veel doom in ... |
|
Dat weet ik; maar de elementen die het onderscheid als zijnde "sludge" spreken me niet aan. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Fistula! Zit nu Dysfunction te luisteren van ze, nummer van 14 minuten tergend gitaargeros, hemels brakke herrie! Great! |
|
Grief is cool. Maar wat maakt sludge tot sludge? Iets als Grief vind ik namelijk meer slome death met flink wat Black Sabbath invloeden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Warhorse (doom/sludge) geniaal!!!!!!!!! |
|
Uneartly Trance! Super band! |
|
grief-alles(koop vooral de "turbulent times"plaat) eyehategod-alles(net gesplit.er is een nieuwe 7" verschenen met obscure opnamen.alle leden behalve j.bower spelen nu in outlaw order.een wat snellere versie van ehg.) ook nog:khanate,burning witch,iron monkey,unearthly trance. [Dit bericht is gewijzigd door skyvalley op 11-05-2004 19:53] |
|
Eyehategod moet ik nog steeds hebben. Codex had helaas alles uitverkocht .... |
|
wtf is sludge? een soort hardcore/doom crossover ofzo? Je moeder. |
|
Mjoa zoiets ja ... het is iig vies en ranzig. |
|
Die Crushers Killers Destroyers! verzamelaar is een vette aanrader. In totaal 17 nummers van Mugwart, Goatsblood, Molehill, Fistula en Sloth. Bands zijn geen kopiƫn van elkaar, dus lekker afwisselend |
|
Hot 'n Steamy Monkey Love valt hier toch ook onder? |
|
quote: hun laatste plaat (confederacy of ruined lives),de verzamelaar met zeldzaam materiaal(southern discomfort),en de demo/liveplaat (10 years of abuse,and still broke)zijn redelijk gemakkelijk te krijgen. hun vorige platen heb ik ook tijdens een trip naar new york moeten kopen. of bestel ze,al hun platen zijn geweldig. |
|
Iron Monkey!!! en natuurlijk onze eigen Hot n' Steamy Monkey Love! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ik vind het maar een vreemd sub genre met maar een paar bandjes, die tussen grunge en stoner inzitten, oftewel een overbodige benaming....net zoals screamo, mathmetal, etc. |
|
Lees je niet goed, zijn fiks wat bands ... is gewoon een klein genre, nog flink underground. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |