|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer komt Meshuggah weer naar NL? Jammer dat ik er niet kon zijn, maar zondag Suffocation, dinsdag Morbid Angel was wel weer genoeg zo, het is ook nog een normale werkweek weetsje. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-07-2004 0:17] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hey, harstikke bedankt hiervoor! |
|
quote: Joh! Dat is op de CD al duidelijk te horen, daar hoef je niet live voor aanwezig te zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:die hoort er ook nog tussen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Supervet concert! Eerste live kennismaking met Textures, en ze zijn live ook zeer goed, zeker een van de betere bands die momenteel in Nederland rondlopen. Geluid was overzichtelijk, had iets bruter gekund. En dan Meshuggah, supergeluid, helder vet en niet extreem hard, wel weer een lesje in strak live spelen, echt top! Hey ShredHead bedankt voor het bier man, het volgende rondje is voor mij But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Morgen Textures in Venlo, je bent welkom |
|
Live-verslag staat online http://www.zwaremetalen.com/recensie/2809.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou ten eerste Textures is fuckin' super!!!! Er zit alles in wat ik gaaf vind : Meshuggah, Darkane, Devy, beetje Cynic etc... maar toch is Meshuggah 'echter' in hun muziek. Gemeender. Sure, Textures speelt ook muziek die raakt maar ik denk dat de balans tussen theorie en op gevoel spelen meer richting theorie ligt, meer 'bedacht' (en geniaal ook!!!), en Meshuggah speelt gewoon recht uit het hart, komt toch gemeender over. Ik denk dat die jongens van Meshuggah gewoon beginnen te spelen in het oefenhok en daar nummers uit komen zonder dat ze er over na hoeven te denken (ja natuurlijk wel hoe lang een stuk gespeeld wordt etc.) maar dat ze natuurlijke muziek maken voor henzelf en dat Textures echt bij bepaalde stukken nadenkt of iig meer nadenkt over hoe het moet klinken. Dat stralen ze ook uit. Daarom komt Meshuggah ook vetter over. Echter. Ik wil absoluut niet zeggen dat Textures niet geweldig is hoor, maar je blijft toch baas boven baas houden, hoeveel je ook in je muziek stopt en hoe breed je stijl ook is, maar Meshuggah gaat toch dieper dan Textures. En niet alleen omdat het geluid vetter was.. Textures had een heel goed geluid, maar een tikkie te netjes. En Meshuggah blies gewoon iedereen omver met een SUPERVET geluid.(ook ietsie harder hehe) Iig een geweldige avond (ook lache hoe krampachtig sommigen stonden te headbangen die de groove niet te pakken kregen maar probeerden de riffs mee te bangen hehe) grtz, Frank [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-07-2004 10:57] |
|
Heerschte zeker ontzettend! Iemand hier die bij cd winkel (of iets in die trant) werkt en op kan zoeken wanneer de nieuwe Meshuggah uitkomt in NL? metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote:De nieuwe MCD "I" komt deze zomer uit. Aan het nieuwe album "Catch 33" wordt gewerkt, maar dat zal waarschijnlijk pas begin volgend jaar worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik was eigenlijk op zoek naar een precieze releasedate metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Volgens een of andere knakker op het metalfan.nl-forum is de officiele europese release-datum 14 juli... Men kan zich natuurlijk afvragen in hoeverre dat forum betrouwbaar is, maar ik hoop het wel! Drummer nodig? |
|
quote: Yo! Burt!! July 04, 2004 by: Sixten Landby Hi all Meshuggeners! Just got back yesterday from the short European festival/tour. We would like to thank all of you who supported us and made this a great time. Also we´d like to inform you guys that the release of "I" in Europe is set to July 14th. Right now we´ll go back into the studio working with the fullength album, then do the Arvika and Gates of Metal festivals in Sweden, then continue the work on the fullength. www.meshuggah.net |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |