IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Meningen en hoe ze veranderen Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-05-2004 0:35 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik zat eens te denken over mijn mening en hoe die de afgelopen jaren veranderd is (politiek, muzikaal, alles eigenlijk)
Vervolgens kwam ik onderstaand topic bij toeval tegen (tevens knipoogje naar dwaallicht )

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=846844&page=2

Ben ik de enige die in de afgelopen 5 jaar wat betreft zowat alles zijn mening heeft veranderd of in ieder geval enorm genuanceerd heeft of is het gewoon onderdeel van het leven?

Life doesn't get much better than this!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 0:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ... dat gebeurt bij iedereen ..

Doordat je ervaringen groeien verandert je mening.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-05-2004 0:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 mei 2004 0:36 schreef Jenje het volgende:
Tja ... dat gebeurt bij iedereen ..

Doordat je ervaringen groeien verandert je mening.

sluit mooi aan bij ons gesprek van zonet! Iedereen verandert, of je het nu wil of niet...

dat heet nou "LIFE", succes ermee

Bruce Banner

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 0:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

No compromise godverdommuh.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 0:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:39 schreef M. het volgende:
Nieuwe schoenen ja?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 0:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Je mening verandert da's normaal. Ik merk zelf dat ik met name veel praktischer ben geworden in bepaalde zaken...oftewel mijn basis principes zijn onveranderd gebleven (al op middelbare school werd ik 'reactionair' genoemd) maar ik zit wat vaker in praktische termen te denken om tot oplossingen van bepaalde problemen te komen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 0:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:39 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe schoenen ja?

Dat is niet erg metal, jenje, over mijn garderobe beginnen.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-05-2004 0:40 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 21 mei 2004 0:38 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
sluit mooi aan bij ons gesprek van zonet! Iedereen verandert, of je het nu wil of niet...

Haha, ik zit er niet mee verder. Ik dacht gewoon eens terug toen ik een bepaald nummer hoorde waar ik ooit geheel achter stond. Nu achteraf zie ik het als totaal naief dat ik ooit zoiets dacht.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 0:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:40 schreef M. het volgende:
Dat klopt.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 0:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:38 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Dus over een paar jaar heb jij een goede muzieksmaak?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 0:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:40 schreef Chelman het volgende:
Dus over een paar jaar heb jij een goede muzieksmaak?
Dat is geen veranderende mening, dat is het bewijs dat wonderen bestaan.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-05-2004 0:41 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 21 mei 2004 0:40 schreef M. het volgende:

Lees dat topic trouwens maar es, ik lag dubbel toen ik jouw opmerking met betrekking tot lang haar las hehe

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 0:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:41 schreef H-K het volgende:
Lees dat topic trouwens maar es, ik lag dubbel toen ik jouw opmerking met betrekking tot lang haar las hehe

Kerel...lees uberhaupt wat oude topics waarin Dwaal heeft zitten posten.

Echt waar....Charlie Chaplin kan daar niet tegen op.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 0:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:35 schreef H-K het volgende:
Ben ik de enige die in de afgelopen 5 jaar wat betreft zowat alles zijn mening heeft veranderd of in ieder geval enorm genuanceerd heeft of is het gewoon onderdeel van het leven?

Maar om dan maar even on-topic te reageren, sommige mensen veranderen nauwelijks hoor. En dat hoeft ook niet per sé slecht te zijn, al merk ik wel dat een aantal vriendschappen hierdoor geëindigd zijn.

Maar goed, ik ben wel sterk veranderd, ik was ook wel erg kwaad op de wereld. En een rechtlijnig figuur, dan ligt dat altijd lastig met de nuance e.d.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 0:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:39 schreef M. het volgende:

"compromis, heb ik het fout dan"

maar ja, lijkt me logisch stilstand= achteruitgang.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 0:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:41 schreef H-K het volgende:

Ik peins er niet over . Brrrr.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 0:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Sommige principes zijn onvermurwbaar.

'Any man more right than his neighbor forms a majority of one'

Onze weledelgeleerde politicologe mag raden wie dat zei. :p

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-05-2004 0:47 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 21 mei 2004 0:43 schreef M. het volgende:
Maar om dan maar even on-topic te reageren, sommige mensen veranderen nauwelijks hoor. En dat hoeft ook niet per sé slecht te zijn, al merk ik wel dat een aantal vriendschappen hierdoor geëindigd zijn.

Maar goed, ik ben wel sterk veranderd, ik was ook wel erg kwaad op de wereld. En een rechtlijnig figuur, dan ligt dat altijd lastig met de nuance e.d.

Tja, het heeft ook zijn nadelen. Dingen Zwart-wit zien is wel lekker makkelijk. Tegenwoordig probeer ik me in alle partijen in te leven met alle dilemma's die daar mee samenhangen.
Het feit dat zelfs de grootste idioten hier ook gewoon overtuigd zijn van hun eigen gelijk is iets waar ik vroeger nooit bij stilstond. Nu ik dat wel doe vind ik mensen afzeiken niet leuk meer, maanden niet meer gedaan ook. Straks word ik nog een hippie

[Dit bericht is gewijzigd door H-K op 21-05-2004 0:49]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 0:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

onze weledelegeleerde politicologe gaat zichzelf even voor lul zetten door te demonstreren hoe meningen kunnen veranderen:

*heeft nu al spijt*

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-05-2004 0:50 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 21 mei 2004 0:49 schreef ghoulliette het volgende:
onze weledelegeleerde politicologe gaat zichzelf even voor lul zetten door te demonstreren hoe meningen kunnen veranderen:

*heeft nu al spijt*

Mijn mening dat mooie vrouwen hun uiterlijk niet moeten verneuken met zwarte meuk is iets dat wel nooit zal veranderen

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-05-2004 0:50 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:47 schreef H-K het volgende:
Tja, het heeft ook zijn nadelen. Dingen Zwart-wit zien is wel lekker makkelijk. Tegenwoordig probeer ik me in alle partijen in te leven met alle dilemma's die daar mee samenhangen.
Het feit dat zelfs de grootste idioten hier ook gewoon overtuigd zijn van hun eigen gelijk is iets waar ik vroeger nooit bij stilstond. Nu ik dat wel doe vind ik mensen afzeiken niet leuk meer, maanden niet meer gedaan ook. Straks wordt ik nog een hippie

Hippie

Maar inderdaad je gaat dingen vaak wat genuanceerder zien als je ouder wordt..ik zie het als een proces dat bij het krijgen van meer levenservaring hoort

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 0:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Deze hebben we al eerder gezien. Ook de regenboog-fotosjop-truc.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 0:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hmmm ghoul, je deed in ieder geval een overtuigende job wat cupmaat betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-05-2004 0:50]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-05-2004 0:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:19 schreef ghoulliette het volgende in een ander topic:
alsof mannen uberhaput verstand hebben van cupmaten. Elke vent trapt in de illusie van pushup bh's

Ok, ik zie wat je bedoelt...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 0:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:50 schreef M. het volgende:
Hmmm ghoul, je deed in ieder geval een overtuigende job wat cupmaat betreft.

ja, wat een holle rug al niet voor je kan doen haha.

maar ik had hem dus al gepost, damn... ken ik dan geen schaamte?

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-05-2004 0:54 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 21 mei 2004 0:50 schreef Borgia het volgende:
Hippie

Hehe, eigenlijk ben ik juist meer van een linkse hippie veranderd in een rechtse zak die zich niet meer druk maakt om alle shit van de wereld, maarja

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com