![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat vroeg ik me ook al af, maar men gaat stug door ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: je en elkaar uiteindelijk toch compleet mislopen, i don't get it..., maar goed.. ![]() |
|
Rob Van Der Loo gaat ook nog met ons mee ![]() Kaartje vanmorgen gekocht ![]() ![]() |
|
M E S H U G G A H ! ! ! ! ![]() ![]() |
|
Ben er ook.... Textures al 5 keer gezien dit jaar. Nomen zou ook wel cool zijn. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
oom bonnie gaat geloof ik ook :D ![]() |
|
ai......... ![]() Ik heb lekker de dag erna vrij ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ai, dan vrees ik dat ik wel zal motte rijden hehe ![]() |
|
KUT! Ik kan niet, dus bij deze: TE KOOP: kaartje voor Meshuggah 30-06 in de Melkweg, A'dam. Voor 15 euri, dus je spaart de reserveringskosten van 3.30 euri! mail maar ![]() ![]() |
|
Zo wordt het toch nog gezellig dan hahaahah ![]() ![]() |
|
Is het eigenlijk uitverkocht? Had verwacht dat dit snel ging gebeuren bij dit formaat zaal en deze band But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Weet er niks van om eerlijk te zijn... ![]() |
|
Hij staat nog gewoon erbij op Ticketservice ![]() |
|
Ook hier staat Textures in het voorprogramma quote:U heeft mail ![]() |
|
quote: Hij is em al kwijt ![]() |
|
Judge, mail me nog ff als je gaat, kep immers ook interesse!!!! Kan misschien tevens vervoer regelen..... ![]() |
|
quote: Klopt, helaas... ![]() ![]() |
|
quote:U heeft mail! En Hollie dank voor de moeite ![]() ![]() |
|
Ik ga morgen kaarten reserveren! ![]() Als het nog niet te laat is tenminste. Ik denk dat het volle bak gaat worden. Meshuggah het laatst gezien op Dynamo 2000, wat een enorme wereldband! ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik voor het laatst op Dynamo 99 ![]() ![]() |
|
quote: Kulleke, U et meeeelll!!! ![]() |
|
Ik zie het! U zodadelijk misschien ook weer. ![]() |
|
quote:Ik twijfelde al... ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |