|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: even offtopic: als je een baan in de journalistiek krijgt krijg je ook altijd een spelcursus omdat niemand van "onze generatie" meer kan spellen. best triest eigenlijk. |
|
Triest is het inderdaad.... Het komt door een te grote nadruk op de zogenaamde 'praktische vaardigheden' en te weinig nadruk op goed ouderwets leren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ben jij nou echt zo dom?... echt werkelijk waar, ik moet er gewoon bijna van huilen, kun je aub proberen na te denken... |
|
@Chel: Ach ja, vroegah... toen de lucht nog schoon was en de sex vies. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-05-2004 1:21] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ja een vak zoals techniek, echt boeiend dat ik een touwladder heb leren maken, een auto van hout, en een zweetbandje |
|
quote: techniek, sinds wanneer is dat een vak? Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Van mij mogen jullie zo k*t mogelijk Nederlands schrijven als je zelf wilt... Dus ga vooral je gang, als je denkt dat het stoer is om slecht Nederlands te schrijven... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
euh ja sinds de basisvorming... |
|
quote:ik beheers de Nederlandsche taal steeds beter afgelopen maand, aangezien ik het nut er meer van inzie. het is dan ook slecht gesteld met het Nederlandse onderwijs, ik heb in groep 6 tot 8 dit d en t leren gebruiken en daarna is het verwaarloosd niemand die er op let. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-05-2004 1:24] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind het vaak frappant dat ik ondanks het feit dat ik nooit Nederlands heb geleerd in een formele schoolomgeving beter spel dan mensen die het wel op school gehad hebben (als moedertaal!). OK...ik laat hier en daar wat grammaticale steekjes maar je kan niet alles hebben.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die basisvorming is kennelijk echt zo debiel als men zecht. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Dat blijkt niet uit deze zin... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Net zoals je een zin met hoofdletter begint en met een punt eindigt (of een smiley natuurlijk hehe) trouwens vind ik dat hele gejammer over spelling wat overdreven. Ik geef toe dat ik me er zelf ook wel aan erger, maar uiteindelijk gaat het toch om de boodschap. Dat de intelligentie van de boodschap vaak wel gelijk staat aan de taalbeheersing laat ik maar even achterwege. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: VALLEN. Steekjes vallen. Verder is je accent lichtelijk Slavisch, maar gelukkig heb ik nog niet van dat verderfelijke Rotterdams erin kunnen ontdekken . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: wow bedtijd!! |
|
quote: Nee, jij jammert liever over de mensen die nog wel de moeite nemen om over spellingsfouten te jammeren... [/inkoppertje] edit: Verder zie ik in een aantal posts een paar ch's te veel... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-05-2004 1:29] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat vallen was gewoon een miscommunicatie tussen mijn hersenen en vingers. Slavisch accent? Je bent de eerste die dat zegt. Men vraagt aan mij altijd of ik niet een Yankee ben (ook als ik NL spreek). Ik heb nameljk bijna alleen engelstalig onderwijs gehad en het is mijn beste taal... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik had uiteraard gewoon een 10 voor mijn tentamen spelling/grammatica, maar daar ging het verder niet over. Als je niets beters in te brengen hebt in een discussie dan klagen over het gebrek aan taalvaardigheid moet je gewoon je mond houden of er in ieder geval 'ontopic' commentaar bij leveren. (Dat was inderdaad een te lange zin ja..) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Toch meende ik het te horen, vooral qua lettergreep-overgangen e.d. Pfff. On topic, no compromise godverdommuh. Stay br00tal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik ben nog steeds van mening dat wij Nederlanders onze taal goed dienen te beheersen. Ja, dat was ontopic ja, zeikerd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik zei ook steeds meer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien was ik dronken en kwam het raar uit... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Potten, ketels, zwart.. etcetera hehe Verder ben ik het geheel met je eens wat betreft de belabberde taalbeheersing. Het heeft alleen weinig zin om er steeds over te klagen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: techniek is een vak geworden op het moment dat de gemiddelde scootoersnotneus niet eens zijn eigen band meer wist te plakken.. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |