|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo 4 Juli Death Angel + Stormrider in de Effenaar te Eindhoven Entree: 15,-- Aanvang 14.00 (wegens EK voetbal) Wie o wie? Waag eens een dansje! |
|
--> Concerten En ja, wellicht wel aanwezig. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Absoluut |
|
Ik ook! Waag eens een dansje! |
|
Aanwezig! |
|
v/d partij! gaaf dat stormrider in de support staat, een hele goeie opwarmer voor death angel! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
aanwezig Kill as one! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oew ik wil ook wel NOg ff over na denken LAI LAI HEI |
|
Ik vind 15 Euro wel belachelijk duur voor 1 band (Stormrider zag ik gratis in Thunder Roadhouse, dus hun contributie aan de entreeprijs acht ik nihil). Bovendien zie ik Death Angel al op Graspop. |
|
je gaat ook niet naar agent steel zeker? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Denk het ook niet. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
€ 15 is een behoorlijk fanvriendelijke prijs vind ik..... € 35 voor CoF dat is pas belachelijk! |
|
quote: idd. En dan moet ik er ook nog heen en terug I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: inderdaad!! Ik ga en heb er zeker zin in. 2 bands van kaliber hehe! zzz |
|
I'll be there!!!! stoer voor de SR mannen trouwens...... |
|
ik ga waarschijnlijk wel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hier ben ik natuurlijk bij |
|
Ik ook! |
|
nog steeds om 14.00? Veel te vroeg ben dan nog aan het werk, gvd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
k ben dr zeeeeeeeeeeker wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Godverdomme wat een chaosmaanden, mei en juni |
|
quote:jup jup, wel ruige chaos wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga er zeker bij zijn.. Effe bijpraten met de band ook misschien, want het zijn echt toffe gasten. Ze komen speciaal op die datum ook ivm het EK (herinneringen aan '88 van Tilburg) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
hehe idd ouwe, maar ik klaag niet hehe maar uiteraard aanwezig! een potje Doo'n Angel is nooit mis |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |