|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Grappig dat iemand die zijn username niet met een hoofdletter schrijft, zo emmert over spelling en grammatica. |
|
is er niets iets boeienders om over tegen elkaar te schelden? |
|
Jij gebruikt al helemaal geen hoofdletters |
|
Bruce Banner |
|
altc begon |
|
quote: ....dat is ontopic. Dit is namelijk mijn onveranderlijke mening. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bedenk nu eens Lain, wat zou je oma ervan vinden als ze straks gefotosjopt met wat negerpiemels op het Internet verschijnt? Tut, tut, tut. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mijn mening over jou zal wel nooit veranderen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mijn mening is nog steeds dat vele tienermeisjes puisterige gastjes om de tuin leiden door een mega-inkijk te vijnzen (of heb ik dat indertijd allemaal slecht gelezen?) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-05-2004 13:36] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
[quote]Op 21 mei 2004 1:18 schreef altx het volgende: Even over 1 specifieke regel: die leerplicht is ook niet meer wat het geweest is... quote] wat nou? mocht je dan ook met spijkerbroek de gayclub in?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik vind dat ie maar omhoog moet, aangezien al mijn andere topics over muziek gaan en dus de 20 reply's niet overschreiden Life doesn't get much better than this! |
|
quote:*start Photoshop op* |
|
quote:Mijn mening over jou blijft veranderen...ik vond je in het echt aardiger en intelligenter... |
|
quote: Hmm, ken ik jou? edit: Irritant als mensen steeds een andere nickname nemen... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 22-05-2004 16:47] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: waarschijnlijk spreek jij duidelijker en begrijpelijker als ik met mijn plat brabants en redelijk diepe brommende boombaard stem). om het nog eens moelijker te maken spreek ik ook nog eesn als een fransman. dus ik begin een zin, plak alle woorden aan elkaar todat de zin eindigt. en on topic. ja het is normaal dat een mens zijn meningen bijstelt en herziet. |
|
Ik zou niet willen zeggen dat mijn mening verandert, eerder dat mijn mening zich aanpast naar nieuwe inzichten enz. Het basisprincipe blijft hetzelfde. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |