|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
...geen kaartjes meer op marktplaats.nl? |
|
quote: |
|
Nou ik trap 'm zo an die kant op! Dit gaat rulen!!! <- alvast een vooraf-impressie vh publiek hehe |
|
Het was gaaf!! Textures helaas niet helemaa gezien, maar ach, ik zie ze zaterdag weer op kruipafstand van mijn adres Meshuggah was moddervet! Lekker druk was het ook en het geluid zeer ok (2 euro voor een pils uit plastic ). Gespot: - ratje - judge m. - *sander* ( ) - mcoenen - mierepier en nog wat niet zm lui die ik lang niet meer gezien had |
|
HOE IN DE NAAM VAN NEUK BEN JE ZO SNEL TERUG NAAR LIMBABWE TERUG GEREDEN?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zit in Abcoude in een hotel ivm werk Zit nu met mijn gsm via laptop te intersletten. Dit hotel heeft geen wifi |
|
oh dat wist ik niet! Veel plezier in de enige stad ter wereld wat met ABC begint! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zou het ook bizar vinden als je dat wel zou weten! Enne zeg maar gerust dorp! |
|
m.u.v. wat gefrusteerde voetbalsupporters die op de terugweg in de tram zaten te rellen, heb ik een geweldige avond gehad. Beide bands waren super!!!!! Zeker ook wat ZM-ers gezien; Shredhead Triple dan Judge M Mier Mcoenen en nog wat bekenden..... Ik was alleen zoekende naar FRNKie, of hij ziet er tegenwoordig anders uit, of ik ben blind. Sander herken ik trouwens ook nie!!! |
|
Meshuggah was erg vet ja !!!!! |
|
Yo Ratje, stonden jullie bij Marcel, Mier, Jeroen en Rob ook? Maar was idd vet! Dikke zere nek hier hehehe Textures had alleen een beetje braaf geluid. Maar was goed. Meshuggah von'k nie normaal, wat vet en knallen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-07-2004 11:35] |
|
Zoooowww, dat was echt het vetste optreden dat ik in tijden heb gezien!!! Wat een geluid en wat onwijs strak!! Jammer dat ze maar zo kort speulde! Hopelijk komen ze ook op Wacken, ik wil dit namelijk snel nog eens over doen Zit nu wel half te pitten op m'n werk |
|
quote: Nee niet blind haha (hoop ik voor je). Ik stond midden achter de pit te bangen (je kon me herkennen aan zwaaiend haar en een ongeschoren kop eronder) en met Textures bij de mengtafel. Nog heel ff gedag wezen zeggen bij marcel enzo tussen de bands door en na Meshuggah gelijk weer weg. Zag jou helaas ook niet. Maar we proosten vast nog wel een x ergens anders dan groeten |
|
oei, oei, dat was verdomde VET & STRAK!! En wat een geluid, akelig goed....jammer toch van de relatief korte set...50 min. |
|
Ben ik nu de enige die Textures beter vond gisteren? Verder aangenaam kennis te maken Pem en Triple Dan (cola voor TD ) |
|
Textures was zwaar vet! Niet zozeer beter, wel beter naar te luisteren. Hoe gaaf ik Meshuggah ook vind, ik vind het ook vrij snel eentonig worden. |
|
quote:Dat is dus ook mijn punt eigenlijk. Tijdens het Meshuggah optreden werd pijnlijk duidelijk dat Textures wel degelijk haar muzikale mosterd bij Meshuggah gehaald heeft maar het daarna enorm heeft uitgebreid daar waar Meshuggah blijft stil staan. Mijn oren deden trouwens wel zeer van die lage tonen bij Meshuggah. |
|
Meshuggah? Geweldig genoten!!! Echt grappige zanger om te zien op het podium |
|
quote: ...Schijnt dat komsnerten wel vaker rond de 3 kwartier duren in de MELKWEG, volgende x dan maar in Doornroosje?!!!... ook nog lekker in de buurt |
|
quote: ik vond het geluid van Textures minder vet dan vorige week bij Dillinger...., maar mij hoeven ze niet meer te overtuigen. Maar om nu over stilstand bij Meshuggah te hebben zoals hierboven ook gezegd wordt vind ik klinklare onzin...... |
|
quote: mmmmmmm, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!!!!! |
|
quote: i wish!! |
|
Meshuggah gaf een der meest heerschende metal shows in jaren. Wat vet zeg. Samen met NecRobert mochten we vantevoren nog even een half uurtje babbelen met drummer Tomas Haake. Hele relaxte gozer, ging rustig op alle vragen in. En Catch 33 gaat volgens hem een hele experimentele plaat worden, hij zij er ook bij dat ze waarschijnlijk niks van die plaat zullen spelen live omdat dat bijna niet mogelijk is. Hij omschreef de opnames (die volgens hem nog in volle gang waren) als Back to basics but totally fucked up. Kortom dat beloofd wat. Meshuggah stil blijven staan? Ze kozen zelf op de laatste plaat voor meer mid tempo grooves en minder melodie. Al kan ik mij voorstellen dat mensen Textures gevarieerder vinden want Meshuggah doet sowieso minder met melodie, ze zijn meer met grooves en ritme bezig. Dat beaamde Haake ook. Verder was het een enorm geslaagde avond. Prachtmoment was ook toen Robert en ik nog even een biertje respectievelijk een colaatje (ik was de Bob) dronken met de jongens van Textures in hun kleedhok toen Haake even binnenkwam. De aanwezigen doken meteen in hun tassen om hun Meshuggah-platen te laten signeren. De jongens van Textures hadden sowieso de avond van hun leven volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door Innerlogic op 01-07-2004 18:46] |
|
Heeft iemand toevallig een complete setlist liggen van Meshuggah? Aantal titels die ik heb weten te onthouden waren Soulburn, Future breed machine, New millennium cyanide christ en (volgens mij) het eerste nummer van 'Nothing'. Iemand? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |