|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen zondag mijn kaartje gekocht en op dat moment (14.30 uur) waren er nog 190 beschikbaar. |
|
yes, misschien toch nog meshuggah voor mij morgenavond!!!! |
|
jaaa ik heb er zin an.... eerst textures en daarna meshuggah!!! |
|
Morrruguuuhuhhhh !!!! Hell Yeah ik heb er ook zin an! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Eindelijk live proosten met Conrad |
|
Nekpijn here I come!! (wordt leuk, morgen de hele dag in Abcoude werken, savonds meshuggah in amsterdam, slapen in abcoude, donderdagochtend livegang van een nieuwe klant/project begeleiden). |
|
Er komt ook een groot scherm met live-voetbal als backdrop van Meshuggah |
|
dat woord een heeeeele goeieavond!!! |
|
quote: LOL! |
|
Lekker avondje ondansbare grooves But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Tuurlijk nie man gheghegh |
|
quote: idd, ons eerste treffen!!!! |
|
quote: , dat is TOTAAL niet relaxed!! Ik ga eerste voetbal kijken in de kroeg ergens in de Melkweg en anders ergens op een plein en daarna, Mesjogge! En nu maar hopen dat ze niet al om 21.45 op de planken staan......... |
|
quote: Dude het was een geintje Hehe have fun morgen! |
|
Ik heb vantevoren een interview met Meshuggah voor ZM. Ik zou zeggen hou de frontpage in de gaten Iemand nog speciale vragen? (Alhoewel ik al een enorme vragenlijst heb...) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vraag maar even wat die lui verder doen in het leven naast Meshuggah Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: waarom het potverdomme zo lang heeft geduurd dat ze weer eens in een Nederlandse club gingen spelen? Dat heeft als het goed is 8 jaar geduurt...Noorderligt. Dat zal vast een te voor de hand liggende vraag zijn.... |
|
quote: gewoon die splash in de gaten houden, komt alles goed |
|
quote:Die stond al bovenaan m'n lijstje. Alleen ik heb Dynamo wel meegeteld (5 jaar geleden) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Yeah!, van de partij vanavond!!!, ik wil dit niet missen.... ahum.... zelfs op m'n verjaardag niet Kortom, dubbelfeescht!! |
|
Nou NecRobert, vraag of ze "Lang zal die leven"willen spelen voor Stringz. Maar je zult ze wel na afloop interviewen, ofnie? En vragen wat Meshuggah van Textures vinden ga je zeker ook al doen? En of ze het wat lijkt een NL-tourtje met Textures te doen? Mooie combi. Ow ja, en of ze Textures niet hier een daar een Meshuggah-rip off vinden, en waarom wel/niet. grtz, Frank |
|
quote: Inderdaad hehe, dus jij bent te herkennen aan je soepele danspassen en ik aan mijn totaal motorisch gestoorde But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dan vinden we elkaar wel NB: ik heb vanavond een zwart shirt aan met loeigroot: TRIPLE 7 erop. Kom maar even zwaaien en een biertje doen |
|
ik hoor rond 17.00 uur of mijn maatje nog aan kaartjes heeft kunnen komen!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |