|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat vroeg ik me ook al af, maar men gaat stug door Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: je en elkaar uiteindelijk toch compleet mislopen, i don't get it..., maar goed.. |
|
Rob Van Der Loo gaat ook nog met ons mee Kaartje vanmorgen gekocht |
|
M E S H U G G A H ! ! ! ! |
|
Ben er ook.... Textures al 5 keer gezien dit jaar. Nomen zou ook wel cool zijn. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
oom bonnie gaat geloof ik ook :D |
|
ai......... Ik heb lekker de dag erna vrij |
|
quote: |
|
quote: Ai, dan vrees ik dat ik wel zal motte rijden hehe |
|
KUT! Ik kan niet, dus bij deze: TE KOOP: kaartje voor Meshuggah 30-06 in de Melkweg, A'dam. Voor 15 euri, dus je spaart de reserveringskosten van 3.30 euri! mail maar |
|
Zo wordt het toch nog gezellig dan hahaahah |
|
Is het eigenlijk uitverkocht? Had verwacht dat dit snel ging gebeuren bij dit formaat zaal en deze band But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Weet er niks van om eerlijk te zijn... |
|
Hij staat nog gewoon erbij op Ticketservice |
|
Ook hier staat Textures in het voorprogramma quote:U heeft mail |
|
quote: Hij is em al kwijt |
|
Judge, mail me nog ff als je gaat, kep immers ook interesse!!!! Kan misschien tevens vervoer regelen..... |
|
quote: Klopt, helaas... |
|
quote:U heeft mail! En Hollie dank voor de moeite |
|
Ik ga morgen kaarten reserveren! Als het nog niet te laat is tenminste. Ik denk dat het volle bak gaat worden. Meshuggah het laatst gezien op Dynamo 2000, wat een enorme wereldband! En dan al die langharige kopjes die met het ritme mee proberen te bangen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik voor het laatst op Dynamo 99 |
|
quote: Kulleke, U et meeeelll!!! |
|
Ik zie het! U zodadelijk misschien ook weer. |
|
quote:Ik twijfelde al... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |